Σωστή λειτουργία & συντήρηση του ψυκτικού μηχανήματος!
-Το ενεργοποιούμε πριν ξεκινήσουμε την φόρτωση
-Τη θερμοκρασία τη ρυθμίζουμε στην επιθυμητή, όχι χαμηλότερα
-Προσοχή σε σπασίματα και σε τρύπες στο θάλαμο
-Απαραίτητη και πιο οικονομική η προληπτική συντήρηση!
Το ενεργοποιούμε πριν ξεκινήσουμε την φόρτωση
Προτού αρχίσουμε να φορτώνουμε, καλό είναι να έχουμε ενεργοποιημένο ήδη το ψυκτικό μηχάνημα. Αυτό, γιατί θέλουμε να κατέβει η θερμοκρασία του θαλάμου τόσο, ώστε να μην είναι ζεστός όταν αρχίσουμε να φορτώνουμε τα προϊόντα μας – εξαιτίας και της θερμοχωρητικότητάς του. Αν δεν προσέξουμε, άλλωστε, τα προϊόντα θα απορροφήσουν θερμότητα από το θάλαμο – εξ ου και η ανάγκη να παραμείνει το ψυκτικό μηχάνημα αναμμένο σε όλη τη διάρκεια της διανομής.
Επιπλέον, καλό είναι να θυμόμαστε πως δεν ανάβουμε το ψυκτικό μηχάνημα, αφότου ανέβει η θερμοκρασία του θαλάμου, διότι το προϊόν μας θα ζεσταθεί και δε θα είναι εφικτό να πέσει η θερμοκρασία του. Εξάλλου, τα ψυκτικά προϊόντα δεν υπάρχουν για να ψύχουν τα προϊόντα, αλλά για να διατηρούν την ψύξη.
Εκτός αυτού, πολύ σημαντικό είναι να θυμόμαστε ότι κατά την φορτοεκφόρτωση το ψυκτικό μηχάνημα καλό είναι να απενεργοποιείται, προκειμένου να μην παρασύρεται η ψύξη εκτός θαλάμου.
Τη θερμοκρασία τη ρυθμίζουμε στην επιθυμητή, όχι χαμηλότερα
Ρυθμίζοντας στην επιθυμητή τη θερμοκρασία, το ψυκτικό μηχάνημα τη διατηρεί αυτόματα. Αντίστοιχα αν βάλουμε τη θερμοκρασία χαμηλότερα, δε θα έχουμε πιο γρήγορα την επιθυμητή.
Τουναντίον, αυτό που θα συμβεί είναι πως όταν επιτευχθεί η επιθυμητή θερμοκρασία, το μηχάνημα δεν πρόκειται να σταματήσει, με αποτέλεσμα ο θάλαμος να έχει χαμηλότερη θερμοκρασία, παγώνοντας αφενός το προϊόν και αυξάνοντας αφετέρου την κατανάλωση καυσίμου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Προσοχή σε σπασίματα και σε τρύπες στο θάλαμο
Η ορθή συντήρηση του θαλάμου είναι κομβική όχι μόνο για το όχημα, αλλά και για τα ίδια τα προϊόντα που μεταφέρονται. Ένα πράγμα, συνεπώς, που πρέπει να έχουμε πάντοτε υπόψη μας είναι ότι αν υπάρχουν απώλειες στο θάλαμο, τότε καθημερινά θα έχουμε μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων. ΓιΆ αυτό και ο έλεγχος των ελαστικών στις πόρτες είναι αδιαπραγμάτευτος.
Στο ίδιο πλαίσιο, αν ο θάλαμος έχει σπασίματα ή τρύπες, τότε υφίσταται σοβαρός κίνδυνος να εισέλθει υγρασία στο μονωτικό υλικό, γεγονός που μπορεί επίσης να προκαλέσει και σκουριά στο αμάξωμα.
Απαραίτητη και πιο οικονομική η προληπτική συντήρηση!
Βουλωμένο φίλτρο, μειωμένη ποσότητα ψυκτικού μέσου και βουλωμένος συμπυκνωτής είναι ορισμένα μόνο από τα πράγματα που πρέπει άμεσα να ελέγξουμε, όταν το ψυκτικό μηχάνημα δε λειτουργεί σωστά. Αυτό, διότι σε όλες τις περιπτώσεις ο συμπιεστής θα ζοριστεί ή θα λιπανθεί (στο δεύτερο σενάριο) με ελαττωματικό τρόπο, κάτι που θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη φθορά.
Έτσι, όταν πραγματοποιείται η προληπτική συντήρηση καλό είναι να ελέγχονται η κατάσταση και η θέση των σωληνώσεων, μην τυχόν και έχουν τρυπήσει ή μετακινηθεί, με αποτέλεσμα να χρειάζονται αντικατάσταση ή πλήρωση με ψυκτικό μέσο. Προσοχή: καλό είναι να θυμόμαστε από τη μια ότι το ψυκτέλαιο χρειάζεται συμπλήρωση και από την άλλη πως η ακίδα εκτόνωσης μπορεί να στομώσει, οδηγώντας σε λανθασμένη κυκλοφορία του ψυκτικού και του λιπαντικού.
Κάνοντας σωστό προγραμματισμό, λοιπόν, στον τομέα της προληπτικής συντήρησης, οι τεχνικοί θα κάνουν επιμελώς τις εργασίες τους, μειώνοντας τον αναγκαστικό χρόνο παραμονής του οχήματος στο συνεργείο.