ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Και κέρδος και προστασία!

Και κέρδος και προστασία!

Το auto Τρίτη, χρησιμοποιώντας τις τεχνικές της οικονομικής οδήγησης, έχει πραγματοποιήσει μεγάλες δοκιμές οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας το μεγάλο όφελος που προσφέρουν η οικονομική οδή

Το auto Τρίτη, χρησιμοποιώντας τις τεχνικές της οικονομικής οδήγησης, έχει πραγματοποιήσει μεγάλες δοκιμές οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας το μεγάλο όφελος που προσφέρουν η οικονομική οδήγηση σε συνδυασμό και με τα σύγχρονα μοντέλα, στον περιορισμό της κατανάλωσης και του κόστους κίνησης.

11 αυτοκίνητα κινούμενα μέσα στην πόλη, απέδειξαν ότι μπορούν να διανύσουν σχεδόν 20 χλμ. απόστασης, καίγοντας καύσιμο κόστους λιγότερο από ένα εισιτήριο του μετρό!

11 αυτοκίνητα κινούμενα μέσα στην πόλη, απέδειξαν ότι μπορούν να διανύσουν σχεδόν 20 χλμ. απόστασης, καίγοντας καύσιμο κόστους λιγότερο από ένα εισιτήριο του μετρό!

Αλλάζουμε σχέση κιβωτίου στις 2.000 με 2.500 σ.α.λ.

Αλλάζουμε σχέση κιβωτίου στις 2.000 με 2.500 σ.α.λ.

Αποφεύγουμε τη μεταφορά περιττών φορτίων

Αποφεύγουμε τη μεταφορά περιττών φορτίων

Σβήνουμε τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις

Σβήνουμε τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις

Χρησιμοποιούμε συνετά το κλιματιστικό

Χρησιμοποιούμε συνετά το κλιματιστικό

«Επενδύουμε» στο βοηθητικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

«Επενδύουμε» στο βοηθητικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

  • Και κέρδος και προστασία!
  • Το auto Τρίτη, χρησιμοποιώντας τις τεχνικές της οικονομικής οδήγησης, έχει πραγματοποιήσει μεγάλες δοκιμές οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας το μεγάλο όφελος που προσφέρουν η οικονομική οδή
  • 11 αυτοκίνητα κινούμενα μέσα στην πόλη, απέδειξαν ότι μπορούν να διανύσουν σχεδόν 20 χλμ. απόστασης, καίγοντας καύσιμο κόστους λιγότερο από ένα εισιτήριο του μετρό!
  • Αλλάζουμε σχέση κιβωτίου στις 2.000 με 2.500 σ.α.λ.
  • Αποφεύγουμε τη μεταφορά περιττών φορτίων
  • Σβήνουμε τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις
  • Χρησιμοποιούμε συνετά το κλιματιστικό
  • «Επενδύουμε» στο βοηθητικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.

Έξυπνα tips για οικονομική & οικολογική οδήγηση

9.458 Επισκέψεις στο άρθρο

Με τις κατάλληλες τεχνικές και την απαραίτητη σύνεση στο μυαλό μας, η οικολογική-οικονομική οδήγηση είναι δεδομένο πως έχει να προσφέρει πολλά πράγματα, σε επίπεδο εξοικονόμησης χρημάτων και μείωσης των εκπομπών ρύπων, αλλά και στη βελτίωση των συνθηκών οδικής ασφάλειας με σημαντικές, μάλιστα, κοινωνικές προεκτάσεις.

ILEP
SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

Η οικολογική οδήγηση, Ecodriving, δεν είναι απλά τάση της εποχής, αλλά είναι και φιλοσοφία και τρόπος ζωής, που φροντίζει ώστε να μειωθούν οι εκπεμπόμενοι ρύποι των σύγχρονων οχημάτων, αλλά και να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Επί του πρακτέου σημαίνει άλλωστε, την ήπια και ασφαλή οδήγηση σε χαμηλό εύρος στροφών λειτουργίας του κινητήρα. Στην πράξη και εκμεταλλευόμενος την προηγμένη τεχνολογία των σύγχρονων αυτοκινήτων, ο οδηγός προστατεύει το περιβάλλον μειώνοντας τους ρύπους και παράλληλα, λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης, προσδίδει άμεσα οφέλη στην τσέπη του. Σύμφωνα μάλιστα με το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΚΑΠΕ), η ποσοτικοποίηση των αποτελεσμάτων από το πρόγραμμα εφαρμογής Ecodriving της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δείχνει εξοικονόμηση καυσίμου, που μπορεί να ανέλθει ακόμα και στο 15%.

Τα οφέλη της οικονομικής οδήγησης
Έως 15% χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Μεγάλη μείωση των εκπομπών αερίων ρύπων CO, H/C, NΟx.10-25% λιγότερα ατυχήματα, βελτίωση οδικής ασφάλειας.Σημαντική μείωση της ηχορύπανσης.Μείωση κόστους καυσίμων και συντήρησης του οχήματος.Αύξηση της άνεσης οδηγού και επιβατών.Μείωση του άγχους κατά την οδήγηση.Ίσος ή και μικρότερος χρόνος ταξιδιού σε σύγκριση με το συνήθη τρόπο οδήγησης.

Το auto Τρίτη, χρησιμοποιώντας τις τεχνικές της οικονομικής οδήγησης, έχει πραγματοποιήσει μεγάλες δοκιμές οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας το μεγάλο όφελος που προσφέρουν η οικονομική οδήγηση σε συνδυασμό και με τα σύγχρονα μοντέλα, στον περιορισμό της κατανάλωσης και του κόστους κίνησης.

Το auto Τρίτη, χρησιμοποιώντας τις τεχνικές της οικονομικής οδήγησης, έχει πραγματοποιήσει μεγάλες δοκιμές οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας το μεγάλο όφελος που προσφέρουν η οικονομική οδήγηση σε συνδυασμό και με τα σύγχρονα μοντέλα, στον περιορισμό της κατανάλωσης και του κόστους κίνησης.

Κοινοποίησέ το »

Το AUTO ΤΡΙΤΗ το έχει κάνει, μπορείτε και εσείς!

Το auto Τρίτη, χρησιμοποιώντας τις τεχνικές της οικονομικής οδήγησης, έχει πραγματοποιήσει μεγάλες δοκιμές οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας το μεγάλο όφελος που προσφέρουν η οικονομική οδή

Το auto Τρίτη, χρησιμοποιώντας τις τεχνικές της οικονομικής οδήγησης, έχει πραγματοποιήσει μεγάλες δοκιμές οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας το μεγάλο όφελος που προσφέρουν η οικονομική οδήγηση σε συνδυασμό και με τα σύγχρονα μοντέλα, στον περιορισμό της κατανάλωσης και του κόστους κίνησης.

Το 2013 στη μεγάλη δοκιμή οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, 12 αυτοκίνητα κατάφεραν να καλύψουν τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα-Πάτρα-Αθήνα, με ένα μόλις ρεζερβουάρ!

Το 2013 στη μεγάλη δοκιμή οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, 12 αυτοκίνητα κατάφεραν να καλύψουν τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα-Πάτρα-Αθήνα, με ένα μόλις ρεζερβουάρ!

11 αυτοκίνητα κινούμενα μέσα στην πόλη, απέδειξαν ότι μπορούν να διανύσουν σχεδόν 20 χλμ. απόστασης, καίγοντας καύσιμο κόστους λιγότερο από ένα εισιτήριο του μετρό!

11 αυτοκίνητα κινούμενα μέσα στην πόλη, απέδειξαν ότι μπορούν να διανύσουν σχεδόν 20 χλμ. απόστασης, καίγοντας καύσιμο κόστους λιγότερο από ένα εισιτήριο του μετρό!

  • Το auto Τρίτη, χρησιμοποιώντας τις τεχνικές της οικονομικής οδήγησης, έχει πραγματοποιήσει μεγάλες δοκιμές οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύοντας το μεγάλο όφελος που προσφέρουν η οικονομική οδή
  • Το 2013 στη μεγάλη δοκιμή οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, 12 αυτοκίνητα κατάφεραν να καλύψουν τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα-Πάτρα-Αθήνα, με ένα μόλις ρεζερβουάρ!
  • 11 αυτοκίνητα κινούμενα μέσα στην πόλη, απέδειξαν ότι μπορούν να διανύσουν σχεδόν 20 χλμ. απόστασης, καίγοντας καύσιμο κόστους λιγότερο από ένα εισιτήριο του μετρό!

Τα τελευταία χρόνια και εκμεταλλευόμενο όλα τα συστήματα οικολογίας των σύγχρονων αυτοκινήτων (π.χ. κινητήρες άμεσου ψεκασμού, σύστημα start/stop του κινητήρα, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης κ.λπ.), το auto Τρίτη έχει καταφέρει να αποδείξει και στην πράξη τη μεγάλη οικονομία καυσίμου που προσφέρει η οικονομική οδήγηση. Για παράδειγμα, το 2013 στη μεγάλη δοκιμή οικονομίας σε όλη την Ελλάδα, 12 αυτοκίνητα κατάφεραν να καλύψουν τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ιωάννινα-Πάτρα-Αθήνα, με ένα μόλις ρεζερβουάρ! Λίγους μήνες αργότερα, 11 αυτοκίνητα κινούμενα μέσα στην πόλη, απέδειξαν ότι μπορούν να διανύσουν σχεδόν 20 χλμ. απόστασης, καίγοντας καύσιμο κόστους λιγότερο από ένα εισιτήριο του μετρό! Αλλά και το 2014, με 6 βενζινοκίνητα μοντέλα, κάναμε τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη (470 χλμ.), με κόστος βενζίνης μόλις 30 ευρώ. 

Πως να εξοικονομήσετε καύσιμα και χρήματα: 13 Συμβουλές οικονομίας

Αλλάζουμε σχέση κιβωτίου στις 2.000 με 2.500 σ.α.λ.

Αλλάζουμε σχέση κιβωτίου στις 2.000 με 2.500 σ.α.λ.

Οδηγούμε με σταθερή ταχύτητα

Οδηγούμε με σταθερή ταχύτητα

Ακινητοποιούμε το αυτοκίνητο επιβραδύνοντας ομαλά

Ακινητοποιούμε το αυτοκίνητο επιβραδύνοντας ομαλά

Σβήνουμε τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις

Σβήνουμε τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις

Αποφεύγουμε τη μεταφορά περιττών φορτίων

Αποφεύγουμε τη μεταφορά περιττών φορτίων

Χρησιμοποιούμε συνετά το κλιματιστικό

Χρησιμοποιούμε συνετά το κλιματιστικό

«Επενδύουμε» στο βοηθητικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου

«Επενδύουμε» στο βοηθητικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου

  • Αλλάζουμε σχέση κιβωτίου στις 2.000 με 2.500 σ.α.λ.
  • Οδηγούμε με σταθερή ταχύτητα
  • Ακινητοποιούμε το αυτοκίνητο επιβραδύνοντας ομαλά
  • Σβήνουμε τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις
  • Αποφεύγουμε τη μεταφορά περιττών φορτίων
  • Χρησιμοποιούμε συνετά το κλιματιστικό
  • «Επενδύουμε» στο βοηθητικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου

1 Αλλάζουμε σχέση κιβωτίου στις 2.000 με 2.500 σ.α.λ. 

Για τους περισσότερους κινητήρες, αυτό είναι το ιδανικό εύρος στροφών λειτουργίας σε σχέση με την εξοικονόμηση καυσίμου. Στα diesel, η αλλαγή καλό είναι να γίνεται περίπου 500 σ.α.λ πιο χαμηλά. Σε διαφορετική περίπτωση και σε συνθήκες υπερβολικής ταχύτητας, είναι λογικό πως η κατανάλωση και οι ρύποι αυξάνονται άρδην. 

2 Οδηγούμε με σταθερή ταχύτητα 
Οι αυξομειώσεις στο ρυθμό και τα άσκοπα φρεναρίσματα μεγιστοποιούν τις ενεργειακές απαιτήσεις του αυτοκινήτου. Υπολογίζεται ότι, κινούμενοι με σταθερή ταχύτητα περίπου 60 χλμ./ώρα και με 5η σχέση στο κιβώτιο, μπορούμε να εξοικονομήσουμε από 15% έως 24% καυσίμου, ανάλογα βέβαια και με τον τύπο του κινητήρα. Η απότομη επιτάχυνση καταναλώνει μεγάλη ποσότητα καυσίμου, με την οποία θα μπορούσαμε να οδηγήσουμε για αρκετά λεπτά ακόμα με μια λογική ταχύτητα.

3 Προβλέπουμε τις οδικές συνθήκες
Όταν είμαστε σε θέση να προβλέψουμε τις συνθήκες κυκλοφορίας, μπορούμε να ενεργούμε κατάλληλα, αποφεύγοντας τις ενεργοβόρες αυξομειώσεις ταχύτητας. Ειδικά μέσα στην πόλη, δεν υπάρχει κανένας λόγος να οδηγούμε επιθετικά και γρήγορα. Κρατώντας σταθερά χαμηλό ρυθμό, θα καλύψουμε μια δεδομένη απόσταση στον ίδιο χρόνο με κάποιον ο οποίος κινείται βιαστικά και επικίνδυνα. 

4 Ακινητοποιούμε το αυτοκίνητο επιβραδύνοντας ομαλά
Ιδανικός τρόπος εξοικονόμησης καυσίμου είναι να αφήνουμε το αυτοκίνητο να «ρολάρει» με τη μέγιστη δυνατή σχέση στο κιβώτιο, και όχι με νεκρά. Αν θέλουμε να ακινητοποιήσουμε το αυτοκίνητο μπορούμε να αφήσουμε το γκάζι για όσο είναι εφικτό και έπειτα να χρησιμοποιήσουμε όσο πιο ελαφρά γίνεται το φρένο. Εκτός από οικονομία καυσίμου, με τον τρόπο αυτό φθείρουμε λιγότερο, τόσο τα τακάκια, όσο και τα ελαστικά μας. 

5 Σβήνουμε τον κινητήρα σε σύντομες στάσεις
Καλό είναι να σβήνουμε το αυτοκίνητο, όταν πραγματοποιούμε μια σύντομη στάση (π.χ. όταν περιμένουμε κάποιον) και να ξαναβάζουμε μπροστά, εάν το αυτοκίνητό μας δεν έχει σύστημα start/stop. Σε περίπτωση που το αυτοκίνητό μας διαθέτει σύστημα start/stop, τότε θα κάνει μόνο του αυτή δουλειά.

6 Κάνουμε τακτική συντήρηση στο αυτοκίνητο
Η συντήρηση είναι πολύ κρίσιμος παράγοντας για την εύρυθμη λειτουργία του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, πρέπει να γνωρίζουμε ότι η μη τακτική αλλαγή λιπαντικών ή μη σωστή επιλογή αυτών μπορεί να αυξήσει σημαντικά την κατανάλωση. Το ίδιο ισχύει γενικά για την κατάσταση του κινητήρα, αλλά και των ελαστικών. Η οδήγηση με πίεση ελαστικών μικρότερη κατά 0,3 bar από την προβλεπόμενη, αυξάνει την κατανάλωση κατά 3%. Το ίδιο ισχύει και με την κακή κατάσταση των ελαστικών, ενώ, αν τοποθετήσουμε πιο μεγάλη διάσταση, το αποτέλεσμα θα είναι παρόμοιο. 

7 Επιλέγουμε αποδοτικότερο όχημα
Ευτυχώς, οι νέες τεχνολογίες έχουν κάνει τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα πολύ πιο φιλικά προς το περιβάλλον. Ιδανικό είναι να επιλέξουμε ένα αυτοκίνητο με το μέγεθος και τον τύπο του ανάλογα με τις πραγματικές μας ανάγκες. Μια ματιά στα τεχνικά στοιχεία του, στη μέση κατανάλωση και στις εκπομπές CO2 θα μας διαφωτίσει αμέσως. 

8 Αποφεύγουμε τη μεταφορά περιττών φορτίων
Κάθε πρόσθετο εξάρτημα και επιπλέον βάρος (π.χ. ξεχασμένα πράγματα στο πορτμπαγκάζ, σχάρες, μπαγκαζιέρες κ.λπ.) προκαλούν αύξηση της απαιτούμενης από τον κινητήρα ισχύος και αλλοίωση του αεροδυναμικού συντελεστή, με συνέπεια τις αυξημένες απαιτήσεις σε βενζίνη. Υπολογίζεται ότι, οδηγώντας με 120 χλμ./ώρα και με αποσκευές στη σχάρα οροφής, η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να αυξηθεί μέχρι και 39%. Πρέπει να γνωρίζουμε ότι, η αεροδυναμική του αυτοκινήτου επηρεάζεται πολύ, στις μεγάλες ταχύτητες, και από το αν τα παράθυρα είναι ανοιχτά ή κλειστά. Το άσκοπο άνοιγμα των παραθύρων λοιπόν πρέπει να αποφεύγεται. 

9 Χρησιμοποιούμε συνετά το κλιματιστικό 
Κάθε χρήση την ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών εφαρμογών του αυτοκινήτου το επιβαρύνει ενεργειακά, λίγο ή πολύ. Το κλιματιστικό επιβαρύνει αρκετά και είναι σκόπιμο να το λειτουργούμε μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Η χρήση του στην καμπίνα με αρχικές θερμοκρασίες πάνω των 25 βαθμών Κελσίου και ειδικά σε κυκλοφοριακή συμφόρηση επιβαρύνει την κατανάλωση τουλάχιστον κατά 20%. Φυσικά, δεν είναι σωστό να λειτουργούμε το κλιματιστικό με τα παράθυρα ανοιχτά. 

10 Επιβραδύνουμε ομαλά στις στροφές
Φτάνοντας στη στροφή, καλό είναι να αφήνουμε απλά το γκάζι νωρίτερα προκειμένου να απαιτηθεί ελάχιστο ή και καθόλου φρένο. Μάλιστα, αν μάθουμε να ρυθμίζουμε σωστά αυτή τη διαδικασία, τότε θα χρειαστούμε και λιγότερο γκάζι στη φάση εξόδου από τη στροφή, βελτιστοποιώντας ακόμα περισσότερο την ενεργειακή μας απόδοση. Φυσικά, αυτό συμβάλλει και στην μείωση της φθοράς των ελαστικών μας. 

11 Αποφεύγουμε τη χρήση του αυτοκινήτου για σύντομες διαδρομές
Στην Ελλάδα, το αυτοκίνητο αποτελεί προέκταση του εαυτού μας αλλά πρέπει να σκεφτούμε ότι θα κάνουμε πολύ καλό στην τσέπη μας και στο περιβάλλον, αν για σύντομες διαδρομές, επιλέγουμε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, όπως είναι το περπάτημα, το ποδήλατο ή βέβαια τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

12 «Επενδύουμε» στο βοηθητικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου
Τα περισσότερα καινούρια αυτοκίνητα διαθέτουν μικρές και απλές εφαρμογές που αποτελούν πραγματικά ιδανικά εργαλεία, αν θέλουμε να οδηγήσουμε οικολογικά. Εκτός από το κλασσικό στροφόμετρο, πολύ χρήσιμα εργαλεία είναι το cruise control (αυτόματος πιλότος) και ο υπολογιστής ταξιδίου. Με το cruise control ενεργοποιημένο, το μοτέρ χρησιμοποιεί μόνο την άκρως απαραίτητη ποσότητα καυσίμου για κάθε δεδομένη στιγμή. Ο υπολογιστής ταξιδίου που μας δείχνει μέση ή και στιγμιαία κατανάλωση, αποτελεί τον «καθρέπτη» της οδηγικής μας συμπεριφοράς. 

13 Σχεδιάζουμε έξυπνα τη διαδρομή
Πρέπει να βρίσκουμε πάντα την πιο οικονομική διαδρομή για τις καθημερινές μας μετακινήσεις. Να αποφεύγουμε οδικές αρτηρίες με μεγάλο μποτιλιάρισμα, με έντονες ανηφόρες. Στην Ευρώπη, το Ecodriving αναφέρεται συχνά και στη συνδυαστική επιλογή αυτοκινήτου αλλά και μέσων μεταφοράς. 
Καλύπτουμε δηλαδή με το αυτοκίνητο μια απαραίτητη απόσταση και στην πορεία, αν είναι εφικτό, επιλέγουμε ένα μέσο μαζικής μεταφοράς για να φτάσουμε στον προορισμό μας.

Green Tips

Αποφεύγουμε τη μεταφορά περιττών φορτίων.

Αποφεύγουμε τη μεταφορά περιττών φορτίων.

    Πολλά καινούρια αυτοκίνητα εφοδιάζονται με τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας, όπως είναι το σύστημα start/stop. Αυτό φροντίζει έτσι, ώστε το μοτέρ να απενεργοποιείται αυτόματα, όταν το αυτοκίνητο σταματά προσωρινά π.χ. σε φανάρι και στη συνέχεια να τίθεται πάλι σε λειτουργία με το πάτημα του συμπλέκτη. 

    Στην ίδια λογική κινείται και η τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας από την κύλιση και την πέδηση. Τη συναντάμε σε όλα τα υβριδικά, αλλά και σε πολλά μοντέλα όλων των κατηγοριών. 

    Η σωστή επιλογή βενζινάδικου αποτελεί εξίσου σημαντικό παράγοντα. Η κακή ποιότητα καυσίμου, εκτός του ότι μπορεί να βλάψει τον κινητήρα, προκαλεί και κακή καύση, άρα αυξημένη κατανάλωση και εκπομπές CO2. 

    Κοινοποίησέ το »

    προϊοντα αυτοκινητου - TIPS ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

    • OLEFINI

      OLEFINI

      Στην ΟΛΕΦΙΝΗ Α.Ε. διαθέτουν τεχνογνωσία και top προτάσεις για εξοικονόμηση σε επιχειρήσεις μεταφοράς ευπαθών προϊόντων, μέσω της εγκατάστασης μίας αεροκουρτίνας. Διαθέτουν αεροκουρτίνες κατάλληλες για πόρτες από 1m - 2m μήκος και 2.5m ύψος.
       2296027624 Περισσότερα