Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το φυσικό αέριο δείχνει να είναι η λύση στο πρόβλημα της ρύπανσης αλλά και της εξοικονόμησης καυσίμου μειώνοντας τα ετήσια μεταφορικά κόστη στον προϋπολογισμό.

Το φυσικό αέριο δείχνει να είναι η λύση στο πρόβλημα της ρύπανσης αλλά και της εξοικονόμησης καυσίμου μειώνοντας τα ετήσια μεταφορικά κόστη στον προϋπολογισμό.

Ως προς τα οικονομικά οφέλη, το φυσικό αέριο κίνησης προσφέρει εξοικονόμηση 30% σε σχέση με το diesel και 50% σε σχέση με την βενζίνη.

Ως προς τα οικονομικά οφέλη, το φυσικό αέριο κίνησης προσφέρει εξοικονόμηση 30% σε σχέση με το diesel και 50% σε σχέση με την βενζίνη.

Σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Αερίου, IGU, το φυσικό αέριο αποτελεί πλέον μια επιβεβλημένη εναλλακτική.

Σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Αερίου, IGU, το φυσικό αέριο αποτελεί πλέον μια επιβεβλημένη εναλλακτική.

  • Το φυσικό αέριο δείχνει να είναι η λύση στο πρόβλημα της ρύπανσης αλλά και της εξοικονόμησης καυσίμου μειώνοντας τα ετήσια μεταφορικά κόστη στον προϋπολογισμό.
  • Ως προς τα οικονομικά οφέλη, το φυσικό αέριο κίνησης προσφέρει εξοικονόμηση 30% σε σχέση με το diesel και 50% σε σχέση με την βενζίνη.
  • Σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Αερίου, IGU, το φυσικό αέριο αποτελεί πλέον μια επιβεβλημένη εναλλακτική.

Φυσικό αέριο και εταιρικά οχήματα

10.130 Επισκέψεις στο άρθρο

«Διεθνής» απαίτηση η χρήση φυσικού αερίου στα εταιρικά οχήματα. Μηνύματα προς όλες τις κατευθύνσεις στέλνουν διεθνείς οργανισμοί για την χρήση φιλικών προς το περιβάλλον καυσίμων από τους επαγγελματικούς στόλους. Σύμφωνα με μελέτη του ΟΟΣΑ οι εκπομπές ρύπων στις ανεπτυγμένες οικονομίες αυξάνονται με αποτέλεσμα την σημαντική επιβάρυνση του περιβάλλοντος.

ΠΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - FRIGO PLUS
ΔΡΟΣΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ

Η λύση στο πρόβλημα…
Το φυσικό αέριο δείχνει να είναι η λύση στο πρόβλημα της ρύπανσης αλλά και της εξοικονόμησης καυσίμου μειώνοντας τα ετήσια μεταφορικά κόστη στον προϋπολογισμό. Σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Αερίου, IGU, το φυσικό αέριο αποτελεί πλέον μια επιβεβλημένη εναλλακτική καθώς ο ρόλος των καυσίμων έχει καταστεί μέρος της εφαρμογής μιας πολιτικής υπέρ της μείωσης των εκπομπών ρυπογόνων ουσιών αλλά και της οικονομικής μετακίνησης, είτε πρόκειται για ιδιωτικά και δημόσια οχήματα, είτε για βαριά επαγγελματικά φορτηγά ή πλοία και τρένα. Σήμερα κυκλοφορούν περίπου 20.000.000 οχήματα φυσικού αερίου ενώ οι υποδομές έχουν αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό προκειμένου να εξυπηρετηθεί η αυξημένη ζήτηση. Το φυσικό αέριο που χρησιμοποιείται στις μεταφορές μπορεί να μειώσει έως και 30% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel ενώ τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο σημειώνουν μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 25% σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα και κατά 20% σε σύγκριση με τα οχήματα που κινούνται με diesel. Παράλληλα, τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο παρουσιάζουν κατά 95% μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel. 
Ως προς τα οικονομικά οφέλη, το φυσικό αέριο κίνησης προσφέρει εξοικονόμηση 30% σε σχέση με το diesel και 50% σε σχέση με την βενζίνη. Τα οχήματα φυσικού αερίου απαιτούν επίσης λιγότερα  λειτουργικά έξοδα και έξοδα συντήρησης. 

Ως προς τα οικονομικά οφέλη, το φυσικό αέριο κίνησης προσφέρει εξοικονόμηση 30% σε σχέση με το diesel και 50% σε σχέση με την βενζίνη.

Ως προς τα οικονομικά οφέλη, το φυσικό αέριο κίνησης προσφέρει εξοικονόμηση 30% σε σχέση με το diesel και 50% σε σχέση με την βενζίνη.

Κοινοποίησέ το »

Αυξημένο ενδιαφέρον για μετατροπές των επαγγελματικών στόλων στην Ελλάδα

Αυξημένο ενδιαφέρον για μετατροπές των επαγγελματικών στόλων στην Ελλάδα

Αυξημένο ενδιαφέρον για μετατροπές των επαγγελματικών στόλων στην Ελλάδα

    Σύμφωνα με τον κ. ΠέτκοΦεμιλιάν, υπεύθυνο της εταιρείας EMKO-GAS στην Ελλάδα, η χρήση του φυσικού αερίου σίγουρα θα αυξάνεται στο μέλλον, με τους επαγγελματίες οδηγούς και τους υπευθύνους εμπορικών στόλων να δείχνουν ήδη αυξημένο ενδιαφέρον. 
    Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι: «Σαφώς η χαμηλότερη τιμή (3 φορές φθηνότερο σε σχέση με την βενζίνη), η οικολογική ωφέλεια (εκπέμπει πολύ λίγα καυσαέρια) και η ασφάλεια στην χρήση αποτελούν βασικά πλεονεκτήματα της χρήσης φυσικού αερίου στην κίνηση οχημάτων. 
    Θα μπορούσαμε ακόμη να πούμε ότι λόγω της καθαρής καύσης αυξάνονται τα χιλιόμετρα μεταξύ της αλλαγής λαδιών και φίλτρου λαδιού και επιμηκύνεται επίσης και η ζωή του κινητήρα καθώς τα υψηλά οκτάνια δεν επιτρέπουν την δημιουργία εκρηκτικής καύσης ,η οποία έχει σαν αποτέλεσμα την μηχανική φθορά. Το φυσικό αέριο και ο αέρας έχουν την ίδια φυσική κατάσταση , δηλαδή αναμειγνύονται  καλά και αντίστοιχα η ποιότητα του μείγματος στους διάφορους κυλίνδρους διαφέρει πολύ λιγότερο σε σύγκριση με τα υγρά καύσιμα. Παράλληλα, το φυσικό αέριο είναι ελαφρύτερο από τον αέρα και ανεβαίνει εύκολα στην ατμόσφαιρα εκμηδενίζοντας τις πιθανότητες δημιουργίας συνθηκών έκρηξης ενώ τα ντεπόζιτα στα οποία αποθηκεύεται θεωρούνται το πιο γερό στοιχείο του αυτοκινήτου. 
    Και βέβαια, υπάρχει άφθονη διανομή οπότε δεν τίθεται θέμα προβληματικού εφοδιασμού». 

    Διευρύνεται το δίκτυο πρατηρίων FISIKON στην Ελλάδα

    Διευρύνεται το δίκτυο πρατηρίων FISIKON στην Ελλάδα

    Διευρύνεται το δίκτυο πρατηρίων FISIKON στην Ελλάδα

      Η ΔΕΠΑ έχει ξεκινήσει συντονισμένες προσπάθειες προκειμένου να ανοίξει στον δρόμο της αεριοκίνησης στην Ελλάδα και δρομολογεί την διεύρυνση του δικτύου πρατηρίων στις βασικές ελληνικές πόλεις. 
      Ήδη η αυξημένηζήτηση CNG από επαγγελματίες αλλά και ιδιώτες οδηγούς  καλύπτεται από τα πρατήρια FISIKON, στην Ανθούσα (1ο χλμ Λεωφόρου Ανθούσας, τηλ.210 6668370), σταθμός ο οποίος εξυπηρετεί όλα τα οχήματα, δημόσιας και ιδιωτικής χρήσεως σε 24ωρη βάση και στα ¶νω Λιόσια, σταθμός ο οποίος εξυπηρετεί λεωφορεία και απορριμματοφόρα. 
      Επιπλέον, η  ΔΕΠΑ σε συνεργασία με τα ΕΛ.ΠΕ. διαθέτει ήδη τρεις ακόμη σταθμούς ανεφοδιασμού, στη Ν.Φιλαδέλφεια με 24ωρη λειτουργία (8ο χλμ Εθνικής Αθηνών Θεσσαλονίκης – ρεύμα προς Λαμία, τηλ. 210 2514334), στην Κηφισιά (Λεωφόρος Κηφισίας 264, τηλ.210 8016506) και στην Πυλαία Θεσσαλονίκης (Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής 128, τηλ. 2310 365010). 
      Παράλληλα, σε συνεργασία με την EΚO& την  BP, η ΔΕΠΑ  προχωρά στη δημιουργία νέωνσε επιπλέον πόλεις όπως είναι η Λάρισα και ο Βόλος.

      Απαλλαγή από τα τέλη για αυτοκίνητα με φυσικό αέριο

      Απαλλαγή από τα τέλη για αυτοκίνητα με φυσικό αέριο

      Απαλλαγή από τα τέλη για αυτοκίνητα με φυσικό αέριο

        Η κυβέρνηση προωθεί συγκεκριμένα μέτρα προκειμένου να επωφεληθούν οι καταναλωτές από τα πλεονεκτήματα του φυσικού αερίου με πιο πρόσφατη πρωτοβουλία την απαλλαγή των αυτοκινήτων που κινούνται με φυσικό αέριο από την καταβολή τέλους αδείας. 
        Έτσι, δεν θα ισχύσει το τέλος των 75 ευρώ για τα οχήματα στα οποία εγκαθίσταται σύστημα CNG (όπως είχε αρχικά θεωρηθεί από τους καταναλωτές) καθώς πρόκειται για μετατροπή που αποσκοπεί στην εξοικονόμηση χρημάτων και την προστασία του περιβάλλοντος. 
        Την σχετική απόφαση υπέγραψε πρόσφατα ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Παπαδόπουλος, προκειμένου μεταξύ άλλων, να αποσαφηνιστεί και η παρερμηνεία που είχε δημιουργηθεί με την πρόβλεψη καταβολής τέλους αδείας στις περιπτώσεις αλλαγής κύριων χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων. 
        Όπως ανάφερε ο υφυπουργός:  «Η τοποθέτηση φυσικού αερίου ή υγραερίου δεν αποτελεί αλλαγή καυσίμου, αλλά δυνατότητα κυκλοφορίας εναλλακτικά με δύο είδη καυσίμων (προσθήκη δεύτερου καυσίμου) και ως εκ τούτου δεν μπορεί να υπαχθεί στην κατηγορία της αλλαγής κυρίων χαρακτηριστικών. 
        Εκτός αυτού αποτελεί πρόσθετη επιβάρυνση των πολιτών, οι οποίοι, με την τοποθέτηση των εναλλακτικών καυσίμων, εξοικονομούν χρήματα στις μετακινήσεις τους αφενός και αφετέρου δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον», δήλωσε ο υφυπουργός.

        ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ CNG ΜΟΝΤΕΛΑ

        Fiat Doblo: Όφελος μέχρι και 1.814  ευρώ

        Fiat Doblo: Όφελος μέχρι και 1.814 ευρώ

        Fiat Fiorino: Όφελος μέχρι και 1.692  ευρώ

        Fiat Fiorino: Όφελος μέχρι και 1.692 ευρώ

        Mercedes-Benz E200 Taxi: Όφελος μέχρι και 
1.515  ευρώ

        Mercedes-Benz E200 Taxi: Όφελος μέχρι και 1.515 ευρώ

        • Fiat Doblo: Όφελος μέχρι και 1.814  ευρώ
        • Fiat Fiorino: Όφελος μέχρι και 1.692  ευρώ
        • Mercedes-Benz E200 Taxi: Όφελος μέχρι και 
1.515  ευρώ

           Σύμφωνα με διεθνείς μελέτες, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις ενδοαστικές μεταφορές, διαθέτουν ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που κατά βάση πραγματοποιούν δρομολόγια της τάξης των 100 – 150 χλμ. σε ημερήσια βάση. 
        Αν λάβουμε ως δεδομένο την 5ήμερη λειτουργία της επιχείρησης, σε ετήσια βάση τα εν λόγω επαγγελματικά οχήματα διανύουν κατά μέσο όρο 24.000 χλμ. Έχετε αναλογιστεί ποιο είναι το κόστος των καυσίμων που απαιτούνται; Παρακάτω σας παρουσιάζουμε ορισμένα ελαφρά επαγγελματικά με κινητήρες διπλού καυσίμου τα οποία είναι διαθέσιμα και στη χώρα μας. 

        Κοινοποίησέ το »