Φυσικό αέριο στο 50% των νέων αστικών λεωφορείων
Στο φυσικό αέριο στρέφονται οι διεθνείς και εγχώριες δημόσιες συγκοινωνίες προκειμένου να ανταπεξέλθουν στην παγκόσμια δέσμευση για μείωση των ρύπων.
Σύμφωνα με το διεθνή οργανισμό για τις δημόσιες συγκοινωνίες, UITP, ο οποίος δημοσιεύει μελέτες για καύσιμα σε όλο τον κόσμο, «σχεδόν το 50% των καινούριων αστικών λεωφορείων που θα χρησιμοποιηθούν στις δημόσιες συγκοινωνίες μέσα στα επόμενα χρόνια στις πόλεις, θα κινούνται με φυσικό αέριο». Στην έρευνα που διεξήγαγε ο οργανισμός, συμμετείχαν 70 οργανισμοί δημόσιων συγκοινωνιών από 63 πόλεις σε όλη στην Ευρώπη, οι οποίοι εξυπηρετούν 100 εκατομμύρια επιβάτες.
Το δίκτυο ανεφοδιασμού επεκτείνεται
- To δίκτυο ανεφοδιασμού επεκτείνεται σε όλη την Ευρώπη με τα πρατήρια CNG να ξεπερνούν τα 4.501. Την ίδια ανάπτυξη ακολουθεί και η Ελλάδα όπου η ΔΕΠΑ έχει ήδη ιδρύσει τα πρατήρια FISIKON σε μεγάλες ελληνικές πόλεις. Ο όμιλος όλα αυτά τα χρόνια επενδύει σε υποδομές για την εξυπηρέτηση επαγγελματιών και ιδιωτών οδηγών σε όλη τη χώρα.
- Τα πρατήρια στην Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα επιτρέπουν τον απρόσκοπτο εφοδιασμό των οχημάτων που κινούνται στον οδικό άξονα Αθήνας-Κεντρικής Ελλάδας-Θεσσαλονίκης ενώ σύντομα το φυσικό αέριο κίνησης θα είναι διαθέσιμο και σε νέα σημεία.
Αυξάνεται η χρήση οχημάτων φυσικού αερίου στην Ελλάδα
Η νέα χρονιά ανοίγει με θετικές προοπτικές για την ανάπτυξη αλλά και για το περιβάλλον καθώς το φυσικό αέριο, το κατεξοχήν «πράσινο καύσιμο» χρησιμοποιείται από όλο και περισσότερους οδηγούς ΙΧ και επαγγελματικών οχημάτων στην Ελλάδα. Τα ταξί που κινούνται με φυσικό αέριο, τα λεωφορεία του ΟΣΥ, τα απορριμματοφόρα στην Αττική, άλλα δημόσια ΙΧ (όπως αυτό στην «ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ»), ΙΧ και επαγγελματικά οχήματα χαράσσουν τη δική τους «γραμμή» οικονομίας και ανάπτυξης. Και μιλάμε για οικονομία γιατί πρόκειται για ένα καύσιμο που επιτυγχάνει εξοικονόμηση έως και 66% σε σύγκριση με άλλα καύσιμα. Φυσικά με τέτοια επίπεδα εξοικονόμησης οι επιχειρήσεις επενδύουν κεφάλαια που εξοικονομούν σε άλλους σημαντικοούς τομείς ενώ υλοποιούν μια «πράσινη στρατηγική» στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Κατά μέσο όρο με το φυσικό αέριο κίνησης μειώνεται πέντε φορές η ρύπανση του αέρα σε σύγκριση με την βενζίνη. Στις μεγάλες πόλεις όπου το 90% της ρύπανσης οφείλεται στην κίνηση οχημάτων, η στροφή στα εναλλακτικά καύσιμα και μάλιστα σε ένα αμιγώς «πράσινο» καύσιμο όπως είναι το φυσικό αέριο μπορεί να συντελέσει αποφασιστικά στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.