Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Σε καιρούς δύσκολους οικονομικά, οι λύσεις του diesel και του υγραερίου αποτελούν σχεδόν μονόδρομο, έναντι της βενζίνης.

Σε καιρούς δύσκολους οικονομικά, οι λύσεις του diesel και του υγραερίου αποτελούν σχεδόν μονόδρομο, έναντι της βενζίνης.

H «τρόικα» των καυσίμων....

38.640 Επισκέψεις στο άρθρο

Πολλά είναι τα χρήματα που γλιτώνει κανείς από τη χρήση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα ντίζελ ή υγραερίου, έναντι ενός που κινείται με βενζίνη.

ILEP
SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

Ήρθε η ώρα να δώσουμε συγκεκριμένες απαντήσεις στο αν ένα καινούριο diesel έχει χαμηλότερο κόστος χρήσης σε σχέση με ένα επίσης καινούριο, παρόμοιων προδιαγραφών, βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Χρησιμοποιούμε παραδείγματα από δημοφιλή μοντέλα της αγοράς εξετάζοντας σε βάθος 5ετίας πόσο θα πληρώσουμε σε καύσιμα, σε τέλη κυκλοφορίας και σε ασφάλιστρα.

Κοινοποίησέ το »

Επίσης, στα βενζινοκίνητα βλέπουμε πόσο μας κοστίζει να τα μετατρέψουμε έτσι, ώστε να λειτουργούν και με υγραέριο, ενώ σημειώνουμε και το κόστος για υγραέριο μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Φυσικά, σημασία έχει και το αρχικό κόστος απόκτησης του κάθε αυτοκινήτου. Τα συμπεράσματα που βγαίνουν από αυτό το θέμα έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

Σημειώσεις για καλύτερη ανάγνωση
Επιλέχθηκαν από κάθε μοντέλο δημοφιλείς ενδεικτικές εκδόσεις βενζίνης και diesel που είναι όσο πιο κοντά γίνεται σε τιμή, κυβισμό και ιπποδύναμη.
Τα έξοδα για βενζίνη και diesel (βάσει εργοστασιακών καταναλώσεων) σε βάθος 5ετίας, έχουν υπολογιστεί με μέσες τιμές που ανακοινώνει το ΥΠΕΚΑ, ενώ το LPG με ενδεικτική τιμή, υπολογίζοντας ότι ο μέσος οδηγός διανύει περίπου 15.000 χλμ./έτος. Χρησιμοποιήθηκε μέση τιμή βενζίνης 1,67 ευρώ/λίτρο, diesel κίνησης 1,48 ευρώ/λίτρο και τιμή LPG 0,80 ευρώ/λίτρο.
Το κόστος βασικής ασφάλισης είναι ενδεικτικό και προήλθε από πληροφορίες από ιστοσελίδες ασφαλιστικών εταιρειών.
Το κόστος μετατροπής σε υγραεριοκίνητο είναι ενδεικτικό. H συντήρηση ενός κιτ υγραεριοκίνησης σε βάθος 5ετίας, γενικά, περιλαμβάνει κυρίως αλλαγή του φίλτρου καυσίμου, με κόστος όχι πάνω από 20 ευρώ. Υπό συνθήκες μπορεί να προϋποθέτει και αλλαγή του πνεύμονα (εξάρτημα κάποιων συστημάτων LPG) που έχει κόστος περίπου 50 ευρώ. Κατά τα άλλα, το κόστος συντήρησης είναι το ίδιο με ένα απλό βενζινοκίνητο. Για να υπολογίσουμε το κόστος χρήσης με υγραέριο, υπολογίσαμε μέση κατανάλωση σε κάθε αυτοκίνητο μεγαλύτερη κατά 1,5 λτ./100 χλμ. σε σχέση με το νούμερο που ανακοινώνει ο κατασκευαστής για τη βενζίνη. Tα Punto Evo LPG και Panda LPG και τα Opel Corsa και Peugeot 207 έχουν εργοστασιακή κατανάλωση και CO2.
To κόστος για τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίστηκε με βάση το CO2, όπως είναι σήμερα αλλά και με την αύξηση 10% που ισχύει από το 2012.

Πετρελαιοκίνηση - Για να γνωρίζετε καλύτερα
Οι περισσότεροι νέοι diesel κινητήρες φέρουν φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (DPF). Αυτό είναι «αυτοκαθαριζόμενο» και γενικά χρειάζεται αλλαγή, αφού το αυτοκίνητο ξεπεράσει τις 120.000 χλμ. Η αντικατάστασή του πάντως είναι ακριβή (πάνω από 1.200 ευρώ).

Οpel Corsa 1,4 100PS (βενζίνη) VS Corsa 1,3 95 PS (diesel)

Το Corsa διαπρέπει εμπορικά στις πετρελαιοκίνητες 
εκδόσεις του. Σίγουρα όχι άδικα.

Το Corsa διαπρέπει εμπορικά στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του. Σίγουρα όχι άδικα.

    Κατά 3.711 ευρώ μικρότερο κόστος χρήσης το diesel

    Το Corsa είναι το best seller πετρελαιοκίνητο μοντέλο της ελληνικής αγοράς και όχι άδικα. Πέρα από τις δεδομένες αξίες του μικρού μοντέλου της Opel (σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός κ.λ.π.), η diesel έκδοση με μοτέρ 1,3 λίτρων 95 ίππων αποδεικνύεται «λίρα 100» οικονομοτεχνικά.
    Σε σχέση με το βενζινοκίνητο Corsa 1,4 100PS, βλέπουμε πως έχει κατά 2,0 λίτρα μικρότερη κατανάλωση και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, αφού έχει CO2 94 γρ./χλμ. (δηλαδή λιγότερα από 100 που είναι το όριο).
    Σε σχέση με το LPG και πάλι το diesel πλεονεκτεί σε επίπεδο χρήσης.
    Εκεί που το πετρελαιοκίνητο Corsa «χάνει» έναντι του βενζινοκίνητου είναι το κόστος απόκτησης. Έχει αρχική τιμή κατά 2.750 ευρώ μεγαλύτερη έναντι του 1,4 100PS αλλά με πλουσιότερο εξοπλισμό. Ωστόσο και πάλι προκύπτει μεγαλύτερο όφελος μέσω του κόστους χρήσης στην 5ετία.

    Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
    Corsa 1,4 CMON: 12.680 ευρώ
    Corsa 1,3 DTE ECOFLEX Edition: 15.430 ευρώ
    Corsa 1,2 LPG CMON: 14.180 ευρώ

    Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ. (ευρώ)
    Kαύσιμο
    Bενζίνη
    Diesel
    LPG**
    Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,5 3,5 6,8
    Κατανάλωση 5ετίας (λτ.) 4.125 2.625 5.100
    Κατανάλωση 5ετίας (ευρώ)* 6.889 3.885 4.080
    Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.) 129 94 110
    Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας 697 - 484
    Κόστος ασφάλισης 5ετίας* 2.130 2.120 2.130
    Συνολικό κόστος 5ετίας 9.716 6.005 6.694
    Κόστος μετατροπής σε LPG** 1.300 - -
    *Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ., **Eνδεικτικές τιμές

    VW Polo 1,2 TSI 105PS VS Polo 1,2 TDI 75PS

    Ο 1,2 TSI 105PS, παρόλο που είναι πολύ εξελιγμένος τεχνολογικά, είναι ακριβότερος στη χρήση από τον 1,2 TDI.

    Ο 1,2 TSI 105PS, παρόλο που είναι πολύ εξελιγμένος τεχνολογικά, είναι ακριβότερος στη χρήση από τον 1,2 TDI.

      Πλεονέκτημα στο TDI

      Η πετρελαιοκίνητη TDI 1,2 λίτρων έκδοση του Polo δείχνει ότι συμφέρει συνολικά περισσότερο από τη βενζινοκίνητη 1,2 λίτρων TSI. Παρόλο που και αυτός ο βενζινοκινητήρας είναι ιδιαίτερα οικονομικός στην πράξη, αλλά πιο ισχυρός (105PS).
      Ο 1,2 ΤDI κοστίζει στην 5ετία 2.420 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα και δεν «πληρώνει» τέλη κυκλοφορίας, αφού έχει CO2 μόλις 99 γρ./χλμ.
      Συνολικά προκύπτει πως σε ορίζοντα 5ετίας, το κόστος χρήσης για το πετρελαιοκίνητο είναι κατά 3.090 ευρώ μικρότερο. Επίσης, βλέπουμε πως ουσιαστικά το diesel συμφέρει περισσότερο και από ένα Polo 1,2 TSI με LPG, αφού και πάλι έχει κόστος χρήσης 5ετίας μικρότερο. Ακόμα και αν συνυπολογίσουμε το κόστος της μετατροπής (περίπου 2.300 ευρώ) το πετρελαιοκίνητο συνεχίζει είναι πιο ελκυστικό.

      Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
      VW Polo 1,2 TSI 3d Τrendline: 14.220 ευρώ
      VW Polo 1,2 TDI 3d Τrendline: 14.600 ευρώ

      Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ. (ευρώ)
      Kαύσιμο
      Bενζίνη
      Diesel
      LPG**
      Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
      5,3
      3,8
      6,8
      Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
      3.975
      2.850
      5.100
      Κατανάλωση 5ετίας*
      6.638
      4.218
      4.080
      Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
      124
      99
      -
      Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
      670
      -
      670
      Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
      1.760
      1.760
      1.760
      Συνολικό κόστος 5ετίας
      9.068
      5.978
      6.510
      Κόστος μετατροπής σε LPG**
      2.300
      -
      -
      *Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ., **Eνδεικτικές τιμές

      Fiat Panda 1,2 69PS/LPG VS Panda 1,3 MJET 75PS

      To Panda μπορεί να αποκτηθεί και με εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης.

      To Panda μπορεί να αποκτηθεί και με εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης.

        Πιο συμφέρον το LPG

        Τo Panda είναι μια ακόμη περίπτωση μοντέλου στο οποίο η diesel έκδοση έχει σαφώς πιο μικρό κόστος χρήσης σε σχέση με την αντίστοιχων προδιαγραφών βενζινοκίνητη. Επίσης, παρατηρούμε ότι το Panda 1,3 MJET έχει χαμηλότερα CO2, συνεπώς και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, ενώ το κόστος ασφάλισης των δύο μοντέλων είναι το ίδιο.
        Panda LPG
        Το Panda μπορεί να αποκτηθεί και με εργοστασιακά τοποθετημένο κιτ υγραεριοκίνησης με το οποίο επιτυγχάνει λιγότερα έξοδα σε καύσιμα. Προσφέρεται με 8βάλβιδο κινητήρα 1,2 λίτρων 69 ίππων και κοστίζει 12.800 ευρώ. Σύμφωνα με τη Fiat, αυτό το μοντέλο έχει μέση κατανάλωση με το υγραέριο 6,4 λτ./100 χλμ. και CO2 104 γρ./χλμ. Αυτό σημαίνει ότι, σε βάθος 5ετίας (75.000 χλμ.), ο οδηγός του θα ξοδέψει 3.840 ευρώ σε LPG.

        Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
        Panda 1,2 Active 69PS: 10.100 ευρώ
        Panda 1,2 MultiJet 75PS: 13.000 ευρώ
        Panda 1,2 LPG Dynamic: 12.800 ευρώ

        Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ.(ευρώ)
        Kαύσιμο
        Bενζίνη
        Diesel
        LPG
        Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
        4,9
        4,2
        6,4
        Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
        3.675
        3.150
        4.800
        Κατανάλωση 5ετίας*
        6.137
        4.662
        3.840
        Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
        113
        108
        104
        Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
        497
        475
        497
        Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
        2.120
        2.120
        2.120
        Συνολικό κόστος 5ετίας
        8.754
        7.257
        6.457
        *Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ. & diesel 1,48 ευρώ/λτ.
        **Eνδεικτικές τιμές

        Fiat Punto Evo 1,4 MultiAir 105PS VS Punto Evo 1,3 MJET 75PS - 1,4 8V 77 PS LPG

        To Punto Evo LPG μπορεί να είναι κάπως ακριβό, αλλά σε αποζημιώνει με το κόστος χρήσης του.

        To Punto Evo LPG μπορεί να είναι κάπως ακριβό, αλλά σε αποζημιώνει με το κόστος χρήσης του.

          Με το βλέμμα στην εργοστασιακή έκδοση LPG

          Mε εκπομπές CO2 μόλις 108 γρ./χλμ., το πετρελαιοκίνητο Punto Evo 1,3 ΜJET υποχρεούται, σε σχέση με το βενζινοκίνητο 1,4 λίτρων σε πολύ λιγότερα τέλη κυκλοφορίας αλλά και σε πολύ λιγότερα έξοδα για την αγορά καυσίμων.
          Το Punto Evo μπορεί να αποκτηθεί και με εργοστασιακά τοποθετημένο κιτ υγραεριοκίνησης. Προσφέρεται με 8βάλβιδο κινητήρα 1,4 λίτρων 77 ίππων και κοστίζει 15.300 ευρώ. Σύμφωνα με τη Fiat, αυτό το μοντέλο έχει μέση κατανάλωση με το υγραέριο 7,0 λτ./100 χλμ. και CO2 114 γρ./χλμ. Αυτό σημαίνει ότι σε βάθος 5ετίας (75.000 χλμ.), ο οδηγός του θα ξοδέψει 4.200 ευρώ σε LPG.

          Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
          Punto Evo 1,4 105 PS MultiAir Dynamic: 14.400 ευρώ
          Punto Evo 1,3 MultiJet Active: 14.800 ευρώ
          Punto Evo 3d LPG 1,4 Dynamic: 15.300 ευρώ

          Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ. (ευρώ)
          Kαύσιμο
          Bενζίνη
          Diesel
          LPG
          Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
          5,7
          4,1
          7
          Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
          4.275
          3.075
          5.250
          Κατανάλωση 5ετίας*
          7.139
          4.551
          4.200
          Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
          134
          108
          114
          Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
          724
          475
          551
          Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
          2.130
          2.130
          2.130
          Συνολικό κόστος 5ετίας
          9.993
          7.156
          6.881
          *Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ., **Eνδεικτικές τιμές .

          Peugeot 207 1,4 75 PS / LPG VS 207 1,4 HDI 70 PS

          Tο όφελος 5ετίας από το LPG μοντέλο είναι 3.871 ευρώ σε σχέση με το βενζινοκίνητο.

          Tο όφελος 5ετίας από το LPG μοντέλο είναι 3.871 ευρώ σε σχέση με το βενζινοκίνητο.

            Νικητής το υγραέριο

            To συγκεκριμένο μας παράδειγμα αφορά στο Peugeot 207, αφού το μικρό γαλλικό μοντέλο διατίθεται και με σύστημα υγραερίου, στην έκδοση με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων απόδοσης 75 ίππων. Όπως μπορούμε να δούμε και στον πίνακα, όπου αναγράφονται τα κόστη χρήσης σε βάθος 5ετίας, τα μικρότερα ποσά εντοπίζονται για τον εκάστοτε ιδιοκτήτη στις περιπτώσεις επιλογής της πετρελαιοκίνητης ή της υγραεριοκίνητης έκδοσης.
            Το diesel 207, αν και ακριβότερο έναντι των υπολοίπων (+ 3.180 ευρώ από την βενζινοκίνητο) κερδίζει σε κατανάλωση και τέλη κυκλοφορίας σε ορίζοντα 5ετίας, αποσβένοντας την υψηλότερη τιμή.
            Βάσει των συγκεκριμένων στοιχείων, η υγραεριοκίνητη έκδοση του μικρού γαλλικού αποδεικνύεται πιο συμφέρουσα, καθώς είναι φθηνότερη σε σχέση με τη πετρελαιοκίνητη εκδοχή (κατά 1.150 ευρώ) με επιπλέον όφελος στην 5ετία κατά 600 ευρώ περίπου (λόγω της χαμηλής τιμής του υγραερίου).
            Όσον αφορά στην έκδοση με κινητήρα αποκλειστικά βενζίνης, μπορεί να είναι φθηνότερη κατά 2.030 ευρώ σε σχέση με το LPG μοντέλο, όμως μέσα σε μια 5ετία το LPG μοντέλο εμφανίζει 3.871 ευρώ χαμηλότερο κόστος χρήσης, αυξάνοντας τα οικονομικά οφέλη.

            Τιμή αγοράς (έκδοση Active 5d)
            1,4 75 PS: 12.700 ευρώ
            1,4 75 PS LPG: 14.730 ευρώ
            1,4 HDI 70 PS: 15.880 ευρώ

            Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ. (ευρώ)
            Kαύσιμο
            Bενζίνη
            Diesel
            LPG**
            Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
            6,4
            4,3
            7,8
            Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
            4.800
            3.225
            5.850
            Κατανάλωση 5ετίας*
            8.016
            5.386
            4.680
            Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
            147
            113
            127
            Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
            1.221
            497
            686
            Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
            1.740
            1.830
            1.740
            Συνολικό κόστος 5ετίας
            10.977
            7.713
            7.106
            *Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ. **Eνδεικτικές τιμές

            Dacia Duster 1,6 4x4 VS Duster 1,5 dCi 4x4

            Στο Dacia Duster η diesel έκδοση με το μοτέρ των 1,5 λίτρων πλεονεκτεί.

            Στο Dacia Duster η diesel έκδοση με το μοτέρ των 1,5 λίτρων πλεονεκτεί.

              4.500 ευρώ όφελος στην 5ετία για το diesel

              Ο εξελιγμένος 1.500άρης dCi κινητήρας diesel που διαθέτει το Duster, εκτός από το ότι αποδίδει 109 ίππους, αποδεικνύεται και σαφώς πιο οικονομικός σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων των 105 ίππων. Πλεονεκτεί πάρα πολύ σε επίπεδο κατανάλωσης και τελών κυκλοφορίας.
              Το κόστος χρήσης έρχεται περίπου στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το αν το βενζινοκίνητο διέθετε LPG, ενώ αν συνυπολογίσουμε το κόστος της εγκατάστασης της υγραεριοκίνησης, τότε το diesel κερδίζει ξεκάθαρα. Το ακριβότερο κόστος απόκτησης του diesel αφήνει και πάλι αρκετό όφελος, σε σχέση με το βενζινοκίνητο.

              Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
              Dacia Duster 1,6 4x4 Ambiance: 16.550 ευρώ
              Dacia Duster 1,5 dCi 4x4 Ambiance: 19.050 ευρώ

              Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ.(ευρώ)
              Kαύσιμο
              Bενζίνη
              Diesel
              LPG**
              Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
              8
              5,6
              9,5
              Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
              6.000
              4.200
              7.125
              Κατανάλωση 5ετίας*
              10.020
              6.216
              5.700
              Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
              177
              145
              -
              Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
              1.947
              1.203
              1.947
              Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
              2.260
              2.340
              2.260
              Συνολικό κόστος 5ετίας
              14.227
              9.759
              9.907
              Κόστος μετατροπής σε LPG**
              1.500
              -
              *Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ., **Eνδεικτικές τιμές

              Mitsubishi ASX 1,6 2WD 117PS VS ASX 1,8 DI-D 2WD 150PS

              Το ASX 1,8 DI-D 2WD έχει πολύ ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας από το 1,6 βενζίνης, αλλά χαμηλότερο κόστος χρήσης.

              Το ASX 1,8 DI-D 2WD έχει πολύ ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας από το 1,6 βενζίνης, αλλά χαμηλότερο κόστος χρήσης.

                Πολύ ακριβότερα τέλη το diesel ASX

                Το Mitsubishi ΑSX στη δικίνητη πετρελαιοκίνητη έκδοση με μοτέρ 1,8 λίτρων – 150 ίππων έχει, σε σχέση με την αρχική δικίνητη 1,6 λίτρων βενζίνης με 117PS, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου αλλά πιο ακριβά τέλη κυκλοφορίας. Παρόλο λοιπόν που πλεονεκτεί σαφώς σε επίπεδο κατανάλωσης, τα τέλη κυκλοφορίας επιβαρύνουν σημαντικά τον ιδιοκτήτη του περισσότερο.
                Συνολικά, σε επίπεδο 5ετίας δείχνει ελάχιστα πιο συμφέρον από το βενζινοκίνητο (κόστος χρήσης μικρότερο κατά 731 ευρώ). Δείχνει να έχει περίπου το ίδιο κόστος χρήσης με ένα ASX 1,6 με LPG (αν προσθέσουμε και τα 1.500 ευρώ έξοδα μετατροπής).
                Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
                ASX 1,6 2WD Inform: 20.790 ευρώ
                ΑSX 1,8 DI-D 2WD Inform: 24.260 ευρώ

                Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ.(ευρώ)
                Kαύσιμο
                Bενζίνη
                Diesel
                LPG**
                Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
                5,9
                5,5
                7,4
                Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
                4.425
                4.125
                5.550
                Κατανάλωση 5ετίας*
                7.390
                6.105
                4.440
                Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
                135
                145
                -
                Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
                729
                1.203
                729
                Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
                2.260
                2.340
                2.260
                Συνολικό κόστος 5ετίας
                10.379
                9.648
                7.429
                Κόστος μετατροπής σε LPG**
                1.500
                -
                *Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ., **Eνδεικτικές τιμές

                Subaru Forester 2,0 / LPfi VS Forester 2,0 diesel

                To Forester με το εργοστασιακό κιτ υγραερίου, συμφέρει με διαφορά.

                To Forester με το εργοστασιακό κιτ υγραερίου, συμφέρει με διαφορά.

                  Χαμηλότερα κόστη το υγραεριοκίνητο

                  Στην περίπτωση του Forester βλέπουμε ότι με το κιτ της υγραεριοκίνησης LPfi της ολλανδικής εταιρείας Vialle τα κόστη σε καύσιμα σε βάθος 5ετίας είναι χαμηλότερα κατά 4.000 ευρώ συγκριτικά με το αμιγώς βενζινοκίνητο και κατά 1.600 ευρώ περίπου σε σχέση με το ντίζελ. Πράγμα που σημαίνει ότι τα συν 2.000 ευρώ που κοστίζει η μετατροπή σε υγραέριο αποσβένονται σε 2,5 χρόνια σε σχέση με το αποκλειστικά βενζινοκίνητο.
                  Επίσης, η διαφορά από το ντίζελ είναι μεγαλύτερη των 1.600 ευρώ (σε καύσιμα) αν υπολογίσουμε ότι το πετρελαιοκίνητο Forester κοστίζει 2.300 ευρώ παραπάνω (από το 2,0 λτ. βενζίνης μαζί με το κιτ υγραεριοκίνησης).
                  Χωρίς αμφιβολία, λοιπόν, μεταξύ του Forester με μόνο βενζίνη, του ντίζελ και αυτό που χρησιμοποιεί και υγραέριο, το τελευταίο συμφέρει με διαφορά.

                  Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
                  Forester 2,0X: 28.600 ευρώ
                  Forester 2,0X LPfi: 30.600 ευρώ
                  Forester 2,0TD: 32.900 ευρώ

                  Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ. (ευρώ)
                  Kαύσιμο
                  Bενζίνη
                  Diesel
                  LPG**
                  Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
                  7,5
                  6,3
                  9,0
                  Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
                  5.625
                  4.725
                  6.750
                  Κατανάλωση 5ετίας (ευρώ)*
                  9.394
                  6.993
                  5.400
                  Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
                  173
                  167
                   
                  -
                  Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
                  1.902
                  1.834
                  1.902
                  Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
                  2.278
                  2.451
                  2.278
                  Συνολικό κόστος 5ετίας
                  13.574
                  11.278
                  9.580
                  Κόστος μετατροπής σε LPG
                  2.000
                   
                  -
                   
                  -
                  *Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ., diesel 1,48 ευρώ/λτ., LPG 0,8 ευρώ/λτ. **Eνδεικτικές τιμές

                  Κοινοποίησέ το »