ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
LPG: Παραμένει η μόνη οικονομική λύση μετακίνησης

LPG: Παραμένει η μόνη οικονομική λύση μετακίνησης

5.018 Επισκέψεις στο άρθρο

Αλλωστε η περιστολή των δαπανών που προκύπτουν από τη χρήση του αυτοκινήτου μας, μπαίνει σε πρώτο πλάνο με δεδομένη την (ακόμα) υψηλή τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, η οποία είναι σε αρκετά μεγαλύτερη τιμή συγκριτικά με το υγραέριο.

ΠΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - FRIGO PLUS
ΔΡΟΣΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.

Αλλωστε η περιστολή των δαπανών που προκύπτουν από τη χρήση του αυτοκινήτου μας, μπαίνει σε πρώτο πλάνο με δεδομένη την (ακόμα) υψηλή τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, η οποία είναι σε αρκετά μεγαλύτερη τιμή συγκριτικά με το υγραέριο, με το κόστος χρήσης ακόμα και σε καθημερινή βάση και διανύοντας πάρα πολλά χιλιόμετρα είναι αμελητέο.

Κοινοποίησέ το »


Επιπλέον υπάρχουν 500 περίπου πρατήρια σε ΟΛΗ την Ελλάδα έτοιμα να σε εξυπηρετήσουν ανά πάσα ώρα και στιγμή, ενώ το σημαντικότερο όλων είναι πως το επίπεδο εξειδίκευσης και τεχνογνωσίας είναι πολύ υψηλό, με έντονο ανταγωνισμό από την μεριά των επαγγελματιών, χαρακτηριστικό που λειτουργεί προς όφελος του πελάτη.
  
Γρήγορη απόσβεση

Αναλογιζόμενοι όλα τα παραπάνω, μπορούμε με ένα μικρό κόστος εγκατάστασης του συστήματος, να περιορίσουμε τα κόστη μας στο ελάχιστο. 
Από την χαμηλή τιμή του υγραερίου, μπορούμε να επιτύχουμε γρήγορη απόσβεση της μετατροπής αλλά και να εξοικονομήσουμε μεγάλα ποσά σε βάθος χρόνου. Όπως αποδεικνύεται και παρακάτω, το ποσό που μένει στην τσέπη μας σε ετήσια βάση είναι αρκετά υψηλό, τέτοιο ώστε να χρηματοδοτήσει και να καλύψει αρκετές ανάγκες μιας οικογένειας. 

Χαμηλό και το κόστος συντήρησης του συστήματος

Πέρα όμως από τον τομέα της απόσβεσης, ένα ολοκληρωμένο και ποιοτικό σύστημα υγραεριοκίνησης αποτελείται από αρκετά εξαρτήματα τα οποία κατά βάση δεν απαιτούν τρομερή συντήρηση, παρά μερικά περιφερειακά κομμάτια όπως τα φίλτρα τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα δαπανηρά, αλλά συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του συνόλου. 

Εξοικονομείστε περίπου 60 ευρώ το μήνα!

Σύμφωνα με τα όσα ισχύουν, η μέση τιμή του υγραερίου αυτή τη στιγμή είναι στα 0,85 ευρώ / λίτρο, ενώ της βενζίνης ανέρχεται στα 1,51 ευρώ/λίτρο. Με αυτόν τον τρόπο, οι ιδιοκτήτες οχημάτων που προχωρούν σε μετατροπή του οχήματός τους σε υγραέριο (ή αντίστοιχα αποκτούν ένα καινούργιο μοντέλο με εργοστασιακό σύστημα LPG), επιτυγχάνουν ένα σημαντικό όφελος για την τσέπη τους, όσον αφορά στα έξοδα που απαιτούνται για τις καθημερινές μετακινήσεις. Για παράδειγμα, έστω ότι διαθέτουμε ένα αυτοκίνητο που παρουσιάζει μέση κατανάλωση 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τότε σε ετήσια βάση (δηλαδή για 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο), απαιτούνται 1.200 λίτρα καυσίμου. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητό μας καταναλώνει μόνο αμόλυβδη, τα χρήματα που θα χρειαστούμε για ένα έτος ανέρχονται σε περίπου 1.900 ευρώ, ενώ για την περίπτωση του υγραερίου απαιτούνται 1.220 περίπου. 

Δηλαδή προκύπτει ετήσιο όφελος 730 ευρώ κατά μέσο όρο. Δηλαδή την ημέρα ο κάτοχος οχήματος LPG, εξοικονομεί περίπου 2 ευρώ, ή διαφορετικά 60 ευρώ τον μήνα. Διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, που στις μέρες μας, αναμφίβολα «κλείνει» πολλές τρύπες στον προϋπολογισμό. Και φανταστείτε ότι στην περίπτωση που έχετε ένα βενζινοκίνητο το οποίο «καίει» πολύ παραπάνω από τα 8 λτ./100 χλμ του παραδείγματος, τότε το όφελος εκτοξεύεται σε ακόμα υψηλότερα νούμερα. Επίσης, τα οφέλη για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζονται, όταν πραγματοποιούμε αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο.

* Στον παραπάνω υπολογισμό δεχόμαστε ότι ένα αυτοκίνητο με LPG καίει 20% επιπλέον σε σχέση με ένα βενζινικίνητο.

Τι περιλαμβάνει ένα τυπικό service;

Τα διαστήματα συντήρησης εξαρτώνται από τον τύπο του συστήματος που έχετε τοποθετήσει. Ο εκάστοτε κατασκευαστής ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα.

Το πότε ακριβώς θα πάτε το αυτοκίνητό σας για service θα σας το πει ο εγκαταστάτης σας αναλόγως του kit που έχετε επιλέξει, ενώ αναγράφεται και στο book service το οποίο παραδίδεται στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου έπειτα από την εγκατάσταση. Βέβαια, οι περισσότεροι εγκαταστάτες αναφέρουν στους πελάτες τους πως καλό θα ήταν στα πρώτα 1.000 χλμ να πηγαίνουν ξανά στον εγκαταστάτη τους ώστε να γίνεται ένας (τυπικός) διαγνωστικός έλεγχος.

Χρήσιμες συμβουλές από τους ειδικούς της αγοράς

Απευθυνθήκαμε σε γνωστούς εγκαταστάτες υγραερίου της αγοράς και τους και τους ρωτήσαμε για τις δικές τους ειδικές συμβουλές στον τομέα της συντήρησης. Οι απόψεις φυσικά και συγκλίνουν μιας και ο κάθε ειδικός τονίζει, ότι η σωστή και επιμελής συντήρηση είναι ζωτικής σημασία για το καλή λειτουργία του συστήματος. Ενδεικτικά σημειώστε ότι πρέπει να γίνονται οι παρακάτω έλεγχοι:

1. έλεγχος καλής λειτουργιάς σε βενζίνη !!!!
2. αλλαγή φίλτρων του συστήματος
3.  έλεγχος βαλβίδων ασφαλείας
4. έλεγχος διαρροών
5. έλεγχος σωληνώσεων (υγραερίου, ψεκασμού, κεντρικής παροχής, νερού κτλ)
6. έλεγχος καλής λειτουργίας των μπεκ ψεκασμού
7. έλεγχος πίεσης πνεύμονα
8. έλεγχος σωστής ρύθμισης συστήματος μέσω εγκεφάλου και OBD αυτοκινήτου
9. έλεγχος πνεύμονα για τυχόν διάβρωση και διαρροή
10. έλεγχος δεξαμενής 

Επίσης κάθε 30.000 χλμ, γίνεται συντήρηση της μπεκιέρας του υγραερίου, με αλλαγή σε όλα τα κινούμενα μέρη, (έμβολα, μεμβράνες ελατήρια, ρύθμιση διάκενου με ειδικό μικρόμετρο). Αυτές οι εργασίες αφορούν τις περισσότερες μπεκιέρες των συστημάτων που κυκλοφορούν στην αγορά.

Κοινοποίησέ το »