ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Αυτοκίνητα με καύσιμο φυσικού αερίου πωλούνται ήδη στην Ελλάδα, ενώ τα κιτ μετατροπής δεν αργούν.

Αυτοκίνητα με καύσιμο φυσικού αερίου πωλούνται ήδη στην Ελλάδα, ενώ τα κιτ μετατροπής δεν αργούν.

Μετά το υγραέριο έρχεται και το φυσικό αέριο, με χαμηλότερο κόστος καυσίμου και ανεφοδιασμό στο σπίτι. Σας ενδιαφέρει;

27.257 Επισκέψεις στο άρθρο

Ποιος δε θέλει να μειώσει το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου του με φθηνότερο καύσιμο; Μετά το υγραέριο, τώρα έρχεται και το φυσικό αέριο και μάλιστα σαν εργοστασιακή εναλλακτική της βενζίνης και του ντίζελ.

ILEP
ΟΛΕΦΙΝΗ Α.Ε.Β.Ε.

Πρώτα απ όλα, το φυσικό αέριο δεν έχει καμία σχέση με το υγραέριο. Πρόκειται για το καύσιμο που έρχεται στα σπίτια πλέον μέσω δικτύου για να τροφοδοτήσει καυστήρες θέρμανσης και ζεστού νερού ή και κουζίνες. Είναι βασικά μεθάνιο και έχει μια σειρά από πλεονεκτήματα σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα καύσιμα.

Βασικά είναι φτηνότερο. Περίπου 30% σε σχέση με το υγραέριο για την ίδια απόσταση που θα καλύψει το αυτοκίνητο. Δεν είναι επικίνδυνο. Αντίθετα με το υγραέριο που είναι βαρύτερο από τον αέρα και σε πιθανή διαρροή συσσωρεύεται και μπορεί να αναφλεγεί, το φυσικό αέριο είναι ελαφρύ και αν υπάρχει διαρροή απλά… φεύγει. Τέλος είναι το πιο καθαρό καύσιμο σε ρύπους. Για την ίδια απόσταση το διοξείδιο του άνθρακα είναι το 1/3 από αυτό ενός κινητήρα βενζίνης.
Έχει όμως και δύο αρνητικά. Πρώτον το δίκτυο παροχής που προς το παρόν αποτελείται από μόλις δύο πρατήρια σε όλη την Αττική. Είναι όμως πολύ πιθανό με την ολοκλήρωση του πακέτου νόμου να προβλεφθούν και ιδιωτικές εγκαταστάσεις ώστε ο καθένας να γεμίζει σπίτι του από τη δική του παροχή με το κόστος στο λογαριασμό του φυσικού αερίου. Το δεύτερο έχει να κάνει με τα κιτ μετατροπής των βενζινοκινητήρων. Προς το παρόν περιμένουμε τη νομοθεσία που θα τα περιλάβει, αν και τα αυτοκίνητα με εργοστασιακή εγκατάσταση (κυρίως της Fiat, Opel, Mercedes, VW, Honda) πωλούνται ήδη. 
Στα αρνητικά πρέπει να αναφερθεί ότι το φυσικό αέριο στη μορφή CNG δεν είναι υγροποιημένο όπως το υγραέριο και έτσι τα ντεπόζιτα είναι ογκώδη και μεταφέρουν μικρή ποσότητα. Ειδικά στα αυτοκίνητα από μετατροπή αυτό θα είναι πρόβλημα.
Με τα εργοστασιακά όμως να πωλούνται ήδη, το πράγμα αρχίζει να γίνεται εφικτό από τώρα. Οι τιμές δεν απέχουν πολύ από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις και η μείωση στο κόστος κατανάλωσης είναι τεράστια. 
Τι λέτε λοιπόν, έχετε δει το φυσικό αέριο από κοντά σαν καύσιμο; Με τους εγκαταστάτες υγραερίου να μπαίνουν και στο CNG θα υπάρχει μια τέτοια λύση σε κάθε γωνία. Εσείς όμως πως το βλέπετε; 

Κοινοποίησέ το »

Κοινοποίησέ το »