ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Θετικά τα μηνύματα από την έκθεση Transport Show 2014.

Θετικά τα μηνύματα από την έκθεση Transport Show 2014.

Οι επισκέπτες, υπεύθυνοι επαγγελματικών στόλων και επαγγελματίες οδηγοί ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αεριοκίνηση.

Οι επισκέπτες, υπεύθυνοι επαγγελματικών στόλων και επαγγελματίες οδηγοί ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αεριοκίνηση.

Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας της έκθεσης TRANSPORT SHOW, κ.κ. Θάλεια Αγριμανάκη και Μανώλης Αγριμανάκης, μιλούν για την έκθεση, την θέση του φυσικού αερίου στην κίνηση επαγγελματικών οχημάτων και στην νέ

Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας της έκθεσης TRANSPORT SHOW, κ.κ. Θάλεια Αγριμανάκη και Μανώλης Αγριμανάκης, μιλούν για την έκθεση, την θέση του φυσικού αερίου στην κίνηση επαγγελματικών οχημάτων και στην νέα αγορά που ανοίγει η χρήση CNG.

Ενδιαφέρον για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα με κίνηση φυσικού αερίου εκδηλώθηκε από τους περισσότερους επισκέπτες της έκθεσης.

Ενδιαφέρον για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα με κίνηση φυσικού αερίου εκδηλώθηκε από τους περισσότερους επισκέπτες της έκθεσης.

  • Θετικά τα μηνύματα από την έκθεση Transport Show 2014.
  • Οι επισκέπτες, υπεύθυνοι επαγγελματικών στόλων και επαγγελματίες οδηγοί ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αεριοκίνηση.
  • Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας της έκθεσης TRANSPORT SHOW, κ.κ. Θάλεια Αγριμανάκη και Μανώλης Αγριμανάκης, μιλούν για την έκθεση, την θέση του φυσικού αερίου στην κίνηση επαγγελματικών οχημάτων και στην νέ
  • Ενδιαφέρον για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα με κίνηση φυσικού αερίου εκδηλώθηκε από τους περισσότερους επισκέπτες της έκθεσης.

Οι τάσεις της ελληνικής αγοράς και του κλάδου επαγγελματικών CNG οχημάτων

6.107 Επισκέψεις στο άρθρο

Την τιμητική του είχε το φυσικό αέριο στην έκθεση Transport Show 2014 που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο καιρό στο MEC Παιανίας με τη συμμετοχή όλων των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΡΑΝΤΑΣ Α.Ε.

Θετικά τα μηνύματα από την έκθεση Transport Show 2014, όπου παρουσιάστηκαν επαγγελματικά μοντέλα για όλους τους τομείς των μεταφορών. Οι επισκέπτες, υπεύθυνοι επαγγελματικών στόλων και επαγγελματίες οδηγοί ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αεριοκίνηση και τις διαθέσιμε επιλογές της αγοράς και είχαν την ευκαιρία να δουν τα τελευταία μοντέλα CNG στα περίπτερα του εκθεσιακού χώρου αλλά και να παρακολουθήσουν επιδείξεις και test drives.

Η έκθεση συνέπεσε με την ανακοίνωση από τον παρευρισκόμενο στην έκθεση υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Παπαδόπουλο η της απόφασης που επιτρέπει τη μετατροπή κινητήρων σε διπλού καυσίμου, δηλαδή και φυσικού αερίου και την ολοκλήρωση με αυτό τον τρόπο του θεσμικού πλαισίου της αεριοκίνησης. Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας της έκθεσης TRANSPORT SHOW, κ.κ. Θάλεια Αγριμανάκη και Μανώλης Αγριμανάκης, μιλούν για την έκθεση, την θέση του φυσικού αερίου στην κίνηση επαγγελματικών οχημάτων και στην νέα αγορά που ανοίγει η χρήση CNG.
1) Οι υπεύθυνοι εμπορικών στόλων που επισκέφθηκαν την έκθεση έδειξαν ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογίες; (πχ χρήση φυσικού αερίου στα φορτηγά κλπ). Θεωρείτε ότι το έδαφος στην Ελλάδα είναι ώριμο για να αντιληφθούν οι υπεύθυνοι και να εκμεταλλευθούν τα πλεονεκτήματα των νέων τεχνολογιών ή απαιτείται περαιτέρω ενημέρωση κλπ; 
Ενδιαφέρον για τα επαγγελματικά αυτοκίνητα με κίνηση φυσικού αερίου εκδηλώθηκε από τους περισσότερους επισκέπτες της έκθεσης. Ιδιαίτερα οι υπεύθυνοι στόλων εμπορικών επιχειρήσεων και εταιρειών courier ζητούσαν μια πληρέστερη ενημέρωση κυρίως σε θέματα κόστους λειτουργίας του οχήματος και οικονομίας στην κατανάλωση σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα.
2) Η χρήση νέων τεχνολογιών στους επαγγελματικούς στόλους ανοίγει μια νέα αγορά στην αυτοκίνηση. Ποιο προβλέπετε να είναι το μέλλον της ελληνικής αγοράς (να αναμένουμε εισαγωγές νέων μοντέλων πχ εργοστασιακά κατασκευασμένων να κινούνται με φυσικό αέριο, νέους σταθμούς ανεφοδιασμού εναλλακτικών καυσίμων κλπ);
Πιστεύουμε, ότι η χρήση των εναλλακτικών καυσίμων, περιλαμβανομένου βεβαίως και του φυσικού αερίου, αποτελεί μια πιθανή επιλογή από τους επαγγελματίες πλην όμως μετατίθεται χρονικά και θα μετατίθεται στο βαθμό που αναπτύσσεται το δίκτυο των πρατηρίων εφοδιασμού. Με δυο λόγια, η στροφή των πελατών προς το φυσικό αέριο είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δημιουργία πολλών πρατηρίων ανεφοδιασμού. Στις χώρες όπου τα φορτηγά ή λεωφορεία με κινητήρες εναλλακτικών καυσίμων αυξάνουν τις πωλήσεις τους συνυπάρχει ένα επαρκές δίκτυο πρατηρίων, το οποίο πυκνώνει συμβάλλοντας έμμεσα, αλλά δραστικά στην αύξηση των πωλήσεων και των οχημάτων φυσικού αερίου. Επομένως, θα λέγαμε ότι οι καταναλωτές διατηρούν το ενδιαφέρον τους, είναι αρκετά ενήμεροι, αλλά περιμένουν και προσμένουν ένα πλουσιότερο δίκτυο πρατηρίων.
Πιστεύουμε ωστόσο, ότι το μέλλον της αυτοκίνησης είναι τα αυτοκίνητα των εναλλακτικών καυσίμων και είναι θέμα χρόνου να αναδειχθούν και στην πράξη τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του φυσικού αερίου έναντι των άλλων καυσίμων. ΄Ηδη οι αντιπρόσωποι των επαγγελματικών αυτοκινήτων εντάσσουν στον προγραμματισμό τους την εισαγωγή οχημάτων φυσικού αερίου.3) Θα μας αναφέρετε ενδεικτικά κάποιες εταιρείες που συμμετείχαν στην έκθεση;Στην έκθεση Transport Show είχαμε μια αξιόλογη συμμετοχή επαγγελματικών οχημάτων CNG και αναφέρουμε ενδεικτικά τα μοντέλα της Fiat, της Volkswagen, της Mercedes-Benz και της Iveco τα οποία πλαισίωναν το περίπτερο της ΔΕΠΑ, ενώ ένας άλλος αριθμός οχημάτων φυσικού αερίου ήταν διαθέσιμος για test drive. Τα συγκεκριμένα οχήματα δοκιμής ήταν και τα πλέον δημοφιλή και δέχτηκαν στο τιμόνι τους δεκάδες επισκέπτες της έκθεσης που είχαν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στους δρόμους της γύρω από το εκθεσιακό κέντρο περιοχής.
4) Διοργανώθηκε και μια εκδήλωση για το φυσικό αέριο. Πλέον έχει ολοκληρωθεί το θεσμικό πλαίσιο με την πρόσφατη υπογραφή της υπουργικής απόφασης. Από την εμπειρία σας στην αγορά των επαγγελματικών στόλων, πόσο σημαντικό ρόλο θεωρείτε ότι παίζει η χρήση εναλλακτικών καυσίμων όπως είναι το φυσικό αέριο (κόστος, περιβάλλον κλπ);
Ιδιαίτερα σημαντικό υπήρξε το γεγονός ότι, στη διάρκεια της Transport Show ανακοινώθηκε από τον παρευρισκόμενο στην έκθεση υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Παπαδόπουλο η αναμενόμενη απόφαση που επιτρέπει τη μετατροπή κινητήρων σε διπλού καυσίμου, δηλαδή και φυσικού αερίου. Αυτός ήταν και ο επιπλέον λόγος χάρη στον οποίο η ενημερωτική ημερίδα που διοργάνωσε η ΔΕΠΑ στα πλαίσια των παράλληλων εκδηλώσεων της έκθεσης, γνώρισε μεγάλη επιτυχία. Ενδιαφέρον ήταν άλλωστε και το θέμα της ημερίδας με τίτλο « φυσικό αέριο, το καύσιμο κίνησης της νέας εποχής». Κλείνοντας θα θέλαμε συμπερασματικά και με δυο λέξεις να πούμε ότι ο χρόνος πλέον δουλεύει για το καύσιμο φυσικό αέριο.

Οι επισκέπτες, υπεύθυνοι επαγγελματικών στόλων και επαγγελματίες οδηγοί ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αεριοκίνηση.

Οι επισκέπτες, υπεύθυνοι επαγγελματικών στόλων και επαγγελματίες οδηγοί ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αεριοκίνηση.

Κοινοποίησέ το »

Οι συμμετοχές επαγγελματικών οχημάτων CNG στην έκθεση TRANSPROT SHOW 2014 και τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά

VOLKSWAGEN CADDY VAN ECOFUEL

VOLKSWAGEN CADDY VAN ECOFUEL

BENZ SPRINTER NGT

BENZ SPRINTER NGT

FIAT DOBLO GARGO

FIAT DOBLO GARGO

IVECO

IVECO

  • VOLKSWAGEN CADDY VAN ECOFUEL
  • BENZ SPRINTER NGT
  • FIAT DOBLO GARGO
  • IVECO

VOLKSWAGEN CADDY VAN ECOFUEL
Με κινητήρα
φυσικού αερίου CNG 2.0l 109PS επιτυγχάνει μικρότερη κατανάλωση έως 30% σε σχέση με τους κινητήρες πετρελαίου και μεγάλη συνολική αυτονομία 570Km ενώ στην έκδοση Caddy Maxi η συνολική αυτονομία φτάνει τα 700Km.
Ο βασικός του εξοπλισμός περιλαμβάνει : ESP με Brake Assist, ABS, ASR, αερόσακο οδηγού, Radio CD “RCD 210” με MP3 και 2 ηχεία, κλιματισμό Climatic, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, υδραυλικό τιμόνι πλήρως ρυθμιζόμενο με κολώνα ασφαλείας, πίσω θερμαινόμενο τζάμι με σύστημα πλύσης, πλήρες διαχωριστικό χώρου φόρτωσης, ασύμμετρες πίσω πόρτες, δεξιά πλαϊνή πόρτα φόρτωσης, φώτα ημέρας.
Το ετήσιος όφελος CNG ανέρχεται σε 575,οο ευρώ (ετήσια χιλιόμετρα 25.000, τιμή φυσικού αερίου 0,97/kg, τιμή πετρελαίου κίνησης 1,37 lt).

BENZ SPRINTER NGT
Στη γκάμα κινητήρων diesel και βενζίνης του
Sprinter της Mercedes-Benz, προστέθηκε ο κινητήρας διπλού καυσίμου NGT (φυσικού αερίου – βενζίνης).
Το νέο αυτό σύστημα κίνησης, προσφέρει οφέλη, τόσο οικολογικά, όσο και οικονομικά. Με τις τιμές του πετρελαίου και της βενζίνης να παραμένουν υψηλές και τις ολοένα πιο αυστηρές περιβαλλοντικές απαιτήσεις για περιορισμό των ρύπων, ειδικά στα κέντρα των πόλεων, το Sprinter NGT αποτελεί μία ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση. Η τεχνολογία NGT ( Natural Gas Technology) είναι μία πρωτοποριακή τεχνολογία που παρουσίασε η Mercedes-Benz σε επιβατικά οχήματα, όπως η E-Class και η B-Class (2008), καθώς επίσης και σε επαγγελματικά οχήματα, όπως το Econic.
Το Sprinter φυσικού αερίου - βενζίνης πληροί τις προδιαγραφές ρύπων EU6 Gr.III, χάρη στην τεχνολογία NGT. Επιπλέον, ο συνδυασμός των δεξαμενών φυσικού αερίου, καθώς και του ντεπόζιτου βενζίνης, προσφέρουν στο Sprinter NGT αυτονομία έως και 1.000 χλμ. Το νέο Spinter NGT, διατίθεται σαν κλειστό βαν, επιβατικό όχημα, σασί και διπλοκάμπινο σασί.

FIAT DOBLO GARGO
Το στάνταρ
Van έχει 9 εκδόσεις διαθέσιμες, μήκος χώρου φόρτωσης από 1.820 mm έως 3.050 mm – με το εμπρός κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλωμένο κάτω, πλάτος χώρου φόρτωσης από 1.518 mm έως 1.714 mm, ύψος 1.305 mm. Έχει όγκο από 3,4 έως 3,8 m³– με το εμπρός κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλωμένο κάτω και ωφέλιμο φορτίο από 750 έως 1.000 kg. Διαθέτει ειδικά ελαστικά, ενισχυμένη ανάρτηση και αναβαθμισμένο σύστημα φρένων.
Το Doblo Cargo είναι διαθέσιμο με τον επαναστατικό κινητήρα 1.3 MultiJet II 90 HP, ο οποίος εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις, αθόρυβη λειτουργία, αξιοπιστία και σεβασμό προς το περιβάλλον.
Ο 1.3 MultiJet II 90 HP ανήκει στην νέα γενιά κινητήρων MultiJet ένα καινοτομικό σύστημα παροχής καυσίμου με ταχύτερους ψεκαστήρες ικανούς να κάνουν πολλαπλούς ψεκασμούς σε πολύ γρήγορη διαδοχική σειρά – έως και 8 ανά κύκλο – βελτιστοποιώντας την κατανάλωση για αυξημένη ισχύ με μειωμένες εκπομπές ρύπων στο ελάχιστο και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου. Είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να εγγυώνται τα όσο το δυνατόν πιο χαμηλότερα κόστη κίνησης στην κατηγορία τους.

IVECO
Στην έκθεση
Transport Show 2014, παρουσιάστηκε η καινούργια σειρά των Daily της IVECO, η οποία ταυτόχρονα συνδυάζει βελτιωμένα τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά με κυριότερο το 6τάχυτο σασμάν, το σύστημα Start & Stop, ένα μοντέρνο σχεδιασμό, αλλά και χαμηλότερο λειτουργικό κόστος. Ταυτόχρονα, η ιταλική μάρκα προσφέρει ορισμένα από τα μοντέλα της με φυσικό αέριο ή με ηλεκτρική κίνηση και πάντα σε ένα πλήθος διαφορετικών εκδόσεων ως προς τα μικτά βάρη, το χώρο φόρτωσης κ.ά. Ξεκινώντας από τους κινητήρες, η νέα σειρά των Daily έχει στη διάθεσή της τον 3λιτρο κινητήρα πετρελαίου, τεσσάρων κυλίνδρων, Euro 5, με τουρμπίνα δύο σταδίων, ο οποίος αποδίδει 205 ίππους και ροπή 470 Nm εξαιρετικά υψηλή για ένα αυτοκίνητο τύπου βαν. Διαθέσιμος είναι επίσης και ο κινητήρας Euro 5, 2.3 λίτρων, με ισχύ 146 HP, ροπή 350 Nm και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Το τρίτο μοτέρ, επίσης διαθέσιμο είναι σε έκδοση EEV («πενταμισάρι») ως προς τις εκπομπές των ρύπων, αποδίδει 146 HP και βγάζει ροπή 370 Nm. Ως προς τη μετάδοση, η IVECO προσφέρει σασμάν 6 ταχυτήτων μηχανικό, ένα πεντατάχυτο μηχανικό, καθώς και ένα αυτοματοποιημένο 6 σχέσεων είναι διαθέσιμα σε συγκεκριμένα μοντέλα. Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε στους εξωτερικούς χώρους της έκθεσης τον τράκτορα IVECO stralis AD 440S33 CNG.

Κοινοποίησέ το »