Οι τάσεις της ελληνικής αγοράς και του κλάδου επαγγελματικών CNG οχημάτων
Την τιμητική του είχε το φυσικό αέριο στην έκθεση Transport Show 2014 που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγο καιρό στο MEC Παιανίας με τη συμμετοχή όλων των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών
Θετικά τα μηνύματα από την έκθεση Transport Show 2014, όπου παρουσιάστηκαν επαγγελματικά μοντέλα για όλους τους τομείς των μεταφορών. Οι επισκέπτες, υπεύθυνοι επαγγελματικών στόλων και επαγγελματίες οδηγοί ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αεριοκίνηση και τις διαθέσιμε επιλογές της αγοράς και είχαν την ευκαιρία να δουν τα τελευταία μοντέλα CNG στα περίπτερα του εκθεσιακού χώρου αλλά και να παρακολουθήσουν επιδείξεις και test drives.
Οι επισκέπτες, υπεύθυνοι επαγγελματικών στόλων και επαγγελματίες οδηγοί ενημερώθηκαν για τις τελευταίες εξελίξεις στην αεριοκίνηση.
Οι συμμετοχές επαγγελματικών οχημάτων CNG στην έκθεση TRANSPROT SHOW 2014 και τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά
VOLKSWAGEN CADDY VAN ECOFUEL
Με κινητήρα φυσικού αερίου CNG 2.0l 109PS επιτυγχάνει μικρότερη κατανάλωση έως 30% σε σχέση με τους κινητήρες πετρελαίου και μεγάλη συνολική αυτονομία 570Km ενώ στην έκδοση Caddy Maxi η συνολική αυτονομία φτάνει τα 700Km.
Ο βασικός του εξοπλισμός περιλαμβάνει : ESP με Brake Assist, ABS, ASR, αερόσακο οδηγού, Radio CD “RCD 210” με MP3 και 2 ηχεία, κλιματισμό Climatic, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, υδραυλικό τιμόνι πλήρως ρυθμιζόμενο με κολώνα ασφαλείας, πίσω θερμαινόμενο τζάμι με σύστημα πλύσης, πλήρες διαχωριστικό χώρου φόρτωσης, ασύμμετρες πίσω πόρτες, δεξιά πλαϊνή πόρτα φόρτωσης, φώτα ημέρας.
Το ετήσιος όφελος CNG ανέρχεται σε 575,οο ευρώ (ετήσια χιλιόμετρα 25.000, τιμή φυσικού αερίου 0,97/kg, τιμή πετρελαίου κίνησης 1,37 lt).
Στη γκάμα κινητήρων diesel και βενζίνης του Sprinter της Mercedes-Benz, προστέθηκε ο κινητήρας διπλού καυσίμου NGT (φυσικού αερίου – βενζίνης).
Το νέο αυτό σύστημα κίνησης, προσφέρει οφέλη, τόσο οικολογικά, όσο και οικονομικά. Με τις τιμές του πετρελαίου και της βενζίνης να παραμένουν υψηλές και τις ολοένα πιο αυστηρές περιβαλλοντικές απαιτήσεις για περιορισμό των ρύπων, ειδικά στα κέντρα των πόλεων, το Sprinter NGT αποτελεί μία ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση. Η τεχνολογία NGT ( Natural Gas Technology) είναι μία πρωτοποριακή τεχνολογία που παρουσίασε η Mercedes-Benz σε επιβατικά οχήματα, όπως η E-Class και η B-Class (2008), καθώς επίσης και σε επαγγελματικά οχήματα, όπως το Econic.
Το Sprinter φυσικού αερίου - βενζίνης πληροί τις προδιαγραφές ρύπων EU6 Gr.III, χάρη στην τεχνολογία NGT. Επιπλέον, ο συνδυασμός των δεξαμενών φυσικού αερίου, καθώς και του ντεπόζιτου βενζίνης, προσφέρουν στο Sprinter NGT αυτονομία έως και 1.000 χλμ. Το νέο Spinter NGT, διατίθεται σαν κλειστό βαν, επιβατικό όχημα, σασί και διπλοκάμπινο σασί.
Το στάνταρ Van έχει 9 εκδόσεις διαθέσιμες, μήκος χώρου φόρτωσης από 1.820 mm έως 3.050 mm – με το εμπρός κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλωμένο κάτω, πλάτος χώρου φόρτωσης από 1.518 mm έως 1.714 mm, ύψος 1.305 mm. Έχει όγκο από 3,4 έως 3,8 m³– με το εμπρός κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλωμένο κάτω και ωφέλιμο φορτίο από 750 έως 1.000 kg. Διαθέτει ειδικά ελαστικά, ενισχυμένη ανάρτηση και αναβαθμισμένο σύστημα φρένων.
Το Doblo Cargo είναι διαθέσιμο με τον επαναστατικό κινητήρα 1.3 MultiJet II 90 HP, ο οποίος εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις, αθόρυβη λειτουργία, αξιοπιστία και σεβασμό προς το περιβάλλον.
Ο 1.3 MultiJet II 90 HP ανήκει στην νέα γενιά κινητήρων MultiJet ένα καινοτομικό σύστημα παροχής καυσίμου με ταχύτερους ψεκαστήρες ικανούς να κάνουν πολλαπλούς ψεκασμούς σε πολύ γρήγορη διαδοχική σειρά – έως και 8 ανά κύκλο – βελτιστοποιώντας την κατανάλωση για αυξημένη ισχύ με μειωμένες εκπομπές ρύπων στο ελάχιστο και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου. Είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να εγγυώνται τα όσο το δυνατόν πιο χαμηλότερα κόστη κίνησης στην κατηγορία τους.
Στην έκθεση Transport Show 2014, παρουσιάστηκε η καινούργια σειρά των Daily της IVECO, η οποία ταυτόχρονα συνδυάζει βελτιωμένα τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά με κυριότερο το 6τάχυτο σασμάν, το σύστημα Start & Stop, ένα μοντέρνο σχεδιασμό, αλλά και χαμηλότερο λειτουργικό κόστος. Ταυτόχρονα, η ιταλική μάρκα προσφέρει ορισμένα από τα μοντέλα της με φυσικό αέριο ή με ηλεκτρική κίνηση και πάντα σε ένα πλήθος διαφορετικών εκδόσεων ως προς τα μικτά βάρη, το χώρο φόρτωσης κ.ά. Ξεκινώντας από τους κινητήρες, η νέα σειρά των Daily έχει στη διάθεσή της τον 3λιτρο κινητήρα πετρελαίου, τεσσάρων κυλίνδρων, Euro 5, με τουρμπίνα δύο σταδίων, ο οποίος αποδίδει 205 ίππους και ροπή 470 Nm εξαιρετικά υψηλή για ένα αυτοκίνητο τύπου βαν. Διαθέσιμος είναι επίσης και ο κινητήρας Euro 5, 2.3 λίτρων, με ισχύ 146 HP, ροπή 350 Nm και τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας. Το τρίτο μοτέρ, επίσης διαθέσιμο είναι σε έκδοση EEV («πενταμισάρι») ως προς τις εκπομπές των ρύπων, αποδίδει 146 HP και βγάζει ροπή 370 Nm. Ως προς τη μετάδοση, η IVECO προσφέρει σασμάν 6 ταχυτήτων μηχανικό, ένα πεντατάχυτο μηχανικό, καθώς και ένα αυτοματοποιημένο 6 σχέσεων είναι διαθέσιμα σε συγκεκριμένα μοντέλα. Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε στους εξωτερικούς χώρους της έκθεσης τον τράκτορα IVECO stralis AD 440S33 CNG.