Οικονομία μέχρι και 270%!
Ξέρετε πως οι πρόσφατες εξελίξεις στην ελληνική νομοθεσία, έδωσαν το… πράσινο φως για την επέκταση του δικτύου των συνεργείων που θα αναλάβουν και τις μετασκευές των κινητήρων σε κυκλοφορούντα οχήματα προκειμένου να είναι σε θέση να λειτουργήσουν και με το FISIKON ως καύσιμο.
Τo FISIKON, όπως είναι η εμπορική ονομασία του φυσικού αερίου CNG στην ελληνική αγορά, μπήκε στη ζωή μας για να κάνει τις μετακινήσεις εξαιρετικά φθηνές. Έτσι το φυσικό αέριο συμβάλει στο σημαντικά μικρότερο κόστος χρήσης κάθε οχήματος δεδομένου ότι είναι σημαντικά φθηνότερο σε σχέση με όλα τα άλλα καύσιμα.
Τo FISIKON, όπως είναι η εμπορική ονομασία του φυσικού αερίου CNG στην ελληνική αγορά, μπήκε στη ζωή μας για να κάνει τις μετακινήσεις εξαιρετικά φθηνές.
Όφελος από 936–1.429 ευρώ σε ετήσια βάση
Η χρήση του FISIKON ως καύσιμο είναι σε θέση να προσφέρει εντυπωσιακή μείωση του κόστους μετακίνησης. Ιδιαίτερα στην περίπτωση των οδηγών, που καλούνται να διανύσουν πολλά χιλιόμετρα σε ετήσια βάση, η χρήση του FISIKON θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «μονόδρομος».
Ήδη στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμα αρκετά επιβατικά μοντέλα που είναι σε θέση να κάνουν χρήση φυσικού αερίου ως καύσιμο. Παράλληλα, οι πρόσφατες εξελίξεις στην ελληνική νομοθεσία, έδωσαν το… πράσινο φως για την επέκταση του δικτύου των συνεργείων που θα αναλάβουν και τις μετασκευές των κινητήρων σε κυκλοφορούντα οχήματα προκειμένου να είναι σε θέση να λειτουργήσουν και με το FISIKON ως καύσιμο.
Με δίκτυο πρατηρίων CNG, που αναπτύσσεται
Μέχρι το τέλος του 2014, ο αριθμός τους αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά με νέα πρατήρια στη Λάρισα, το Βόλο και τη Θεσσαλονίκη ενώ υπάρχει η πρόβλεψη για αρκετά ακόμη πρατήρια σε όλη την χώρα (ήδη γνωρίζουμε πως θα κατασκευαστεί ένα και στον Ασπρόπυργο).
Πρέπει να γνωρίζετε πως:
• To φυσικό αέριο ΔΕΝ μπορεί να νοθευτεί καθώς παρέχεται υπό πίεση με ειδικούς αγωγούς κατευθείαν από το εθνικό σύστημα μεταφοράς στα πρατήρια.
• Το φυσικό αέριο δεν περιέχει θείο, ίχνη μετάλλων και τοξικά πρόσθετα μολύβδου ή βενζολίου που θεωρούνται ιδιαίτερα καρκινογόνες ουσίες.
• Με τη χρήση του φυσικού αερίου εκλύονται -25% CO2, -35% μικροσωματίδια, -75% αρωματικοί υδρογονάνθρακες και -53% οξείδια του αζώτου (ΝΟx) σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη.
• Σε σχέση με το πετρέλαιο κίνησης, η χρήση φυσικού αερίου επιφέρει
-15% CO2, -99,6% μικροσωματίδία,
-36% αρωματικούς υδρογονάνθρακες και -95% ΝΟx. Ένα κιλό φυσικού αερίου ισοδυναμεί ενεργειακά με 1,5λτ. αμόλυβδης βενζίνης, 1,3λτ. πετρελαίου κίνησης και 2λτ. υγραερίου.
• Ο αριθμός οκτανίων του φυσικού αερίου ανέρχεται στο 130 έναντι 90+ της αμόλυβδης βενζίνης.
• Το λιπαντικό του κινητήρα φυσικού αερίου «μολύνεται» σημαντικά λιγότερο με αποτέλεσμα τα αυξημένα διαστήματα αλλαγής του σε σχέση με την βενζίνη.
• Τα μέχρι στιγμής γνωστά κοιτάσματα φυσικού αερίου επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών με βάση τα σημερινά δεδομένα κατανάλωσης για 120 έτη.