ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Κάποιοι λένε ότι όσο πιο κοντά πλησιάζουμε σε έναν στόχο τόσο πιο δύσκολο μας φαίνεται να τον πετύχουμε. Ειδικά, όταν πρόκειται για τον περίφημο στόχο 20-20-20, ο οποίος έχει υιοθετηθεί από την 17η Δε

Κάποιοι λένε ότι όσο πιο κοντά πλησιάζουμε σε έναν στόχο τόσο πιο δύσκολο μας φαίνεται να τον πετύχουμε. Ειδικά, όταν πρόκειται για τον περίφημο στόχο 20-20-20, ο οποίος έχει υιοθετηθεί από την 17η Δεκεμβρίου 2008 για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, το τοπίο δείχνει ακόμη πιο μελανό.

Το φυσικό αέριο που χρησιμοποιείται στις μεταφορές μπορεί να μειώσει έως και 30% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel.

Το φυσικό αέριο που χρησιμοποιείται στις μεταφορές μπορεί να μειώσει έως και 30% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel.

Τι κάνει η Ελλάδα για να επιτύχει 20% μείωση των αερίων θερμοκηπίου, 20% αύξηση ενεργειακής αποδοτικότητας και 20% αύξηση του ποσοστού ανανεώσιμων πηγών ενέργειας;

Τι κάνει η Ελλάδα για να επιτύχει 20% μείωση των αερίων θερμοκηπίου, 20% αύξηση ενεργειακής αποδοτικότητας και 20% αύξηση του ποσοστού ανανεώσιμων πηγών ενέργειας;

  • Κάποιοι λένε ότι όσο πιο κοντά πλησιάζουμε σε έναν στόχο τόσο πιο δύσκολο μας φαίνεται να τον πετύχουμε. Ειδικά, όταν πρόκειται για τον περίφημο στόχο 20-20-20, ο οποίος έχει υιοθετηθεί από την 17η Δε
  • Το φυσικό αέριο που χρησιμοποιείται στις μεταφορές μπορεί να μειώσει έως και 30% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel.
  • Τι κάνει η Ελλάδα για να επιτύχει 20% μείωση των αερίων θερμοκηπίου, 20% αύξηση ενεργειακής αποδοτικότητας και 20% αύξηση του ποσοστού ανανεώσιμων πηγών ενέργειας;

Περιβάλλον: Κοντά στον στόχο μας με φυσικό αέριο

2.570 Επισκέψεις στο άρθρο

Κάποιοι λένε ότι όσο πιο κοντά πλησιάζουμε σε έναν στόχο τόσο πιο δύσκολο μας φαίνεται να τον πετύχουμε. Ειδικά, όταν πρόκειται για τον περίφημο στόχο 20-20-20, ο οποίος έχει υιοθετηθεί από την 17η Δεκεμβρίου 2008 για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, το τοπίο δείχνει ακόμη πιο μελανό.

ΠΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - FRIGO PLUS
ΠΕΤΡΟΜΕΛΙΔΗΣ Κ. & ΣΙΑ Ο.Ε.

Ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι και από την πλευρά της Ελλάδας συντελούνται αξιόλογες προσπάθειες για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου, οι οποίες μάλιστα περιλαμβάνουν και μεγάλες επενδύσεις από την πλευρά ιδιωτικών και δημόσιων φορέων προκειμένου να υιοθετηθούν «πράσινες» πρακτικές στον ενεργειακό τομέα. 

Τι κάνει η Ελλάδα για να επιτύχει 20% μείωση των αερίων θερμοκηπίου, 20% αύξηση ενεργειακής αποδοτικότητας και 20% αύξηση του ποσοστού ανανεώσιμων πηγών ενέργειας; Βασίζεται στο φυσικό αέριο, το μοναδικό καύσιμο, το οποίο με βάση τις παγκόσμιες στατιστικές πληροί όλες τις προδιαγραφές προκειμένου να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι. Μείωση των ρύπων, εξοικονόμηση κατανάλωσης ενέργειας και αύξηση ενεργειακής απόδοσης αποτελούν τα βασικά πλεονεκτήματα του «πράσινου» καυσίμου, τα οποία σπεύδουν να εκμεταλλευτούν και οι κυβερνήσεις στην χώρα μας επιβάλλοντας πολιτικές διεύρυνσης της χρήσης του πράσινου καυσίμου με κίνητρα και προδιαγραφές καλών πρακτικών. Επιχειρήσεις, δημόσιος και ιδιωτικός κτιριακός τομέας, βιομηχανίες και μεταφορές στρέφονται στο «πράσινο» καύσιμο και εκμεταλλεύονται τα οικολογικά του χαρακτηριστικά για να καλύψουν τις ενεργειακές τους ανάγκες.
Το φυσικό αέριο που χρησιμοποιείται στις μεταφορές μπορεί να μειώσει έως και 30% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel ενώ τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο σημειώνουν μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 25% σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα και κατά 20% σε σύγκριση με τα οχήματα που κινούνται με diesel. Παράλληλα, τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο παρουσιάζουν κατά 95% μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel. 
Τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο παρουσιάζουν κατά 95% μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel. 
Συνεισφορά στην προστασία του περιβάλλοντος - Η ελληνική πραγματικότητα
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι όσον αφορά στον τομέα της θέρμανσης,  κατά το χρονικό διάστημα 2012- 2013, στο λεκανοπέδιο της Αττικής έγινε μια πολύ σημαντική μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα, της τάξης των 1.783 εκατομμυρίων τόνων. Επίσης, καταναλώθηκαν περισσότερα από 1,05 δισεκ. Νm3 φυσικού αερίου στην Θεσσαλία και 1,70 δισεκ. Νm3 στην Θεσσαλονίκη, υποκαθιστώντας το πετρέλαιο και το μαζούτ, με αποτέλεσμα να μην επιβαρυνθεί η ατμόσφαιρα από σημαντικές ποσότητες ρύπων.
Σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Αερίου, IGU, το φυσικό αέριο αποτελεί πλέον μια επιβεβλημένη εναλλακτική καθώς ο ρόλος των καυσίμων έχει καταστεί μέρος της εφαρμογής μιας πολιτικής υπέρ της μείωσης των εκπομπών ρυπογόνων ουσιών αλλά και της οικονομικής μετακίνησης, είτε πρόκειται για ιδιωτικά και δημόσια οχήματα, είτε για βαριά επαγγελματικά φορτηγά ή πλοία και τρένα. Σήμερα κυκλοφορούν περίπου 20.000.000 οχήματα φυσικού αερίου ενώ οι υποδομές έχουν αναπτυχθεί σε μεγάλο βαθμό προκειμένου να εξυπηρετηθεί η αυξημένη ζήτηση.
Η αεριοκίνηση πρωταγωνιστής της ενεργειακής επανάστασης
Τo φυσικό αέριο θεωρείται από τα επιστημονικά ιδρύματα της Ευρώπης και της Β. Αμερικής το ασφαλέστερο καύσιμο. Σύμφωνα με έρευνες στις ΗΠΑ, η χρήση του φυσικού αερίου θα μπορούσε να φέρει πραγματική ενεργειακή επανάσταση, προσανατολίζοντας σταδιακά την παγκόσμια οικονομία προς την κατεύθυνση προστασίας του περιβάλλοντος. Ανάμεσα στα πολλά πλεονεκτήματα του πράσινου καυσίμου συγκαταλέγονται: 
Χαμηλό κόστος: Ο παγκόσμιος μέσος όρος για το κόστος του καυσίμου καταδεικνύει ότι η οδήγηση ενός οχήματος που κινείται με φυσικό αέριο επιτυγχάνει εξοικονόμηση πάνω από το 50% σε σύγκριση με ένα όχημα που κινείται με βενζίνη και εξοικονόμηση που υπερβαίνει το 30% σε σχέση με ένα όχημα που κινείται με πετρέλαιο. 
Εξοικονόμηση ενέργειας: ένα κιλό ΦΑ περιέχει πολύ περισσότερη ενέργεια σε σχέση με ένα λίτρο από όλα τα άλλα υγρά καύσιμα. Πιο συγκεκριμένα 1 κιλό φυσικό αέριο κίνησης είναι ενεργειακά ισοδύναμο με 1,5 λίτρα Βενζίνη, 1,3 λίτρα πετρέλαιο και 2 λίτρα υγραέριο. 
Φιλικό προς το περιβάλλον: Με τη χρήση του φυσικού αερίου εκλύονται -25% CO2, -35% μικροσωματίδια, -75% αρωματικοί υδρογονάνθρακες και -53% οξείδια του αζώτου (ΝΟx) σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη. 
Όταν μιλούν οι πράξεις…
Δημόσιοι φορείς, επιχειρήσεις, ιδιώτες και νοικοκυριά επιλέγουν το φυσικό αέριο και συμβάλλουν ενεργά στην επίτευξη του στόχου 20-20-20 για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής:
• Πάνω από 1300 δημόσια κτίρια και σχολεία στο λεκανοπέδιο Αττικής χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο 
• Πάνω από 7.000 επιχειρήσεις είναι συνδεδεμένες με φυσικό αέριο
• Στην Ελλάδα, αυξάνονται συνεχώς τα ΙΧ (εργοστασιακά κατασκευασμένα ή συμβατικά που έχουν μετατραπεί σε διπλής καύσης) που καίνε φυσικό αέριο ακολουθώντας την παγκόσμια τάση (πάνω από 14.000.000 οχήματα κυκλοφορούν σε όλο τον κόσμο)
• Ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων Ευρωπαίων συναδέρφων τους, οι Έλληνες οδηγοί ταξί, κινούνται με φυσικό αέριο με αποτέλεσμα να αυξάνεται σταδιακά ο αριθμός των «πράσινων» ταξί στην χώρα μας
• Ο επιχειρηματικός τομέας στην Ελλάδα ακολουθεί τις ευρωπαϊκές τάσεις οι οποίες προβάλλουν την χρήση φυσικού αερίου για τις μετακινήσεις των εμπορικών στόλων προκειμένου να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας 
• Το φυσικό αέριο αποτελεί για τις εταιρείες μια «συνδυαστική» λύση προστασίας του περιβάλλοντος, οικονομίας κόστους και υλοποίησης δράσεων εταιρικής κοινωνικής  ευθύνης ( οι οποίες έχουν καταστεί πλέον υποχρεωτικές από την ΕΕ)
• 600 λεωφορεία  ΟΣΥ κινούνται με CNG
• 110 απορριμματοφόρα των δήμων της Αττικής χρησιμοποιούν CNG
• Νοσοκομεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σήμερα τροφοδοτούνται  με φυσικό αέριο (νοσοκομείο ΙΑΣΩ GENERAL κλπ)
• Σε πολλά μέρη σε ολόκληρη την Ελλάδα έχει δρομολογηθεί η τροφοδότηση δημοσίων και ιδιωτικών κτιρίων όπως είναι  το Γενικό  Νοσοκομείο  Θηβών και Δράμας, καθώς και 3 μεγάλες Ξενοδοχειακές Μονάδες στις περιοχές των Σερρών και της Αλεξανδρούπολης
• Το συνολικό ποσοστό χρήσης του φυσικού αερίου στη βιοµηχανία, στις περιοχές όπου υπάρχει δίκτυο, αγγίζει ή και ξεπερνά το 90%.

Το φυσικό αέριο που χρησιμοποιείται στις μεταφορές μπορεί να μειώσει έως και 30% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel.

Το φυσικό αέριο που χρησιμοποιείται στις μεταφορές μπορεί να μειώσει έως και 30% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με το πετρέλαιο και το diesel.

Κοινοποίησέ το »

Κοινοποίησέ το »