SEAT Leon 1,4 TGI: Μέχρι και 400 χιλιόμετρα αυτονομίας!
Το νέο SEAT Leon 1,4 TGI με φυσικό αέριο μπορεί να διανύσει με ευκολία 400 χλμ. που σε συνδυασμό με την τιμή του FISIKON, επιτρέπει στο μοντέλο να καίει μόνο 3,4 ευρώ/100 χλμ!
Ως γνωστόν το φυσικό αέριο είναι το εναλλακτικό καύσιμο το οποίο επιτρέπει στα αυτοκίνητα που κινούνται με αυτό, να διανύουν πολλά χιλιόμετρα και με μικρό κόστος. Η αυτονομία τους είναι εξαιρετικά μεγάλη, χάρη στις δύο δεξαμενές καυσίμων που διαθέτουν, ενώ παράλληλα η τρομερά χαμηλή κατανάλωση, σου επιτρέπει να φτάσεις στην άλλη άκρη της Ελλάδας! Όπως ακριβώς πράττει και το νέο SEAT Leon 1,4 TGI, το ισπανικό μικρομεσαίο που κινείται με φυσικό αέριο και δημιουργεί νέα δεδομένα στον τομέα της οικονομίας κίνησης. Με κόστος μόλις 3,4 ευρώ/100 χλμ., το μικρομεσαίο της SEAT, είναι πρωταθλητής οικονομίας στην κατηγορία του, προσφέροντας παράλληλα ένα δυναμικό και καλαίσθητο σχεδιαστικά χατσμπακ αμάξωμα.
Σε κάθε είδους διαδρομή το SEAT Leon 1,4 TGI προσφέρει μια πολύ καλή και στιβαρή αίσθηση στον οδηγό του, ενώ στον τομέα της άνεσης και της ποιότητας κύλισης.
Εξαιρετικό σε κάθε είδους διαδρομή
Πέρα από την σημαντική οικονομία κι αυτονομία που προσφέρει το SEAT Leon 1,4 TGI, ο οδηγός του αλλά κι οι επιβάτες του θα ενθουσιαστούν με την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, σε συνδυασμό με τη σβελτάδα που προσφέρει ο κινητήρας. Σε κάθε είδους διαδρομή το SEAT Leon 1,4 TGI προσφέρει μια πολύ καλή και στιβαρή αίσθηση στον οδηγό του, ενώ στον τομέα της άνεσης και της ποιότητας κύλισης, η ρύθμιση της ανάρτησης παρέχει ήσυχα και εξαιρετικά ραφιναρισμένα περάσματα από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, δίνοντας μια αίσθηση μεγαλύτερου και πιο ακριβού αυτοκινήτου. Ταξιδεύετε παντού, οικονομικά, ήσυχα, άνετα και ασφαλέστατα!
Με κόστος μόλις 3,4 ευρώ/100 χλμ.
Ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό της έκδοσης με Φυσικό Αέριο του SEAT Leon, είναι μια τροποποιημένη εκδοχή της νεότερης γενιάς του 1,4 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 110 ίππους και και ροπή 250 Nm. Το Leon 1,4 TGI διαθέτει δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 15 λίτρων, που τοποθετούνται στο χώρο της ρεζέρβας, ενώ έχει και ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων. Με βάση την εργοστασιακή κατανάλωση, το φυσικό αέριο επαρκεί για 400 χλμ. κίνησης και η βενζίνη για άλλα 900, φθάνοντας έτσι στο εντυπωσιακό νούμερο των 1.300 χλμ. Η τεράστια αυτονομία σε συνδυασμό με την τιμή του FISIKON, επιτρέπει στο SEAT Leon 1,4 TGI να καίει μόνο 3,4 ευρώ/100 χλμ!
Οι σταθμοί ανεφοδιασμού CNG
Το φυσικό αέριο για την κίνηση οχημάτων διεισδύει όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά μας. Η ΔΕΠΑ, η εταιρία που προωθεί στην ελληνική αγορά το φυσικό αέριο κίνησης με την ονομασία FISIKON, δημιουργεί την υποδομή, προχωρά σε στρατηγικές συνεργασίες και υλοποιεί κινήσεις, ώστε η χρήση του να είναι διαθέσιμη σε όλο και μεγαλύτερο αριθμό οδηγών. Ειδικότερα, η εταιρία -σε συνεργασία με τα ΕΛΠΕ- υλοποιεί το σχέδιο ανάπτυξης του δικτύου ανεφοδιασμού. Οι καταναλωτές εντός Αττικής εξυπηρετούνται ήδη από το σταθμό τροφοδότησης στην Ανθούσα, ο οποίος λειτουργεί σε 24ωρη βάση και εξυπηρετεί ΔΧ και ΙΧ οχήματα. Ο δεύτερος σταθμός στα Ανω Λιόσια εξυπηρετεί λεωφορεία και απορριμματοφόρα, ο τρίτος βρίσκεται στο Δήμο Κηφισιάς, επί της λεωφόρου Κηφισίας, ενώ πρόσφατα προστέθηκε ένας τέταρτος στη Νέα Φιλαδέλφεια επί της Ε.Ο. στο ρεύμα προς Λαμία. Αντίστοιχα, οι Θεσσαλονικείς μπορούν να αξιοποιήσουν τα πολλαπλά οφέλη της αυτοκίνησης με φυσικό αέριο, εξυπηρετούμενοι από το σταθμό ανεφοδιασμού στο Δήμο Πυλαίας, στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής.