Τα κέρδη από το φυσικό αέριο
Τα νέα μοντέλα διπλού καυσίμου και η τεράστια οικονομία που προσφέρουν στον κάτοχο τους, αυξάνουν κατακόρυφα το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων οδηγών, σχετικά με την επιλογή του φυσικού αερίου ως βασικό καύσιμο κίνησης για τα αυτοκίνητά τους.
PRO.autotriti Team
Στην Ελλάδα μάλιστα, προς αυτή την κατεύθυνση, οδήγησε και η πρόσφατη νομοθεσία, που επιτρέπει πλέον τη μετατροπή και των βενζινοκίνητων οχημάτων αλλά και των πετρελαιοκινητήρων σε dual fuel (διπλού καυσίμου) με φυσικό αέριο, καθώς έχουν ήδη κυκλοφορήσει οχήματα αυτού του τύπου, τα οποία παρουσιάζουν και εντυπωσιακά αποτελέσματα. Η επιτυχία της μεθόδου συνίσταται στο ότι επιτυγχάνει σημαντική μείωση του κόστους και των ρύπων, χωρίς να μειώνεται η ιπποδύναμη και η ροπή του κινητήρα, ανεξάρτητα από το επίπεδο των στροφών που λειτουργεί.
- Προσφέρει οικονομία έως και 60% σε σχέση με τα υπόλοιπα καύσιμα.
- Μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 25%, μικροσωματιδίων κατά 35%, αρωματικών υδρογονανθράκων κατά 75% και οξειδίων του αζώτου (ΝΟx) κατά 53% σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη, ενώ έχει μηδενικές εκπομπές μικροσωματιδίων PM.
- Διαθέτει περισσότερη ενέργεια, αφού 1 κιλό φυσικό αέριο κίνησης είναι ενεργειακά ισοδύναμο με 1,5 λίτρα βενζίνη, 1,3 λίτρα πετρέλαιο και 2 λίτρα υγραέριο.
- Επιτυγχάνει σημαντική οικονομία στο κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο. Σύμφωνα και με τον παγκόσμιο μέσο όρο για το κόστος του καυσίμου, η οδήγηση ενός οχήματος που κινείται με φυσικό αέριο επιτυγχάνει εξοικονόμηση πάνω από το 50% σε σύγκριση με ένα όχημα που κινείται με βενζίνη και εξοικονόμηση που υπερβαίνει το 30% σε σχέση με ένα όχημα που κινείται με πετρέλαιο.
- Θεωρείται το ασφαλέστερο καύσιμο, από επιστημονικά ιδρύματα της Ευρώπης και της Β. Αμερικής.
- Συμβάλλει στην πραγματοποίηση του ευρωπαϊκού στόχου για εξοικονόμηση ενέργειας, «απαντώντας» και στις επιταγές της Ε.Ε. για τη θέσπιση κινήτρων που θα περιορίσουν την εξάρτηση από το πετρέλαιο.
- Διασφαλίζει την τελική ποιότητα του καυσίμου, αφού δεν γίνεται να νοθευθεί στην πορεία, εξαιτίας της παροχής του, υπό πίεση, με ειδικούς αγωγούς, κατευθείαν από το εθνικό σύστημα μεταφοράς στα πρατήρια.