Αεριοκίνηση για επαγγελματίες
Είστε επαγγελματίας και αναζητάτε Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Η οικονομία; Τότε η αεριοκίνηση θα δώσει τη λύση στην επιχείρησή σας, αφού μπορείτε να έχετε κέρδος στις μετακινήσεις σας ακόμη και 2.000 ευρώ/έτος.
Διεθνείς μελέτες έχουν αποδείξει πως το κόστους του καυσίμου υπερβαίνει σε πολλές περιπτώσεις το 30% του συνολικού κόστους χρήσης για τα επαγγελματικά οχήματα. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η χρήση της αεριοκίνησης, είτε με τη μορφή του LPG, είτε του CNG μπορεί να μειώσει σημαντικά το λειτουργικό κόστος μίας επιχείρησης.
Η τοποθέτηση ενός κιτ LPG σε ένα όχημα κοστίζει ανάλογα με τον κινητήρα του οχήματος και τον αριθμό των βαλβίδων από 700 ευρώ περίπου έως και πάνω από 2.000 ευρώ ανάλογα με την επιλογή του συστήματος υγραερίου.
EUROPEGAS: Με εξαγωγές σε 44 χώρες παγκοσμίως και Πιστοποιητικό Εταιρικής Αξιοπιστίας
Η Europegas, είναι μία από τις ηγετικές ευρωπαϊκές εταιρείες κατασκευής συστημάτων υγραεριοκίνησης αυτοκινήτου LPG/CNG. Δίνει το παρών στην αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας από το 1991 και εξάγει τα προϊόντα της σε 44 χώρες του κόσμου.
Τα βασικά της προϊόντα είναι τα LPG/CNG Sequental Gas injection System OSCAR-N με ανάγνωση από την λειτουργία OBD CAN 32 Avance και 55 Dynamic, ενώ προσφέρει επίσης ένα πλήρες φάσμα αξεσουάρ μετατροπής αυτοκινήτων σε LPG/CNG, που περιλαμβάνει ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες, δεξαμενές, σωλήνες καουτσούκ και χαλκού και όλα τα άλλα στοιχεία που απαιτούνται για την μετατροπή του αυτοκινήτου σε LPG/CNG. Όλα τα προϊόντα που προσφέρει μάλιστα είναι σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά στάνταρ ECE 67R-01 και ECE 110.
Η Europegas έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στην Ευρώπη σαν αντιπρόσωπος των εγχυτήρων ψεκασμού υγραερίου ΗΑΝΑ, ενώ τα προϊόντα είναι πολύ δημοφιλή τόσο στις Εθνικές αγορές, όσο και στις Παγκόσμιες των συστημάτων LPG/CNG χάρη στην εξαιρετική ποιότητα τους και την μακράς διάρκειας απόδοσής τους. Μάλιστα, της έχει απονεμηθεί το «Πιστοποιητικό Εταιρικής Αξιοπιστίας», το οποίο αποτελεί μια σημαντική Ευρωπαϊκή διάκριση και απονέμεται σε επιχειρήσεις που έχουν ξεχωρίσει και διακριθεί έναντι των ανταγωνιστικών τους εταιρειών.
Η Europegas Hellas αποτελεί την αποκλειστική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
LPG-CNG ATIKER
Η εταιρεία Atiker Ελλάς ιδρύθηκε το 1970 και είναι μία από τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στον τομέα της υγραεριοκίνησης.
Τα εργοστάσια παραγωγής, εξοπλισμένα με νέες τεχνολογίες, βρίσκονται στην Τουρκία σε χώρο 42 στρεμμάτων, που απασχολεί πάνω από 800 υπαλλήλους.
Αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εταιρείας ATIKER στην Ελλάδα είναι η ΑΤΙΚΕΡ ΕΛΛΑΣ, ενώ ιδρυτής και διαχειριστής της εταιρείας είναι ο κύριος Χ. Σ. Κεχαγιάς, ο οποίος ακολουθώντας την πολιτική της μητρικής εταιρείας, έχει οργανώσει κέντρα πώλησης και προώθησης των προϊόντων ανά γεωγραφική περιοχή.
Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται όσο το δυνατόν καλύτερα ο έλεγχος στην ποιότητα της εγκατάστασης των συστημάτων στα οχήματα.
Όλοι οι πελάτες που τοποθετούν συστήματα υγραερίου της ATIKER στο αυτοκίνητο τους, παραλαμβάνουν έγγραφη 2ετή εργοστασιακή εγγύηση με οδηγίες συντήρησης του τοποθετούμενου συστήματος για καλύτερη απόδοση και άψογη μηχανική λειτουργία.
Στο κατάστημα της εταιρείας στην Αθήνα λειτουργεί πρότυπο κέντρο εκπαίδευσης των συνεργατών – εγκαταστατών συστημάτων της ATIKER, η οποία άλλωστε είναι η πρώτη εταιρεία που παρέδωσε στους συνεργάτες της μεταφρασμένο λογισμικό πρόγραμμα στην ελληνική γλώσσα.
Τώρα, πλέον, που η αυτοκίνηση πρέπει να προσαρμοστεί -περισσότερο από ποτέ- σε οικονομικές λύσεις και σε φιλικές προς το περιβάλλον προτάσεις, η ATIKER προσφέρει στον «ψαγμένο» καταναλωτή την μεγαλύτερη γκάμα πιστοποιημένων, ασφαλών και εγγυημένων προϊόντων υγραεριοκίνησης.
Προηγμένες τεχνικές πληροφορίες για το LPG και CNG
CNG vs LPG. Που διαφέρουν;
To υγροποιημένο αέριο πετρελαίου, γνωστό και με τον αντίστοιχο διεθνή όρο LPG, σύντμηση του liquefied petroleum gas, αποτελείται από ελαφρά κλάσματα αργού πετρελαίου, τα οποία είναι αέρια όταν βρίσκονται σε συνήθεις ατμοσφαιρικές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας. Αντίθετα, το Φυσικό Αέριο (CNG) είναι ένα αέριο μίγμα υδρογονανθράκων. Εξάγεται από υπόγειες κοιλότητες και εξαιτίας των ιδιοτήτων του θεωρείται οικολογικό καύσιμο.
Πόσο κοστίζει η μετατροπή;
Η τοποθέτηση ενός κιτ LPG σε ένα όχημα κοστίζει ανάλογα με τον κινητήρα του οχήματος και τον αριθμό των βαλβίδων από 700 ευρώ περίπου έως και πάνω από 2.000 ευρώ ανάλογα με την επιλογή του συστήματος υγραερίου. Η τοποθέτηση ενός after market κιτ φυσικού αερίου από την άλλη, είναι πιο ακριβή και ξεκινά από τα 1.800 ευρώ και πάνω.
Τι σημαίνει αέριος ψεκασμός υγραερίου και τι υγρός ψεκασμός;
Όταν ο ψεκασμός του υγραερίου γίνεται σε αέρια μορφή στην πολλαπλή εισαγωγή, όπως τα περισσότερα συστήματα σήμερα, έχουμε σύστημα αερίου ψεκασμού, ενώ όταν ψεκάζεται σε μορφή Υγρού LPG, έμμεσα στην πολλαπλή εισαγωγή ή άμεσα μέσα στον θάλαμο καύσης έχουμε σύστημα υγρού ψεκασμού με σημαντικά πλεονεκτήματα όπως:
- Καλύτερη απόδοση από τα συστήματα ψεκασμού αερίου LPG.
- Όταν το υγρό εισέρχεται στην πολλαπλή εισαγωγή εξατμίζεται. Το φαινόμενο της εξάτμισης ψύχει «δραματικά» το εισερχόμενο ρεύμα αέρα για να προσφέρει μια πιο πυκνή πλήρωση αέρα και καυσίμου που εισέρχεται στο θάλαμο καύσης (παρόμοια με τα αυτοκίνητα με intercooler ή τα υπερτροφοδοτούμενα turbo αυτοκίνητα). Εξαιτίας λοιπόν του “ογκομετρικού φαινομένου” αλλάζει η φυσική του κατάσταση και το υγρό μετατρέπεται σε αέριο στην πολλαπλή εισαγωγής, “ψύχοντας” έτσι τον εισερχόμενο αέρα και αυξάνοντας την πυκνότητα της πλήρωσης καυσίμου.
- Το σύστημα αυτό έχει μια απόδοση που είναι καλύτερη και χρησιμοποιείται ακόμη και σε αγωνιστικά αυτοκίνητα με LPG που υπερτερούν των ανταγωνιστών τους με βενζίνη στις πίστες. Το ογκομετρικό φαινόμενο παρέχει μια σημαντική αύξηση στην ισχύ, τη ροπή και την απόσταση που διανύεται ανά λίτρο κατανάλωσης LPG.
- Υπάρχει επίσης μια σημαντική μείωση στις εκπομπές καυσαερίων σε σύγκριση με άλλα συστήματα LPG, βενζίνης ή πετρελαίου.
Τα παραπάνω αντιπροσωπεύουν μια σημαντική αύξηση στην αίσθηση της ικανοποίησης του οδηγού, παρέχοντας πρόσθετη οικονομία στο κόστος των καυσίμων σε σχέση με τα συστήματα ψεκασμού αερίου LPG και βενζίνης.
Αν χαλάσει η αντλία βενζίνης σε ένα αυτοκίνητο διπλού καυσίμου βενζίνη – υγραέριο, μπορώ να ξεκινήσω το αυτοκίνητό μου το πρωί αφού δεν θα παίρνει μπροστά με βενζίνη;
Μιζάρετε παρατεταμένα τον κινητήρα ενώ ταυτόχρονα πατάτε και το μπουτόν λειτουργίας του κινητήρα με υγραέριο και ο κινητήρας θα ξεκινήσει χρησιμοποιώντας σαν καύσιμο το υγραέριο. Αυτή όμως η λειτουργία έκτακτης ανάγκης δεν μπορεί να επαναληφθεί πολλές φορές γιατί υπάρχει όριο χρήσης από τους κατασκευαστές (συνήθως μέχρι 10 φορές) των συστημάτων υγραερίου. Όταν ξεπεραστεί το όριο χρήσης το αυτοκίνητο δεν μπορεί πλέον να ξεκινήσει ούτε και με υγραέριο.
Το στόμιο πλήρωσης του υγραερίου είναι το ίδιο ή αλλάζει από χώρα σε χώρα;
Γνωρίζετε ότι όταν συμπληρώνετε φυσικό αέριο με χαμηλή θερμοκρασία θα βάλετε μεγαλύτερη ποσότητα;
Ανάλογα με την θερμοκρασία η πίεση στις δεξαμενές φυσικού αερίου αλλάζει.
Έτσι στους 20o C βαθμούς κελσίου η πίεση στην δεξαμενή για δεδομένη μάζα φτάνει τα 207 bar, στους 38ο C φτάνει τα 235 bar, οπότε όσο μεγαλύτερη είναι η εξωτερική θερμοκρασία τόσο μικρότερη είναι ποσότητα του φυσικού αερίου που θα ανεφοδιαστείτε.
AUTOGAS ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ: Με περισσότερες από 4.500 εγκαταστάσεις!
Η εταιρία AUTOGAS ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου από το 1981, ενώ έχει τοποθετήσει πάνω από 4.500 εγκαταστάσεις.
Το σύνολο των τεχνικών της είναι πιστοποιημένοι από το Υπουργείο Μεταφορών και εξειδικευμένοι με τις υψηλότερες προδιαγραφές. Αλλωστε, η εταιρία διαθέτει Πιστοποιητικό συμμόρφωσης ISO 9001:2008.
Με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των πελατών της, η AUTOGAS ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ δίνει τη δυνατότητα αποπληρωμής της μετατροπής σε έως και 12 άτοκες δόσεις. Επιπλέον, αναλαμβάνει για λογαριασμό του πελάτη τη διεκπεραίωση όλων των σχετικών γραφειοκρατικών διαδικασιών, (ΚΤΕΟ και Έκδοση νέας Αδειας Κυκλοφορίας) ώστε το αυτοκίνητο να είναι πλήρως νόμιμο μετά την εγκατάσταση του συστήματος υγραερίου.
Εκτός όμως από την Υγραεριοκίνηση, η εταιρεία AUTOGAS ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ δραστηριοποιείται και πρωτοπορεί και στις εγκαταστάσεις συστημάτων με φυσικό αέριο (CNG) συνεργαζόμενη με μεγάλους κατασκευαστικούς οίκους. Ενδεικτικά, στις εγκαταστάσεις της Λάρισας πραγματοποίησε τη μετατροπή ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου σε όχημα τριών καυσίμων, βενζίνη, LPG (Υγραέριο) και CNG (Φυσικό Αέριο). Πιο συγκεκριμένα, ήταν ένα αυτοκίνητο Skoda Octavia 1.800 κ.εκ. turbo 20Vστο οποίο εγκαταστάθηκε σύστημα υγραεριοκίνησης και σύστημα φυσικού αερίου της γνωστής εταιρίας στο χώρο ATIKER.
Το σήμερα και το αύριο ανήκει στο LPG και πολύ περισσότερο στο CNG
Ο κ. Βάτσος Κωνσταντίνος μηχανικός αυτοκινήτων και αεριοκίνησης δίνει το στίγμα για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της αεριοκίνησης.
Οι δυσκολίες δεν ήταν μόνο νομικής μορφής με νομικές διατάξεις απαγόρευση, αλλά και οι συγκεκριμένοι πρωτοπόροι τεχνίτες και επιχειρηματίες είχανε την καθολική αντίδραση από τον σύσσωμο κλάδο των συναδέλφων τους μηχανικών αυτοκινήτων που αρνούμενοι να δεχθούν πώς ήτανε δυνατόν να λειτουργούν οι κινητήρες βενζίνης και με άλλο καύσιμο δαιμονοποιούσανε και λιδορούσανε κάθε τέτοια μετατροπή (θα το κάνεις γκαζιέρα, μπόμπα θα βάλεις, θα φας την μηχανή κλπ).
Η υγραεριοκίνηση εξαπλώθηκε ραγδαία για ένα και μόνο λόγο. Οικονομική κρίση. Αυτός είναι ο λόγος που ανεστάλησαν όλες οι απόψεις των μηχανικών του κλάδου και αρχίσανε να εγκαθιστούν την επομένη συστήματα LPG. Από μια μεριά είναι και αστείο την μια στιγμή ανεπιφύλακτα να υποστηρίζεται κάτι μετά επιτάσεως, και την άλλη να ανατρέπεται η άποψη από τους ίδιους ανθρώπους, όχι από την δίψα για γνώση, αλλά για χρήμα.
Τέλος πάντων αυτά συμβαίνουν και στα καλύτερα (σπίτια) επαγγέλματα.
Το σήμερα μετράει και το αύριο.
Και το σήμερα ανήκει στην αεριοκίνηση. Τόσο με το υγραέριο, όσο και με το φυσικό αέριο, όσο αύριο με το υδρογόνο.
Πολλοί αναρωτιούνται πότε ξεκίνησαν οι κινητήρες να λειτουργούν με αέρια καύσιμα. Η απάντηση είναι από την πρώτη στιγμή που ο Nikolas Otto το 1876 δημιούργησε την παλινδρομική εμβολοφόρο ΜΕΚ με σπινθηριστή (μπουζί), όταν αυτή πήρε εμπρός με ένα μείγμα φωταερίου και ατμοσφαιρικού αέρα.
Βάση αυτής της εφεύρεσης του Nikolas Otto λίγα χρόνια μετά οι Γκοτλίμπ Ντάιμλερ, Βίλχεμ Μάϊμπαχ και Καρλ Μπεντς κατασκεύασαν την πρώτη βενζινομηχανή με καρμπυρατέρ. Η γέννηση λοιπόν της βενζινομηχανής ξεκίνησε με αέρια καύσιμα.
Όπου ξαφνικά στα μέσα της δεύτερης δεκαετίας του περασμένου αιώνα και συγκεκριμένα το 1914 ξεσπά ο 1ος Παγκόσμιος Πόλεμος. Ο βασικότερος λόγος ήτανε τα πετρέλαια της Μέσης Ανατολής ασχέτως με τις προφάσεις που επικαλεστήκανε όλοι οι εμπλεκόμενοι. Οι πολεμικές μηχανές της εποχής είχανε ανάγκη από καύσιμα και έτσι στις πόλεις τα μηχανοκίνητα μέσα της εποχής που κινούνταν σχεδόν αποκλειστικά με βενζίνη, λεωφορεία, αυτοκίνητα επαγγελματικά «θυμηθήκανε» την τεχνολογία του παρελθόντος, το φωταέριο.
Το 1912 ο Φρανκ Πέτερσον ανακάλυψε την παραγωγή υγραερίου από το προς διύλιση αργό πετρέλαιο. Η ενέργεια του συγκεκριμένου καυσίμου ήτανε σχεδόν διπλάσια από αυτή του φωταερίου και εφάμιλλη με της βενζίνης έχοντας και περισσότερη αντοχή σε συμπιέσεις (αφού και σήμερα με τις πιο εξελιγμένες βενζίνες εξακολουθεί να υφίσταται αυτό το προτέρημα φανταστείτε τότε…). Παρ όλα αυτά η πρακτική των εταιριών αυτοκινήτου για συγκεκριμένους λόγους (ευκολότερη μεταφορά – μετάγγιση υγρών καυσίμων, τεχνολογική αδυναμία της εποχής ως προς την ασφαλή μεταφορά-αποθήκευση-μετάγγιση του υγραερίου, καθώς και η πολιτική των πετρελαϊκών εταιριών) έδωσε βάρος αρχικά στην εξέλιξη των κινητήρων με βενζίνη και αρκετά αργότερα κοντά στις ημέρες μας και βέβαια μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο ξεκίνησε και η συστηματική εξέλιξη των πετρελαιοκινητήρα.
Στον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο οι ανάγκες για καύσιμα για τους στρατούς της εποχής ανακίνησε πάλι μνήμες και αναγκαιότητες αξιοποίησης της τεχνολογίας του παρελθόντος. Έτσι στις ευρωπαϊκές πόλεις ένθεν και κείθεν του μετώπου συμπεριλαμβανομένης και της χώρας μας εμφανιστήκανε τα υπάρχοντα αυτοκίνητα της εποχής, ταξί, φορτοταξί και Ι.Χ. να κυκλοφορούν με ένα… καζάνι πίσω τους ή πλάι, τα περίφημα γκαζοζέν που κινούνταν με την μισή περίπου ενέργεια από αυτή της βενζίνης.
Αλλά η δουλειά γινότανε. Κινούνταν. Αυτή είναι και η διαδικασία παραγωγής του φωταερίου παγκοσμίως γνωστή ως Gasification και η συσκευή ως Gasifier. Το δε αέριο που παράγεται από αυτήν την διαδικασία ως Syngas και βασικά αποτελείται από ένα μείγμα μονοξειδίου, υδρογόνου και μεθανίου. Την μέθοδο αυτή της πυρόλυσης και χρήσης των αερίων που παράγονται, την αξιοποιούνε σήμερα οι πλέον σύγχρονες και καθαρές πόλεις της Ευρώπης-Αμερικής-Ιαπωνίας Επιστρέφοντας στην αεριοκίνηση ερχόμαστε από σήμερα.
Σήμερα λοιπόν έχει μπει στη ζωή μας άλλο ένα αέριο καύσιμο πιο οικονομικό από το υγραέριο, πιο φιλικό για το περιβάλλον και πιο ασφαλές από το ήδη ασφαλές υγραέριο για κίνηση. Η τελευταία παράμετρος του οφείλεται πως αντίθετα με το υγραέριο που είναι βαρύτερο του ατμοσφαιρικού αέρα και επικάθεται σε κλειστούς χώρους το φυσικό αέριο ως ελαφρύτερο διαφεύγει εύκολα προς τα επάνω.
Η τεχνολογική εφαρμογή του στα αυτοκίνητα είναι παρόμοια με αυτή του υγραερίου με εξαίρεση τις βαρύτερες και ανθεκτικότερες δεξαμενές αποθήκευσής του. Η αποθήκευση του φυσικού αερίου σε δεξαμενές για κίνηση των αυτοκινήτων γίνεται συνήθως σε αέρια μορφή με μία πίεση 220 bar περίπου και αυτό είναι που του προσδίδει και την ακροστιχίδα CNG Compressed Natural Gas. Σε άλλες χώρες π.χ. Ηνωμένες Πολιτείες γίνεται χρήση και του υγροποιημένου φυσικού αερίου LNG (liquefied natural gas) με συνεργασία εξαιρετικών εφαρμογών για κράτημα του συγκεκριμένου καυσίμου σε χαμηλές θερμοκρασίες (-150 περίπου) για μικρότερες πιέσεις (ελαφρότερες και λιγότερες δεξαμενές) και μεγαλύτερη εμβέλεια ανά ανεφοδιασμό.
Η χρήση του φυσικού αερίου για κίνηση έχει ευρύτητα εφαρμογής τόσο στους βενζινοκινητήρες, όσο και στους πετρελαιοκινητήρες διότι η μεγάλη του ανθεκτικότητα σε πιέσεις το καθιστά απόλυτα συνεργάσιμο και με αυτούς. Η σωστή εφαρμογή του με τα σωστά εξαρτήματα αεριοκίνησης όπως κυρίως η σωστή ρύθμιση – προγραμματισμός της συγκεκριμένης εφαρμογής στο αυτοκίνητο, το καθιστά σκανδαλωδώς οικονομικό, λειτουργικό και ασφαλές. Οι δε εταιρίες αυτ/των, όλες ή σχεδόν όλες παράγουν μοντέλα με CNG όπως στο παρελθόν με LPG κι ας μην το γνωρίζανε πολλοί. Και παρ ότι αρκετές απΆ αυτές έχουν ξεκινήσει παραγωγή αυτ/των με υδρογόνο π.χ. BMW 7 Hydrogen, General Motor, Subaru, το σήμερα και το αύριο ανήκει στο υγραέριο και πολύ περισσότερο στο φυσικό αέριο. Το μεθαύριο το αφήνουμε στο υδρογόνο, στα παιδιά μας και στα πλάνα τους.
Βάτσος Κων/νος, Μηχ/κός αυτ/των και αεριοκίνησης
ECOΚΙΝΗΣΗ: Φρένο στη ρύπανση, γκάζι στην οικονομία
Σύστημα 5ης γενιάς της Atiker με OBD από 550 ευρώ + ΦΠΑ
Κοντά στον πελάτη, οι άνθρωποι της ECOΚΙΝΗΣΗ μελετούν προσεκτικά τις ανάγκες του καταναλωτή και προσφέρουν τις πιο κατάλληλες, αξιόπιστες και οικονομικές λύσεις για την μετακίνησή σας με το αυτοκίνητο.
Επιπλέον, οι άρτια εκπαιδευμένοι τεχνικοί με χρόνια εμπειρίας και συνεχή εκπαίδευση στα συστήματα εναλλακτικών καυσίμων, είναι στη διάθεσή σας για να παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Αλλωστε, είναι το πρώτο συνεργείο που όλοι του οι τεχνικοί από την ημέρα που άνοιξε εκπαιδευτήκαν στο Εργοστάσιο της LANDIRENZO στην Ιταλία και στην LANDI.
Συνεργάτες της εταιρείας είναι οι πιο γνωστοί και καταξιωμένοι οίκοι κατασκευής συστημάτων υγραεριοκίνησης στην Ευρώπη. Η εταιρία LANDIRENZO με 60 χρόνια εμπειρίας και συνεργασίες με τα μεγαλύτερα εργοστάσια κατασκευής οχημάτων στον κόσμο (π.χ. FIAT GROUP, TOYOTA, OPEL, RENAULT, NISSAN) είναι ένας από τους βασικούς της συνεργάτες. Εκτός αυτής όμως, στην ECOKINHΣΗ θα βρείτε επίσης τα προϊόντα των ιταλικών οίκων LOVATO, EMMEGAS, ATIKER, LANDI & EMER. Η πολυετή εμπειρία τους αποτελεί εγγύηση για τη δουλειά της εταιρείας και το άρτιο αποτέλεσμα στο αυτοκίνητο σας.
Επίσης σε εμάς μπορείτε να πραγματοποιήσετε το service του αυτοκινήτου σας, ανεξάρτητα από το σύστημα που έχετε εγκαταστήσει, γιατί διαθέτουμε προγράμματα όλων των συστημάτων που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά.
Logothetis Gas: Κορυφαία συστήματα για κάθε τύπο αυτοκινήτου
Η Εταιρεία Logothetis Gas δραστηριοποιείται στις εγκαταστάσεις υγραερίου σε οχήματα, από την αρχή της νομιμοποίησης τοποθέτησης συστημάτων υγραερίου σε ταξί, δηλαδή από τις αρχές της δεκαετίας του Ά80.
Συνεργάζεται πολλά χρόνια με δύο κορυφαίες κατασκευάστριες εταιρείες συστημάτων υγραερίου. Την Autogaz Centrum (εδρεύει στην Πολωνία) και την Tartarini Auto Spa (εδρεύει στην Ιταλία). Η πολυετής συνεργασία με τις δύο αυτές εταιρείες της έχει δώσει το πλεονέκτημα της εμπειρίας για τη συμβατότητα του κάθε συστήματος ανάλογα τον τύπο του εκάστοτε αυτοκινήτου. Τα συστήματά της είναι όλα τελευταίας γενιάς και προσαρμόζονται άψογα σε κάθε αυτοκίνητο.
Το χαρακτηριστικό, μάλιστα, που κάνει τα συστήματά της ανταγωνιστικά είναι η εύρυθμη λειτουργία τους μετά την τοποθέτηση, η δυνατότητα σύνδεσης με την OBD των καινούργιων μοντέλων αυτοκινήτων αλλά και η συμβατότητα για παλιότερου τύπου οχήματα όπως καρμπυρατέρ. Επιπλέον, μετά από χρήση 5 ετών στα συγκεκριμένα συστήματα, είναι σε θέση να διαβεβαιώσει το καταναλωτικό κοινό, για την μακροπρόθεσμη χρήση τους και διάρκεια ζωής τους χωρίς φθορές και ζημιές.
Τέλος, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, η εφαρμογή της υγραεριοκίνησης είναι μία διαδικασία που απαιτεί τεχνογνωσία, εξειδίκευση και εμπειρία. Για αυτό, προκειμένου το καταναλωτικό κοινό να διασφαλίσει τη σωστή και ασφαλή λειτουργία του οχήματός του, θα πρέπει να προσέξει την εμπειρία και την ύπαρξη πιστοποίησης του συνεργείου καθώς και τη γνησιότητα του συστήματος που θα τοποθετηθεί.
Η LogothetisGas αυτή τη στιγμή παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αλλά και αξιόπιστων προϊόντων, με βασικό κριτήριο την κάλυψη των αναγκών ενός κοινού που αναζητά εύκολες και προσιτές λύσεις.
Πιο συγκεκριμένα διαθέτει:
- Πρατήριο εφοδιασμού υγραερίου καθημερινά 24 ώρες
- Πρατήριο Υγρών καυσίμων καθημερινά 24 ώρες
- Αυτόματα Πλυντήρια
- Συνεργείο Τοποθέτησης Συστημάτων Υγραερίου
- Χονδρικό εμπόριο συστημάτων Υγραεριοκίνησης
- Συνεργείο γενικών επισκευών
- Λιπαντήριο
- Πώληση εμφιαλωμένου υγραερίου θέρμανσης για ιδιώτες και επαγγελματίες
- Σημείο Πώλησης εξοπλισμού υγραερίου για οικιακή και επαγγελματική χρήση