ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Μεταξύ αυτών που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά με CNG είναι και το Volkswagen eco up! το οποίο εμφανισιακά δεν διαφοροποιείται από τα συμβατικά αδέλφια του.

Μεταξύ αυτών που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά με CNG είναι και το Volkswagen eco up! το οποίο εμφανισιακά δεν διαφοροποιείται από τα συμβατικά αδέλφια του.

Δύναμη Ενέργειας - Δύναμη Ανάπτυξης

Δύναμη Ενέργειας - Δύναμη Ανάπτυξης

Οι Θεσσαλονικείς οδηγοί εξυπηρετούνται από το σταθμό ανεφοδιασμού στην Πυλαία.

Οι Θεσσαλονικείς οδηγοί εξυπηρετούνται από το σταθμό ανεφοδιασμού στην Πυλαία.

Το δίκτυο ανεφοδιασμού σταθμών CNG ολοένα και εξαπλώνεται.

Το δίκτυο ανεφοδιασμού σταθμών CNG ολοένα και εξαπλώνεται.

Στην Αττική υπάρχουν ήδη 4 σταθμοί ανεφοδιασμού CNG.

Στην Αττική υπάρχουν ήδη 4 σταθμοί ανεφοδιασμού CNG.

Η μέση κατανάλωση στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη ήταν 2,8 kg./100 χλμ. ή διαφορετικά 2,5 ευρώ περίπου ανά 100 χιλιόμετρα.

Η μέση κατανάλωση στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη ήταν 2,8 kg./100 χλμ. ή διαφορετικά 2,5 ευρώ περίπου ανά 100 χιλιόμετρα.

  • Μεταξύ αυτών που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά με CNG είναι και το Volkswagen eco up! το οποίο εμφανισιακά δεν διαφοροποιείται από τα συμβατικά αδέλφια του.
  • Δύναμη Ενέργειας - Δύναμη Ανάπτυξης
  • Οι Θεσσαλονικείς οδηγοί εξυπηρετούνται από το σταθμό ανεφοδιασμού στην Πυλαία.
  • Το δίκτυο ανεφοδιασμού σταθμών CNG ολοένα και εξαπλώνεται.
  • Στην Αττική υπάρχουν ήδη 4 σταθμοί ανεφοδιασμού CNG.
  • Η μέση κατανάλωση στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη ήταν 2,8 kg./100 χλμ. ή διαφορετικά 2,5 ευρώ περίπου ανά 100 χιλιόμετρα.

VW eco up! by FISIKOΝ: 392 χλμ. με 10 ευρώ!

5.424 Επισκέψεις στο άρθρο

Τόσο έκαψε στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη το VW up! με καύσιμο το φυσικό αέριο, ενώ σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ βενζίνης η αυτονομία του ανέβηκε στα 660 χιλιόμετρα και το συνολικό κόστος καυσίμων μόλις στα 18,10 ευρώ.

ΠΑΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - FRIGO PLUS
ΠΕΤΡΟΜΕΛΙΔΗΣ Κ. & ΣΙΑ Ο.Ε.

Αυτονομία
270 χλμ. με βενζίνη
392 χλμ. με CNG
Το φυσικό αέριο παίζει ένα πάρα πολύ σημαντικό ρόλο στον παγκόσμιο ενεργειακό χάρτη. Τις τελευταίες δεκαετίες μάλιστα κερδίζει συνεχώς μερίδιο αγοράς, με αποτέλεσμα από το 15,6% της παγκόσμιας κατανάλωσης ενέργειας που κάλυπτε το 1965, να έχει φτάσει σήμερα το 24%.
Στον τομέα της αυτοκίνησης η χρήση του CNG επεκτείνεται συνεχώς με τους κατασκευαστές να διαθέτουν όλο και περισσότερα μοντέλα με φυσικό αέριο στη γκάμα τους. Μεταξύ αυτών που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά είναι και το Volkswagen eco up! το οποίο εμφανισιακά δεν διαφοροποιείται από τα συμβατικά αδέλφια του, ωστόσο το δάπεδό του είναι κατάλληλα διαμορφωμένο για να φιλοξενεί τις 2 δεξαμενές στις οποίες αποθηκεύεται υπό υψηλή πίεση το φυσικό αέριο (χωρητικότητα 11 κιλά) χωρίς να υπάρχει επιβάρυνση του χώρου επιβατών ή των αποσκευών (251 λτ.).
Αθήνα-Θεσσαλονίκη με λιγότερο από 18 ευρώ
Ακούγεται σαν ψέμα, όμως το VW eco up! με φυσικό αέριο ως καύσιμο κίνησης καίει λιγότερο ακόμη και από ένα scooter! Πιο συγκεκριμένα, η μέση κατανάλωση στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη ήταν 2,8 kg./100 χλμ. ή διαφορετικά 2,5 ευρώ περίπου ανά 100 χιλιόμετρα. Με τη βενζίνη ως καύσιμο κίνησης η κατανάλωση ήταν 3,7 λτ./100 χλμ. και η αυτονομία στα 270 χλμ. 
Το Volkswagen eco up! στο δρόμο
Το VW eco up! δεν διαφοροποιείται από τα συμβατικά αδέλφια του που σημαίνει ότι είναι ευέλικτο στην πόλη, πατάει γερά στην εθνική οδό και στρίβει με σιγουριά, έχει μεγάλους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, ενώ στο εσωτερικό η ποιότητα των υλικών και κατασκευής είναι υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Αναφορικά με τον κινητήρα του, αυτός αποδίδει 68 ίππους και οι επιδόσεις που εξασφαλίζει είναι ικανοποιητικές. Σίγουρα δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, ούτε οι ρεπρίζ του είναι σβέλτες, όμως από την άλλη πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης και για τον προσανατολισμό αυτό τα καταφέρνει παραπάνω από καλά.
Οι σταθμοί ανεφοδιασμού CNG 
Το φυσικό αέριο για την κίνηση οχημάτων διεισδύει όλο και περισσότερο στην καθημερινότητά μας. Η ΔΕΠΑ, η εταιρία που προωθεί στην ελληνική αγορά το φυσικό αέριο κίνησης με την ονομασία FISIKON, δημιουργεί την υποδομή, προχωρά σε στρατηγικές συνεργασίες και υλοποιεί κινήσεις ώστε η χρήση του να είναι διαθέσιμη σε όλο και μεγαλύτερο αριθμό οδηγών. 
Ειδικότερα, η εταιρία -σε συνεργασία με τα ΕΛΠΕ- υλοποιεί το σχέδιο ανάπτυξης του δικτύου ανεφοδιασμού. Οι καταναλωτές εντός Αττικής εξυπηρετούνται ήδη από το σταθμό τροφοδότησης στην Ανθούσα -ο οποίος λειτουργεί σε 24ωρη βάση, και εξυπηρετεί ΔΧ και ΙΧ οχήματα. Ο δεύτερος σταθμός στα Ανω Λιόσια εξυπηρετεί λεωφορεία και απορριμματοφόρα, ο τρίτος βρίσκεται στο Δήμο Κηφισιάς, επί της λεωφόρου Κηφισίας, ενώ πρόσφατα προστέθηκε ένας τέταρτος στη Νέα Φιλαδέλφεια επί της Ε.Ο. στο ρεύμα προς Λαμία.
Αντίστοιχα, οι Θεσσαλονικείς μπορούν να αξιοποιήσουν τα πολλαπλά οφέλη της αυτοκίνησης με φυσικό αέριο, εξυπηρετούμενοι από το σταθμό ανεφοδιασμού στο Δήμο Πυλαίας, στη Λεωφόρο Γεωργικής Σχολής. 
Με επιδότηση 2.190 ευρώ
Η ΔΕΠΑ -για συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων- επιδοτεί την αγορά κάθε eco up! By FISIKON με το ποσό των 2.190 ευρώ, έτσι η τελική τιμή διάθεσης του μοντέλου ξεκινά από τα 10.450 ευρώ.
Μέση κατανάλωση δοκιμής
CNG: 2,8 kg./100 χλμ.
Βενζίνη: 3,7 λτ./100 χλμ.

Δύναμη Ενέργειας - Δύναμη Ανάπτυξης

Δύναμη Ενέργειας - Δύναμη Ανάπτυξης

Κοινοποίησέ το »

Κοινοποίησέ το »