Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οι μετατροπές που απαιτούνται για την εγκατάσταση του συστήματος fuel-cells και των δεξαμενών υδρογόνου στη δομή των ηλεκτροκίνητων Μεσαίων Vans του Ομίλου Stellantis, είναι περιορισμένες.

    Βασισμένο στις υπάρχουσες προτάσεις

    1.247 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2021)

    Το νέο Μεσαίο Van του Ομίλου Stellantis είναι σαφές πως για λόγους οικονομίας, ασφάλειας και επιτάχυνσης των διαδικασιών, θα βασιστεί στην υπάρχουσα γενιά των αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων των Citroen Jumpy, Peugeot Expert & Opel Vivaro, που απέσπασαν το βραβείο «International Van of the Year 2021»! Οι αλλαγές εστιάζονται στην προσθήκη του συστήματος fuel-cell (κυψέλες καυσίμου) στην αρχιτεκτονική / δομή των ηλεκτροκίνητων Μεσαίων Vans που προαναφέραμε και αποδίδει ισχύ 45 kW (περίπου 61 ίπποι). Συνδέεται με τρεις δεξαμενές υδρογόνου, συνολικής χωρητικότητας 4,4kg, που επίσης εδράζονται κάτω από το δάπεδο του οχήματος, στη θέση της μπαταρίας των 50 kWh των ηλεκτροκίνητων εκδόσεων, δεδομένου ότι πλέον η ηλεκτρική ενέργεια θα παράγεται από τα fuel-cells. 
    Παράλληλα, προστίθεται και μια επιπλέον μπαταρία 10,5 kWh κάτω από τα καθίσματα στην καμπίνα των επιβατών, η οποία μπορεί να φορτίζεται και από εξωτερικές πηγές. Η εν λόγω μπαταρία παρέχει την απαιτούμενη ενέργεια για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα των 90 kW (122 ίπποι περίπου) και ροπής 260 Nm που αναλαμβάνει να κινήσει τους εμπρός τροχούς του οχήματος. Η μέγιστη ταχύτητα κίνησης θα περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα και για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα θα απατούνται περίπου 15 δλ. Παράλληλα, φέρει πιστοποίηση λειτουργίας σε θερμοκρασίες από -20 έως +45 βαθμούς Κελσίου. 
    Στην παρούσα φάση και με τα σχετικά tests να μην έχουν πραγματοποιηθεί επίσημα, η Stellantis αναφέρει πως η μέγιστη αυτονομία του υδρογονοκίνητου μοντέλου της θα ανέρχεται έως και στα 400 χλμ., με τον ανεφοδιασμό σε υδρογόνο να διαρκεί μόλις 3 λεπτά! 
    Η ενέργεια που απαιτεί για την λειτουργία του ο ηλεκτροκινητήρας στις επιταχύνσεις από στάση ή εν κινήσει αλλά και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες κίνησης, θα προέρχεται από την μπαταρία. Όταν το όχημα θα κινείται με υψηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα (π.χ. στον αυτοκινητόδρομο), η ενέργεια θα προέρχεται από τα fuel-cells ενώ, όπως σε όλα τα ηλεκτροκίνηση / υβριδικά οχήματα, το σύστημα θα ανακτά ενέργεια, μετατρέποντας την κινητική σε ηλεκτρική, κατά την επιβράδυνση του οχήματος. 
    Το εν λόγω πρόγραμμα Έρευνα & Εξέλιξης πραγματοποιήθηκε από την Opel με τη συνδρομή των Citroen / Peugeot χωρίς να παραβλέπουμε τις εταιρείες Faurecia (δεξαμενές υδρογόνου) & Symbio (fuel cell systems) που εξειδικεύονται στον κλάδο της υδρογονοκίνησης. Όπως προαναφέραμε, αυτό είναι το πρώτο βήμα της Stellantis στα υδρογονοκίνητα οχήματα και ουσιαστικά θα λειτουργήσει ως σκαλοπάτι για μελλοντικές λύσεις που θα είναι διαθέσιμες για την ευρύτερη γκάμα επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων της. 

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)