Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ένα από τα στοιχεία που κέρδισε τις εντυπώσεις κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Movano στην Γερμανία, ήταν η εξαιρετική οδική του συμπεριφορά ακόμα και κάτω από τις πιο ακραίες περιπτώσεις ελιγμών.

Ανάλογα με την έκδοση, το Movano μπορεί να μεταφέρει φορτία με όγκο έως και 17,0κ.μ. ή να έλξει τρέιλερ με βάρος έως και 3,5t.

Οι τεράστιοι χώροι (για επιβάτες και αντικείμενα) καθώς και το ευρύ οπτικό πεδίο είναι το βασικό χαρακτηριστικό της καμπίνας του Movano.

Opel Movano: Ένα μοντέλο για όλες τις δουλειές

9.971 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2013)

Ηπρώτη γενιά του Movano παρουσιάστηκε το 1998 και από το 2010 είναι διαθέσιμη η σαφώς βελτιωμένη 2η γενιά του που προσφέρεται σε 188 διαφορετικές παραλλαγές.
Με τρία μήκη μεταξονίου, τέσσερα μήκη αμαξώματος και τρία ύψη οροφής, το Movano διατίθεται σε εκδοχές με μεικτό βάρος από 2,8 – 4,5t. και κίνηση στους εμπρόσθιους ή τους πίσω τροχούς. 
Ένα από τα βασικότερα προτερήματα του Movano είναι η εξαιρετικά μεγάλη ποικιλία εκδόσεων στις οποίες είναι διαθέσιμο αλλά και οι εντυπωσιακές μεταφορικές του δυνατότητες. 
Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις Van, αξίζει να αναφέρουμε πως ο ωφέλιμος όγκος των προϊόντων που μπορεί να υποστηρίξει ανέρχεται έως και στα 17 κ.μ., ενώ με το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης να υπερβαίνει τα 4,0μ., το ωφέλιμο φορτίο του φτάνει έως και στους 2,5t. 
Παράλληλα όμως υπάρχουν και αρκετές ακόμη… λεπτομέρειες που κερδίζουν τις εντυπώσεις, όπως είναι το μεγάλο άνοιγμα των πλευρικών θυρών του που επιτρέπει την φόρτωση ευρωπαλετών από τα πλάγια αλλά και η δυνατότητα έλξης φορτίων με βάρος έως και 3,5t. (μεικτό βάρος συρμού 7,5t.). 
Επιπρόσθετα, οι εκδόσεις σασί του γερμανικού μοντέλου είναι διαθέσιμες με τρία μήκη αμαξώματος, ενώ η προαιρετική πνευματική πίσω ανάρτηση επιτρέπει στον χειριστή του οχήματος να αυξομειώσει την απόσταση του από το έδαφος κατά +7/-20 εκ., διευκολύνοντας την φορτοεκφόρτωσή του. 

Εξαιρετικό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας
Κατά την παρουσίαση της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Opel στη Γερμανία, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε (πίσω από το τιμόνι του Movano) την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στον τομέα της οδικής του συμπεριφοράς. Σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα πραγματοποιήσαμε ειδικά σλάλομ και έντονες αλλαγές κατεύθυνσης προκειμένου να ελέγξουμε στην πράξη την λειτουργία των φρένων, του συστήματος διεύθυνσης, των αναρτήσεων αλλά και των προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων με τα οποία το γερμανικό μοντέλο εφοδιάζεται. 
Ακόμα και με φορτίο ενός τόνου στο εσωτερικό του, το Movano μπορούσε να πραγματοποιήσει τους πιο ακραίους ελιγμούς προσφέροντας παράλληλα στον οδηγό του μια –πολύτιμη- αίσθηση εμπιστοσύνης. Φυσικά, η εξαιρετική θέση οδήγησης, η πολύ καλή εργονομία του εσωτερικού και το ευρύτατο οπτικό πεδίο που προσφέρει στον οδηγό του, συνέβαλαν τα μέγιστα και σε αυτή την περίπτωση. 

Κινητήρες Euro5 με ισχύ έως 150 ίππους
Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα του νέο Opel Movano συναντάμε τρεις εκδόσεις ενός CDTI πετρελαιοκινητήρα 2,3 λτ. που αποδίδουν ισχύ 100, 125 ή 150 ίππων. 
Χάρη σε συστήματα όπως το προαιρετικό Start/Stop, ο κορυφαίος εκπρόσωπος της Opel εμφανίζει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 8%, ενώ, εκτός του στάνταρ 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, οι εκδόσεις με ισχύ 125 ή 150 ίππων μπορούν να εφοδιαστούν και με το αυτόματο Easytronic. Με βάση όλα τα παραπάνω, η μέση κατανάλωση καυσίμου του νέου Movano ξεκινά από τα 7,8 λτ./100 χλμ. (205 g CO2/km) και με την επιλογή των προαιρετικών ρεζερβουάρ καυσίμων των 105 λτ., η αυτονομία του μοντέλου μπορεί να ανέλθει έως και στα 1.400 χλμ. Παράλληλα, σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο κατασκευαστής, η αλλαγή λιπαντικού στον CDTI κινητήρα των 2,3λτ. ορίζεται κάθε 40.000 χλμ. ή σε ετήσια βάση.