Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ελαφρύτερο, πιο αεροδυναμικό & ευέλικτο

48.113 Επισκέψεις στο άρθρο
Εκτός της αισθητικής απόψεως, η νέα σχεδίαση του αμαξώματος έχει επιφέρει μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή κατά 13%.

Εκτός της αισθητικής απόψεως, η νέα σχεδίαση του αμαξώματος έχει επιφέρει μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή κατά 13%.

Το μεταξόνιο του νέου Transit Custom έχει αυξηθεί κατά 200mm.

Το μεταξόνιο του νέου Transit Custom έχει αυξηθεί κατά 200mm.

  • Εκτός της αισθητικής απόψεως, η νέα σχεδίαση του αμαξώματος έχει επιφέρει μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή κατά 13%.
  • Το μεταξόνιο του νέου Transit Custom έχει αυξηθεί κατά 200mm.

Οι αλλαγές που προαναφέραμε στο πλαίσιο του νέου Transit Custom, μείωσαν το απόβαρο κατά 100kg ενώ την ίδια στιγμή, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 200mm, βελτιώνοντας τους χώρους τόσο εντός της καμπίνας (με την μετακίνηση του εμπρόσθιου άξονα πιο μπροστά), αλλά και στην καρότσα.


Το μεταξόνιο του νέου Transit Custom έχει αυξηθεί κατά 200mm.

Το μεταξόνιο του νέου Transit Custom έχει αυξηθεί κατά 200mm.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
 Την ίδια στιγμή, η ελκυστική νέα σχεδίαση έχει επιφέρει μεταξύ άλλων και μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή κατά 13%, με σαφή οφέλη στην κατανάλωση, ενώ την ίδια στιγμή, το συνολικό ύψος του οχήματος δεν υπερβαίνει τα 2,0m, δεδομένης και της ανάγκης προσέγγισης και π.χ. υπόγειων parking ή στεγασμένων χώρων εντός της πόλης.
 
Οι πλευρικές συρόμενες πόρτες φέρουν νέο ειδικό σκαλοπάτι, που διευκολύνει την πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης, ενώ προαιρετικά θα μπορούν να είναι και ηλεκτρικά ελεγχόμενες. Την ίδια στιγμή, έχει μειωθεί και απόσταση του χώρου φόρτωσης από το έδαφος, σε όλες τις εκδόσεις.
 
Αυτό κατέστη δυνατόν χάρη και στην επιλογή νέας ανεξάρτητης ανάρτησης για τον πίσω άξονα, κάτι που όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε, έχει βελτιώσει την οδική συμπεριφορά του νέου Transit Custom, της αμεσότητας του στις κινήσεις του τιμονιού και της πρόσφυσης του, ακόμη και στο όριο ή σε έντονους ελιγμούς.
 
Εξίσου σημαντική για την βελτίωση, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε, της οδικής συμπεριφοράς του νέου Ford Transit Custom είναι και η μετάβαση σε ανεξάρτητη ανάρτηση για τον πίσω άξονα.
 
Επιπρόσθετα, η μετακίνηση του εμπρόσθιού άξονα πιο μπροστά, έχει μειώσει και τον σχετικό πρόβολο και τον κύκλο στροφής.
 

Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Ford Transit Custom!
Σελίδα 2Ελαφρύτερο, πιο αεροδυναμικό & ευέλικτο
Σελίδα 3Εργονομικό εσωτερικό με όλα τα απαραίτητα σε «γενναίες» δόσεις
Σελίδα 4Πετρελαιοκίνητο, PHEV ή και αμιγώς ηλεκτρικό με αυτονομία 380km!
Σελίδα 5Βελτιωμένος και πρακτικότερος χώρος φόρτωσης