Αποστολή στη Γερμανία για το νέο Mercedes-Benz Travego |
Επιβεβαίωση υπεροχής |
Διαβάστηκε από 9375 αναγνώστες
|
|
|
Αναβαθμίζοντας τη σχεδίαση τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού, εισάγοντας νέα προηγμένα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, βελτιώνοντας την ποιότητα
κατασκευής και εξελίσσοντας τα μηχανικά του τμήματα, η Mercedes-Benz καθιστά το νέο Travego ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα - πρότυπα της κατηγορίας των
πολυτελών τουριστικών λεωφορείων.
|
|
|
H πρώτη γενιά του Mercedes-Benz Travego παρουσιάστηκε το 1999 και η 2η ξεκίνησε την εμπορική της πορεία κατά τη διάρκεια του 2005. Μέσα στο 2008 η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να λανσάρει την 3η κατά σειρά γενιά του και η "ναυαρχίδα" της γκάμας των λεωφορείων της δικαιολογεί απόλυτα τον τίτλο της και θέτει νέα πρότυπα για τον ανταγωνισμό.
Η νέα γενιά του Travego είναι το πρώτο λεωφορείο σε παγκόσμιο επίπεδο το οποίο θα προσφέρεται με το προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ασφάλειας "Active Brake Assist" (ABA), καθώς και με το νέο αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων GO 240-8 Powershift. Παράλληλα, το σύστημα παθητικής ασφάλειας "Front Collision Guard" (FCG) αφορά στην αναδόμηση του εμπρόσθιου τμήματος του οχήματος και ενισχύει την προστασία των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης.
Ωστόσο, τα νέα στοιχεία που έχει να επιδείξει το Mercedes-Benz Travego δε σταματούν εκεί. Η σχεδίαση του αμαξώματος έχει αναβαθμιστεί χάρη στα νέα φωτιστικά σώματα, στον τονισμένο εμπρός προφυλακτήρα με τους ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης και στη διαφοροποίηση στον τρόπο με τον οποίο εδράζεται πλέον το παρμπρίζ.
Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε, πως το λανσάρισμα του νέου Travego και στην ελληνική αγορά τοποθετείται χρονικά στις αρχές του 2009 και στην γκάμα του θα περιλαμβάνονται (όπως και στο υπάρχον μοντέλο) οι εκδόσεις Travego (δύο άξονες με μήκος 12,18 μ.), Travego M (τρεις άξονες με μήκος 13,0 μ.) και Travego L (τρεις άξονες με μήκος 14,03 μ.).
|
|
|
|
|