Παρουσίαση

Λεωφορεία
Ο σφετεριστής
Η τεχνολογία στην υπηρεσία της ασφάλειας
Διαβάστηκε από 7309 αναγνώστες
Αρχικά, αξίζει να σημειώσουμε πως το Scania Touring πληροί απόλυτα τις προδιαγραφές της κοινοτικής οδηγίας 2001/85/EC, που ισχύουν για τα λεωφορεία καθώς και της R66, που αφορά στα κατασκευαστικά εχέγγυα που απαιτούνται για την αποτροπή αλλά και την προστασία των επιβατών από ανατροπή του οχήματος. 
Πέραν αυτού όμως, με μήκος 12 μ., πλάτος 2,55 μ. και ύψος 3,8 μ., το Scania Touring αποδεικνύει ένα πολύ ευέλικτο και άνετο στην οδήγηση τουριστικό λεωφορείο που υιοθετεί τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά επιτεύγματα της Scania. 
Τόσο από πλευράς δομικής ακαμψίας του πλαισίου και του αμαξώματος, όσο και σε ό,τι αφορά στα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς (τα EBS, ESP, ABS, Traction Control ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό), το Touring επιδεικνύει μια πολύ καλή εικόνα. Ο χειρισμός του οχήματος, ακόμα και κάτω από δύσκολες περιστάσεις, είναι πολύ εύκολος καθώς δεν πρέπει να παραλείψουμε πως, ανάλογα με τις απαιτήσεις του πελάτη, μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα υποβοήθησης της εκκίνησης σε δρόμους με έντονες κλίσεις, κάμερα οπισθοπορείας κ.λπ. 
Παράλληλα, στον βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύστημα επιγονάτισης, ενώ η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση (ανεξάρτητη στον εμπρόσθιο άξονα) επιτρέπει την αυξομείωση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος και παράλληλα, βελτιώνει σημαντικά την οδική συμπεριφορά του οχήματος σε όλες τις συνθήκες. 
Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς καθώς και μηχανόφρενο ισχύος 262 kW. 
Όλα τα παραπάνω ωστόσο, θα μπορούσαμε να πούμε πως υποσκιάζονται από το γεγονός ότι βασική επιλογή στα κιβώτια ταχυτήτων όλων των εκδόσεων του Scania Touring αποτελεί το υπερσύγχρονο Opticruise. Το πλήρως αυτόματο αυτό κιβώτιο προσφέρεται και με συμπλέκτη ωστόσο, σε κάθε περίπτωση αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι το γεγονός ότι επιτρέπει στον οδηγό να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα απομακρύνοντας ένα σημαντικό ποσοστό της "ενέργειας" που απαιτείται στον χειρισμό του οχήματος από τον ίδιο. 
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο Scania Touring προσφέρεται με δύο εκδόσεις ενός υπερτροφοδοτούμενου, με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας, πετρελαιοκινητήρα 12,74 λτ. που αποδίδει ισχύ 400 ή 440 ίππων και μέγιστη ροπή 2.100 ή 2.300 Nm από τις 1.000 σ.α.λ. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5 χάρη στην τεχνολογία ανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR= Exhaust Gas Recirculation δύο σταδίων), χωρίς να απαιτείται η προσθήκη διαλύματος AdBlue.
Προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα επιτρέπουν στον οδηγό να ελέγξει απόλυτα το νέο τουριστικό λεωφορείο της Scania κάτω από όλες τις συνθήκες.
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση επιτρέπει, μεταξύ άλλων, την αυξομείωση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος.
Το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Scania Opticruise θεωρείται και όχι άδικα, ως ένα από τα κορυφαία συστήματα μετάδοσης της κίνησης σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ανάλογα με την έκδοση, ο 13λιτρος Euro5 κινητήρας του Scania Touring αποδίδει ισχύ 400 ή 440 ίππων και μπορεί να κινηθεί ακόμα και με 100% βιοντίζελ ως καύσιμο.

 
 To νέο Scania Touring
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πολυτέλεια και προσεγμένη κατασκευή
Η τεχνολογία στην υπηρεσία της ασφάλειας