Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Για τις ανάγκες του νέου διαφημιστικού βίντεο του Volvo FMX, οι Σουηδοί… κρέμασαν το χωματουργικό όχημα τους 20 μέτρα πάνω από το λιμάνι του Γκέτεμποργκ.

Ωστόσο αυτό δεν ήταν αρκετό καθώς, πάνω του στάθηκε για περισσότερο από 2 ώρες και ο πρόεδρος της εταιρείας, κ. Claes Nilsson.

Και πρόεδρος και… κασκαντέρ!

2.605 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2013)

Η Volvo Trucks απέδειξε για ακόμη μια φορά πως ξέρει να δημιουργεί εξαιρετικά επιτυχημένες διαφημίσεις, με τον πρόεδρο της, Claes Nilsson, να μετατρέπεται σε κασκαντέρ παρουσιάζοντας το νέο FMX.

Η νέα διαφήμιση της Volvo Trucks για το FMX φέρει την ονομασία «Ο γάντζος» και στόχο έχει να παρουσιάσει στο ευρύ κοινό την στιβαρότητα και τις αρετές της νέας γενιάς του χωματουργικού FMX.

Ωστόσο, κάπου εκεί τελειώνουν οι όποιες ομοιότητες με τα όσα τυχόν θα περιμένατε να δείτε σε μια διαφήμιση για ένα βαρύ επαγγελματικό όχημα.

Συγκεκριμένα, για τις ανάγκες της διαφήμισης που, σημειωτέων λανσαρίστηκε στο YouTube, ο πρόεδρος της Volvo, Claes Nilsson, αναγκάστηκε να παραμείνει επί περίπου δύο ώρες κρεμασμένος μαζί με ένα…. FMX, περισσότερα από είκοσι μέτρα πάνω από τα παγωμένα νερά του λιμανιού του Γκέτεμποργκ.

Η θερμοκρασία εκείνην την ημέρα ήταν μόλις 8 βαθμοί Κελσίου ενώ έπνεαν άνεμοι με ταχύτητα άνω των 40 χλμ./ώρα.

Όπως ήταν φυσικό, για τις ανάγκες του βίντεο, έπρεπε να πραγματοποιηθούν πολλαπλές λήψεις από ελικόπτερο καθώς στόχος των ανθρώπων που ανέλαβαν την παραγωγή ήταν να καλυφθεί το όλο εγχείρημα με ένα συνεχόμενο πλάνο διάρκειας λιγότερο από ένα λεπτό.

Θεωρούμε πως τα περισσότερα λόγια περιττεύουν και όσοι το επιθυμούν, μπορούν να δουν το σχετικό βίντεο στο διαδίκτυο.