Thermo King: Τα οφέλη του AxlePower στα trailers ψυκτικών θαλάμων!
Οι βασικές αιτίες των απεργιακών κινητοποιήσεων που αποφασίστηκαν από τον κλάδο των φορτηγών ΔΧ δεν είναι άλλες από τις αυξήσεις στα κόμιστρα των διοδίων, την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία αλλοδαπών φορτηγών, την υποκλοπή μεταφορικού έργου από φορτηγά Ιδιωτικής Χρήσης αλλά και τη μείωση της φορολογίας που ζητούν οι ιδιοκτήτες.
Σύμφωνα με σχετικές δηλώσεις
του προέδρου της ΟΦΑΕ, κ. Απόστολου Κενανίδη, οι αυτοκινητιστές δεν ζητούν
προνομιακή μεταχείριση αλλά απαιτούν την πιστή εφαρμογή των νόμων που έχουν ήδη
θεσπιστεί από το ελληνικό Κράτος και εφαρμόζονται σε όλη την ΕΕ.
Μεταξύ των αιτημάτων του
κλάδου είναι και η απογραφή των φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης, δεδομένου ότι ο
αριθμός τους υπολογίζεται σε 1.350.000 οχήματα, εκ των οποίων τα μισά
χαρακτηρίζονται από τα ΦΔΧ ως «παράνομα».
Σύμφωνα με εκπροσώπους των
ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ, η απελευθέρωση του κλάδου δεν έχει αποφέρει τα
αναμενόμενα καθώς, μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί μόνο 200 νέες άδειες Φορτηγών
Δημοσίας Χρήσης. Παράλληλα, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, η πτώση του
μεταφορικού έργου αγγίζει το 40% και πάνω από το 60% των αυτοκινητιστών, είτε
έχει αποσυρθεί, είτε υποαπασχολείται.
Αντιδράσεις από τον κλάδο των
Logistics
Οι πρώτες αντιδράσεις, όπως ήταν αναμενόμενο, στις κινητοποιήσεις των ΦΔΧ προέρχονται από τον κλάδο των Logistics, με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος να ζητά από την ηγεσία των συνδικαλιστικών οργανώσεων να συνεκτιμήσει τις συνέπειες που θα έχει η εξαγγελθείσα απεργία διαρκείας στην αγορά.
Παράλληλα ο ΣΥΝΔΔΕ&L
απευθύνει έκκληση και προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, να
επιδείξει πνεύμα κατανόησης και πρόθεσης συνεργασίας, προκειμένου να αποφευχθεί
ένα ακόμη πλήγμα στον κλάδο των Μεταφορών.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr