Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
3 ηλεκτρικά Van που έρχονται φέτος: e-Transit Custom, Trafic E-Tech, e-Scudo

3 ηλεκτρικά Van που έρχονται φέτος: e-Transit Custom, Trafic E-Tech, e-Scudo

Η Ford στοχεύει με το e-Van της σε μία αυτονομία 380 χλμ.

Η Ford στοχεύει με το e-Van της σε μία αυτονομία 380 χλμ.

Το ηλεκτρικό Renault Trafic Van E-Tech θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τον Οκτώβριο και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο.

Το ηλεκτρικό Renault Trafic Van E-Tech θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τον Οκτώβριο και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Trafic Van διαθέτει συνολικά 88 λίτρα αποθηκευτικού χώρου στην καμπίνα.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Trafic Van διαθέτει συνολικά 88 λίτρα αποθηκευτικού χώρου στην καμπίνα.

Mε ύψος 1,9 m έχει τις μικρές διαστάσεις που χρειάζεται η αστική καθημερινότητα.

Mε ύψος 1,9 m έχει τις μικρές διαστάσεις που χρειάζεται η αστική καθημερινότητα.

  • 3 ηλεκτρικά Van που έρχονται φέτος: e-Transit Custom, Trafic E-Tech, e-Scudo
  • Η Ford στοχεύει με το e-Van της σε μία αυτονομία 380 χλμ.
  • Το ηλεκτρικό Renault Trafic Van E-Tech θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τον Οκτώβριο και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο.
  • Το αμιγώς ηλεκτρικό Trafic Van διαθέτει συνολικά 88 λίτρα αποθηκευτικού χώρου στην καμπίνα.
  • Mε ύψος 1,9 m έχει τις μικρές διαστάσεις που χρειάζεται η αστική καθημερινότητα.

3 ηλεκτρικά Van που έρχονται φέτος: e-Transit Custom, Trafic E-Tech, e-Scudo

46.091 Επισκέψεις στο άρθρο

- Με 300+ χλμ αυτονομία, ένα e-Van βγάζει το 80% των διανομών της ημέρας
- Το e-Transit Custom θα βγάζει ως 215 άλογα (ενώ έχει 380 χλμ. αυτονομία)
- Στην καμπίνα του Trafic E-Tech θα υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι 88 λίτρων
- Το e-Scudo είναι το πιο compact σε διαστάσεις από τα 3 (ιδανικό για την πόλη)

Με 300+ χλμ αυτονομία, ένα e-Van βγάζει το 80% των διανομών της ημέρας

Εάν ρωτούσε κάποιος πριν καμιά δεκαετία τους επαγγελματίες του κλάδου αν θα αγόραζαν ή θα χρησιμοποιούσαν ηλεκτρικά Van, οι απαντήσεις θα ήταν μάλλον αρνητικές. Οι καιροί όμως αλλάζουν, οι αυτονομίες μεγαλώνουν και πλέον τα e-Van διεκδικούν μερίδια στην απαιτητική αγορά των επαγγελματικών οχημάτων. Τα περισσότερα πλέον οχήματα έχουν αυτονομίες που κυμαίνονται από 250 έως 300 χιλιόμετρα, ενώ ορισμένα βγάζουν σχεδόν 400 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Ένα επαγγελματικό όχημα καλύπτει περίπου 200 χιλιόμετρα κάθε ημέρα εντός πόλης, που σημαίνει ότι με 300+ χιλιόμετρα αυτονομία, ένα ηλεκτρικό Van μπορεί με άνεση να καλύψει το 80% των διανομών της ημέρας.
 
Όλα αυτά δεν περνάνε απαρατήρητα από τους επαγγελματίες, καθώς σταδιακά γκρεμίζονται τα «στεγανά» και οι προκαταλήψεις σχετικά με τα ηλεκτρικά. Στην Ελλάδα οι πωλήσεις των e-Van ξεπέρασαν το 10% του συνόλου των πωλήσεων, ενώ σε βάθος χρόνου αναμένεται περαιτέρω αύξηση.
 
Καθώς επομένως αυξάνεται η ζήτηση για ηλεκτρικά Van, οι κατασκευαστές πασχίζουν όλο και περισσότερο να κερδίσουν «έδαφος» σε αυτή την νέα κατηγορία, εξελίσσοντας τα οχήματά τους διαρκώς. Στην «αρένα» μας σήμερα βρίσκονται 3 νέα e-Vans, από την Ford, τη Renault και την Fiat. Και τα 3 θα είναι διαθέσιμα μέσα στο 2024.

Το e-Transit Custom θα βγάζει ως 215 άλογα (ενώ έχει 380 χλμ. αυτονομία)

Το μεσαίου μεγέθους Ford Transit Custom Van θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο ηλεκτρικών κινητήρων με μπαταρία 74 kWh, που θα παρέχει είτε 134 είτε 215 ίππους και μέγιστη φόρτιση στα 125 kW. Αυτό το αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο μετάδοσης αναμένεται να αποτελέσει «βάση» για όλα τα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα της Ford. Επιπλέον, η εταιρεία έχει αποκαλύψει μερικά από τα χαρακτηριστικά που θα εξοπλίσει τα νέα μοντέλα, με ένα πακέτο επιλογών «Mobile Office» που περιλαμβάνει ένα σύνολο πρακτικών και έξυπνων λύσεων για τους επαγγελματίες οδηγούς.
 
Το E-Transit Custom θα χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το αδερφάκι του E-Tourneo Custom MPV. Η Ford στοχεύει με το e-Van της σε μία αυτονομία 380 χλμ., 10 χλμ. παραπάνω σε σχέση με το E-Tourneo εξαιτίας της έλλειψης εσωτερικών χαρακτηριστικών και καθισμάτων. Η παραγωγή του E-Transit Custom θα ξεκινήσει μέσα στο καλοκαίρι του 2024.


Η Ford στοχεύει με το e-Van της σε μία αυτονομία 380 χλμ.

Η Ford στοχεύει με το e-Van της σε μία αυτονομία 380 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Στην καμπίνα του Trafic E-Tech θα υπάρχουν αποθηκευτικοί χώροι 88 λίτρων

Το Renault Trafic Van E-Tech Electric διαθέτει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 52 kWh για να τροφοδοτεί τον κινητήρα, επιτρέποντας μία αυτονομία περίπου 295 χιλιομέτρων με πλήρη φόρτιση, ενώ η διαθέσιμη έκδοση «μεγάλης εμβέλειας», με την περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 90 χιλιόμετρα την ώρα, μπορεί να φτάσει έως και τα 320 χλμ. με μία μόνο φόρτιση. 


 Το αμιγώς ηλεκτρικό Trafic Van διαθέτει επίσης συνολικά 88 λίτρα αποθηκευτικού χώρου στην καμπίνα, με 19,7 λίτρα στην κεντρική κονσόλα, 14,6 λίτρα στις πόρτες και 54 λίτρα στον πάγκο, ενώ ορισμένα διακοσμητικά διαθέτουν το λεγόμενο συρτάρι Easylife αντί για κλασικό ντουλαπάκι, που προσφέρει επιπλέον 6,6 λίτρα. Το ηλεκτρικό Renault Trafic Van E-Tech θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη τον Οκτώβριο και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο.

Το e-Scudo είναι το πιο compact σε διαστάσεις από τα 3 (ιδανικό για την πόλη)

Το νέο e-Scudo μπορεί να μεταφέρει έως 1,4 τόνους ωφέλιμου φορτίου και χωράει αντικείμενα μήκους έως 4,02 m σε έως 6,6 mόγκου. Mε ύψος όμως 1,9 m έχει τις μικρές διαστάσεις που χρειάζεται η αστική καθημερινότητα.


Ο ηλεκτρικός κινητήρας των 136 PS και 260 Nm είναι εντελώς αθόρυβος και έχει αυτονομία 224 km κατά WLTP με την μικρή μπαταρία των 50 kWh. Φυσικά υπάρχει και η επιλογή της μεγαλύτερης μπαταρίας των 75 kWh, αυξάνοντας τη συνολική αυτονομία σε 350 χιλιόμετρα. Η καμπίνα είναι μοντέρνα και ιδιαίτερα πρακτική, με πολλούς αποθηκευτικούς χώρους. Διαθέτει άνετη θέση οδήγησης, ενώ η καμπίνα έχει σχεδιαστεί σε ιδανικές διαστάσεις ώστε να επιτυγχάνεται η εύκολη προσαρμογή κάθε οδηγού. Το e-Scudo μαζί με ολόκληρη την ανανεωμένη γκάμα της Fiat Professional θα βρίσκεται στη χώρα μας από την άνοιξη του 2024.