Mercedes-Benz: Ξεκίνησε η παραγωγή του eActros 600!
Πράξη γίνεται το Εθνικό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας!
Mercedes-Benz: λύσεις κινητικότητας στον κλάδο των Ελαφρών Επαγγελματικών οχημάτων
- Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) κήρυξε 48η απεργία του κλάδου των Ταξί.
- Η απεργία θα διαρκέσει από τις 27 έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2024.
- Η απόφαση αφορά τα Ταξί του Λεκανοπεδίου.
Στις 27 και τις 28 Φεβρουαρίου του 2024 η Αθήνα θα παραμείνει χωρίς Ταξί, καθώς το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) κηρύττει απεργία του κλάδου για 48 ώρες. Οι λόγοι αφορούν κυρίως τις επαγγελματικές οργανώσεις του χώρου των Ταξί, οι οποίες σύμφωνα με τον ΣΑΤΑ πλήττονται από τις ενέργειες της κυβέρνησης.
Το προεδρείο του ΣΑΤΑ έχει κατηγοριοποιήσει τα αιτήματά του και παλεύει γιΆ αυτά με όλες του τις δυνάμεις. Ζητάει μεταξύ άλλων την ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί, αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2), μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%, καθώς και άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
Το προεδρείο του ΣΑΤΑ προτείνει επίσης και αναπροσαρμογή των ποινών. Οι πιο ενδεικτικές αφορούν παραβάσεις όπως, άγρα πελατών, παραβίαση προτεραιότητας σε πιάτσα, υπερχρέωση πελατών, αλλαγές νομισμάτων. Ο ΣΑΤΑ ζητά να μεταφερθούν στην κατηγορία των ποινών υψηλής αξιολόγησης με διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ και αφαίρεση ειδικής άδειας.
Τέλος το Σωματείο ζητάει επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί ή αύξηση στο όριο ηλικίας χαρακτηρισμού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ως ΕΔΧ από τα πέντε (5) στα οχτώ (8) έτη.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr