ΜΑΝ Truck & Bus: Μείωση ρύπων σε οχήματα & εγκαταστάσεις
-Στη MAN υπολογίζουν πως τα μισά φορτηγά της εταιρείας στην Ευρώπη μέχρι το 2030 θα είναι ηλεκτροκίνητα
-Πάνω από 1 εκατομμύριο οι πιθανές παραλλαγές εκδόσεων για τα ηλεκτρικά TGX & TGS
-Αυξημένη η ζήτηση, λόγω και της ανθεκτικής μπαταρίας (διάρκεια ζωής έως 1,6 εκ. χλμ. ή 15ετία)
Περίπου 7 μήνες ύστερα από την έναρξη των πωλήσεων, οι παραγγελίες και οι αιτήσεις για τα ηλεκτρικά φορτηγά TGX & TGS της MAN Truck & Bus έχουν φτάσει περίπου τις 2.000, γεγονός που ενθουσιάζει τους ιθύνοντες την εταιρεία.
Από αυτές, η μεγαλύτερη παραγγελία αφορά στη μεταφορική εταιρεία σούπερ μάρκετ της Γαλλία, Jacky Perrenot, που ζήτησε 100 eTrucks, με τη MAN να διαβεβαιώνει πως τα μισά από όλα τα νέα φορτηγά της εταιρείας που θα παραδοθούν στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας θα είναι ηλεκτροκίνητα.
Οι τελευταίες εξελίξεις μάλιστα οδήγησαν το μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου πωλήσεων & λύσεων της MAN Truck & Bus, Friedrich Baumann, να δηλώσει πως: «Συνεχίζουμε να κερδίζουμε έδαφος όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση. Το eTruck μας τυγχάνει πολύ καλής υποδοχής από τους πελάτες μας. Η έναρξη των πωλήσεων ξεπέρασε τις προσδοκίες μας».
Σε κάθε περίπτωση, υπολογίζεται πως τεράστια ώθηση στις παραγγελίες έδωσε η εμπορική έκθεση IFAT, όπου η εταιρεία παρουσίασε μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών και παραλλαγών για τα ηλεκτρικά μοντέλα της, TGX & TGS.
Με τις παραλλαγές των δυο ηλεκτρικών φορτηγών να ξεπερνούν τις 1 εκατομμύριο (!) επιλογές και να περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, εννέα διαφορετικά μεταξόνια, έξι παραλλαγές καμπίνας, συνδυασμούς μπαταριών και εξοπλισμού, κατευθυνόμενους και μη άξονες έλξης, πλήρη αερανάρτηση και αερανάρτηση φύλλων, προγράμματα οδήγησης για την κάθε εφαρμογή, εκδόσεις πλαισίων με βάρος από 18 έως 28 τόνους, ιπποδύναμη από μηχανικούς και ηλεκτρικούς κινητήρες 333, 449 ή 544 αλόγων κ.ο.κ. στη MAN αισθάνονται σίγουρα δικαιωμένοι από την επέκταση του χαρτοφυλακίου τους.
Το παραδέχτηκε και ο Baumann, άλλωστε, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ τόνισε ότι: «Από τότε που παρουσιάσαμε το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο στην έκθεση IFAT, η ζήτηση των πελατών έχει αυξηθεί σημαντικά, ιδίως στους δήμους».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Η πρώτη ειδική σειρά του eTruck, η οποία θα παραχθεί φέτος, έχει σχεδόν εξαντληθεί, εκτός από μερικά εναπομείναντα οχήματα, την ίδια ώρα που ένα μεγάλο μέρος των αιτήσεων και των παραγγελιών αφορά ήδη στα οχήματα που πρόκειται να κατασκευαστούν σε μεγάλη κλίμακα παραγωγής στο εργοστάσιο της MAN στο Μόναχο από το 2025.
Από εκεί και πέρα, η ΜΑΝ Truck & Bus κέρδισε πρόσφατα δύο διαγωνισμούς με ηλεκτρικά φορτηγά δύο και τριών αξόνων για μια ένωση δώδεκα δημοτικών επιχειρήσεων στην Αυστρία, κάτι που συνεπάγεται πως στα επόμενα τέσσερα χρόνια θα έχει ένα σύνολο παραγγελιών από 10 έως 15 ηλεκτρικά οχήματα ετησίως – ήδη έχουν δοθεί παραγγελίες για τα αρχικά πέντε, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προορίζονται για τη συλλογή απορριμμάτων.
Δεν είναι τυχαίο, πάντως, που υπάρχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον από τις υπηρεσίες του δήμου, καθώς η ανθεκτικότητα των μπαταριών – συνδυαστικά από 3 έως 6 στα ηλεκτρικά TGX & TGS – έχουν προβλεπόμενη περίοδο έως 15 χρόνια ή μέχρι 1,6 εκατομμύρια χλμ , κάτι που τις καθιστά κατάλληλες για τον αστικό ιστό. Ακόμα και για το μικρότερο μεταξόνιο (βλ. 3,75 μέτρα), εξάλλου, μπορούν να διατεθούν 5 στον αριθμό με ωφέλιμη χωρητικότητα έως 400kWh – μια αυτονομία 500 χλμ δηλαδή.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr