Δείτε το βίντεο με το πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο φορτηγό Toyota Project Portal να διαγωνίζεται απέναντι σε ένα συμβατικό φορτηγό με πετρελαιοκινητήρα κατά την επιτάχυνση από στάση με πλήρες φορτίο.
Όπως όλοι γνωρίζετε, σε βάθος χρόνου τα ηλεκτρικά και υβριδικά συστήματα κινητήρων αναμένεται να αντικαταστήσουν πλήρως τις συμβατικές επιλογές με κινητήρες εσωτερικής καύσης όπως οι βενζινοκινητήρες ή οι πετρελαιοκινητήρες.
Μια από τις πιο χαρακτηριστικές μάλιστα συζητήσεις που πάντοτε τίθενται επί τάπητος σε αυτόν τον τομέα είναι το κατά πόσο οι νέοι αυτοί ηλεκτροκινητήρες είναι σε θέση να προσφέρουν επαρκή αποθέματα ισχύος και ροπής έναντι των κλασικών λύσεων που όλοι γνωρίζουμε.
Η αλήθεια είναι πως σε αυτό το πεδίο, οι νέες –ηλεκτροκίνητες- επιλογές ουσιαστικά εκμηδενίζουν τον ανταγωνισμό καθώς τα μέγιστα αποθέματα ισχύος και ροπής τους είναι διαθέσιμα από τις… 0 στροφές λειτουργίας, σε αντίθεση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης που επιβάλλεται να λειτουργήσουν σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο –χιλιάδων- στροφών λειτουργίας προκειμένου να αποδώσουν τα μέγιστα.
Ιδιαίτερα σε ότι αφορά στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων, οι διαφορές στην απόδοση μεταξύ των ηλεκτροκινητήρων και των κινητήρων εσωτερικής καύσης είναι χαώδεις, δεδομένου και του αυξημένου βάρους του οχήματος που καλούνται να διαχειριστούν.
Προκειμένου να αποδείξου του λόγου τω αληθές, η Toyota που πρόσφατα παρουσίασε το πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο φορτηγό «Project Portal» με κυψέλες υδρογόνου (fuel cells), δημοσιοποίησε ένα βίντεο όπου το συγκεκριμένο φορτηγό με φορτίο 15,8t., (μεικτό 40t.) κλήθηκε να ανταγωνιστεί σε επιτάχυνση από στάση ένα αντίστοιχο συμβατικό φορτηγό με πετρελαιοκινητήρα.
Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε πως ο ηλεκτροκινητήρας του Toyota Project Portal αποδίδει ισχύ 675 ίππων και μέγιστη ροπή 1.796 Nm, πρακτικά από τις 0 σ.α.λ.
Τα υπόλοιπα στο βίντεο που σας παρουσιάζουμε…