Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Από τι πάσχουν τα ηλεκτρικά φορτηγά τον χειμώνα;

Από τι πάσχουν τα ηλεκτρικά φορτηγά τον χειμώνα;

13.440 Επισκέψεις στο άρθρο

- Σε χαμηλές θερμοκρασίες, οι μπαταρίες χάνουν μέρος της φόρτισης τους
- Τον χειμώνα οι οδηγοί πρέπει να τις προθερμαίνουν, φορτίζοντάς τις λίγο πριν ξεκινήσουν την δουλειά
- Τα σύγχρονα φορτηγά μπορούν να ελέγξουν τη θερμοκρασία της μπαταρίας, προθερμαίνοντάς την στα πρώτα χιλιόμετρα διαδρομής
- Δεν διαφέρει ένα ηλεκτρικό από ένα diesel φορτηγό στην οδήγηση ή την συμπεριφορά του σε ψυχρές συνθήκες

Σε χαμηλές θερμοκρασίες, οι μπαταρίες χάνουν μέρος της φόρτισης τους

Οι χαμηλές θερμοκρασίες είναι απαιτητικές, για οποιοδήποτε όχημα. Το χιόνι που καλύπτει τους δρόμους, το θερμόμετρο που δείχνει κάτω από το μηδέν, η κακή ορατότητα και οι μεγαλύτερες νύχτες είναι επίσης δύσκολες και για τους οδηγούς. Τα ηλεκτρικά φορτηγά φυσικά θα πρέπει να μπορούν να ανταπεξέλθουν, με τον ίδιο τρόπο με τα συμβατικά φορτηγά. Στις χαμηλές όμως θερμοκρασίες, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών έχουν μεγαλύτερη εσωτερική αντίσταση, που σημαίνει ότι χάνουν μέρος της ενέργειάς τους, καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί λιγότερη χωρητικότητα.
 

Τον χειμώνα οι οδηγοί πρέπει να τις προθερμαίνουν, φορτίζοντάς τις λίγο πριν ξεκινήσουν την δουλειά

Εάν το όχημα είναι σταθμευμένο σε κρύο περιβάλλον, ο οδηγός πρέπει να προετοιμάσει την μπαταρία του προτού ξεκινήσει. Τι σημαίνει αυτό; Αν το όχημα βρίσκεται σε σημείο φόρτισης, πρέπει να προγραμματίσει τον φορτιστή με την επιλογή προθέρμανσης, η οποία θα τροφοδοτεί την μπαταρία με ρεύμα προκειμένου να την θερμάνει και να αποδίδει τα μέγιστα όταν ο οδηγός είναι έτοιμος να ξεκινήσει την δουλειά του.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Τα σύγχρονα φορτηγά μπορούν να ελέγξουν τη θερμοκρασία της μπαταρίας, προθερμαίνοντάς την στα πρώτα χιλιόμετρα διαδρομής

Αν το όχημα βρεθεί παρκαρισμένο σε συνθήκες ψύχους για μεγάλα χρονικά διαστήματα και η μπαταρία είναι πολύ κρύα, ο οδηγός μπορεί να ορίσει στο όχημά του την ώρα αναχώρησης. Βάσει αυτής, το όχημα θα προθερμάνει την μπαταρία του ως ένα σημείο, ώστε να θερμανθεί πλήρως με τα πρώτα χιλιόμετρα χρήσης. Μέσα στην μπαταρία βρίσκεται θερμαντικό στοιχείο, το οποίο ενεργοποιείται όταν το όχημα συνδεθεί στην πρίζα για φόρτιση.
 

Δεν διαφέρει ένα ηλεκτρικό από ένα diesel φορτηγό στην οδήγηση ή την συμπεριφορά του σε ψυχρές συνθήκες

Η Mercedes Benz Trucks αποφάσισε να δοκιμάσει τις μπαταρίες των οχημάτων της, καθώς και τον γενικότερο χειρισμό των ηλεκτρικών φορτηγών σε κρύες συνθήκες, για να εντοπίσει διαφορές συγκριτικά με τα diesel φορτηγά. Το ηλεκτρικό φορτηγό έχει παρόμοιες επιδόσεις με ένα συμβατικό όχημα στο χιόνι, κυρίως λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους που έχει, ενώ μπορούν να τοποθετηθούν και αλυσίδες με ασφάλεια, καθώς δεν υπάρχουν σχεδιαστικοί περιορισμοί.