Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Απόφαση σταθμός: Έρχεται το τέλος των απλών Ταξί;

Απόφαση σταθμός: Έρχεται το τέλος των απλών Ταξί;

2.470 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2023)

- Οχήματα 6 έως 9 θέσεων θα μπορούν πλέον να αντικαταστήσουν τα απλά ταξί
- Η αλλαγή θα γίνει στις «τουριστικές» περιοχές (νησιά, Αττική κλπ)
- Μεμονωμένοι ταξιτζήδες το καλοβλέπουν, το ήθελαν
- Ο κλάδος των Ταξί όμως δεν θέλει την αλλαγή, γιατί δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός.

Οχήματα 6 έως 9 θέσεων θα μπορούν πλέον να αντικαταστήσουν τα απλά ταξί

Μπήκαν οι υπογραφές για την απόφαση από την Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τον τομέα των Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Αυτή η απόφαση θα ορίζει το ποσοστό Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (Ε.Δ.Χ.) Ταξί, τα οποία μπορούν να αντικατασταθούν με επιβατηγά οχήματα από έξι (6) έως εννέα (9) θέσεων.
 

Η αλλαγή θα γίνει στις «τουριστικές» περιοχές

Η απόφαση αφορά σε Ε.Δ.Χ. Ταξί με έδρα στις Περιφέρειες Αττικής, Ιονίων Νήσων, Κρήτης και την Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Οι περιοχές αυτές επιλέχθηκαν ως οι πιο τουριστικές και, ως αποτέλεσμα, αυτές που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη τα πιο ευρύχωρα οχήματα.

Ειδικότερα, στην απόφαση προβλέπονται τα εξής:

• Το ποσοστό των Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων Ταξί τα οποία μπορούν να αντικατασταθούν με επιβατηγά οχήματα έξι (6) έως εννέα (9) θέσεων ανά διοικητική μονάδα της Περιφέρειας Αττικής, της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και της Περιφέρειας Κρήτης καθορίζεται στο 30%.
 
• Το ποσοστό των Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων Ταξί τα οποία μπορούν να αντικατασταθούν με επιβατηγά οχήματα έξι (6) έως εννέα (9) θέσεων ανά διοικητική μονάδα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων καθορίζεται από 40 έως 100%, ανάλογα με την Περιφερειακή Ενότητα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο κλάδος των Ταξί όμως δεν θέλει την αλλαγή, γιατί δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός.

Τα παράπονα του κλάδου όμως δεν έλειπαν. ΕξΆαρχής ήταν μια απόφαση αρκετά διφορούμενη, καθώς αρκετοί συνάδελφοι εξυπηρετούνταν από την αλλαγή και την ήθελαν για να έχουν περισσότερο χώρο για πελάτες-αποσκευές.
 
Ο αντίλογος όμως ήταν το πολυθέσιο όχημα είναι πιο εύχρηστο για μεγαλύτερες διαδρομές (πχ αεροδρόμιο / ξενοδοχεία παραλιακής) από ότι ένα σεντάν (όπως ήταν όλα τα ταξί ως τώρα). Αν λοιπόν υπάρχει ποσόστωση στο πόσοι θα μπορούν να αλλάξουν τα σεντάν τους σε πολυθέσια ανά περιοχή, τότε δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός, για όλους τους υπόλοιπους επαγγελματίες οδηγούς που έχουν απλά σεντάν οχήματα και δεν μπορούν να κάνουν με την ίδια άνεση τόσο μεγάλες διαδρομές.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »