Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αυξανόμενος ο αριθμός των τροχαίων με ελαφριά επαγγελματικά οχήματα

Αυξανόμενος ο αριθμός των τροχαίων με ελαφριά επαγγελματικά οχήματα

2.528 Επισκέψεις στο άρθρο

- Το 2014 μόλις 16 από τα 160 τροχαία αφορούσαν LCV, το 2019 είναι 33 στα 145
- 70% των περιπτώσεων το τροχαίο έγινε κατά την διάρκεια της ημέρας
- Σχεδόν όλα οφείλονται σε ανθρώπινο παράγοντα
- Να μπουν αυτόνομα συστήματα ασφάλειας στα οχήματα, προτείνουν οι αρχές

Το 2014 μόλις 16 από τα 160 τροχαία αφορούσαν LCV, το 2019 είναι 33 στα 145

Νέα έρευνα του Ηνωμένου Βασιλείου αποκαλύπτει ότι ο αριθμός των τροχαίων δυστυχημάτων στα οποία εμπλέκονται ελαφριά επαγγελματικά οχήματα (π.χ. van), έχει αυξηθεί. Σύμφωνα με το πόρισμα, το 2014, 16 από τα 160 τροχαία ατυχήματα αφορούσαν σύγκρουση με ελαφρύ επαγγελματικό όχημα. Το 2019 ο αριθμός αυτός είχε αυξηθεί, με 33 στις 145 συγκρούσεις να αφορούν τέτοιου είδους οχήματα.

70% των περιπτώσεων το τροχαίο έγινε κατά την διάρκεια της ημέρας

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 70% των τροχαίων που αφορούν ελαφριά επαγγελματικά οχήματα συνέβησαν σε διπλούς αυτοκινητοδρόμους (με διάζωμα μεταξύ των δύο ρευμάτων) και έλαβαν χώρα κατά την διάρκεια της ημέρας, μεταξύ 12:00 και 15:00 μ.μ. Παράλληλα, 60% των περιπτώσεων το ελαφρύ επαγγελματικό προσέκρουσε με το μπροστά του μέρος και συνήθως η σύγκρουση του ήταν με αυτοκίνητο Ι.Χ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σχεδόν όλα οφείλονται σε ανθρώπινο παράγοντα

Στο πόρισμα της έρευνας διαπιστώθηκε ότι 99% των περιπτώσεων το τροχαίο του ελαφρούς επαγγελματικού προήλθε από ανθρώπινο παράγοντα, ήταν φταίξιμο δηλαδή του οδηγού, με το 19% εξ αυτών να αφορά κατά κάποιο τρόπο και την κατάσταση του οδοστρώματος και 7% την λειτουργία του οχήματος. Πιο συχνός λόγος ατυχήματος που προήλθε εξαιτίας κάποιου λάθους του οδηγού αφορούσε την έλλειψη προσοχής (25%), την απόσπαση προσοχής (16%), την κόπωση (13%) ή η υπερβολική ταχύτητα (12%).

Να μπουν αυτόνομα συστήματα ασφάλειας στα οχήματα, προτείνουν οι αρχές

Στην έρευνα διαπιστώθηκε, επίσης, μεταξύ όλων των παραπάνω, πως στο 12% των ατυχημάτων ο οδηγός του ελαφρούς επαγγελματικού δεν φόραγε ζώνη. Ο επικεφαλής για την οδικής ασφάλεια στους αυτοκινητοδρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου, Matt Staton,  δήλωσε πως για την αντιμετώπιση του παραπάνω φαινόμενου πρέπει να γίνουν τα εξής: Να μειωθούν οι παράγοντες που μπορεί να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού, να τοποθετηθούν σε όλα τα εν λόγω οχήματα αυτόνομα συστήματα έκτακτης πέδησης και προειδοποιήσεις κινδύνου και τέλος να γίνεται καλύτερη εκπαίδευση των οδηγών.