Το μηχανικό σύνολο των 2,3λτ. διακρίνεται για τη σχετικά αθόρυβη λειτουργία του, τους μειωμένους ρύπους αλλά και τα μεγάλα αποθέματα ροπής από το χαμηλό και μεσαίο φάσμα των σ.α.λ.
Οι εναλλαγές σχέσεων στο αυτόματο κιβώτιο μπορούν να γίνουν και μέσω paddles στο τιμόνι.
Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 150 ίππους και 400 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα νέο -6τάχυτο- αυτόματο κιβωτίο του οποίου οι εναλλαγές σχέσεων μπορούν να γίνουν και σειριακά / χειροκίνητα μέσω ειδικών «paddles» πίσω από το τιμόνι.
Παράλληλα, το πρόγραμμα «Sport Mode» προσθέτει… σπιρτάδα στην λειτουργία του. Επιπρόσθετα, στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται τόσο σύστημα εισόδου στο όχημα και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς την χρήση του κλειδιού καθώς και λειτουργία Auto Stop & Go.