ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Cummins, Daimler, PACCAR μαζί στην παραγωγή κυψελών μπαταριών

4.749 Επισκέψεις στο άρθρο
Cummins, Daimler, PACCAR μαζί στην παραγωγή κυψελών μπαταριών

Cummins, Daimler, PACCAR μαζί στην παραγωγή κυψελών μπαταριών

  • Cummins, Daimler, PACCAR μαζί στην παραγωγή κυψελών μπαταριών
  • Cummins, Daimler, PACCAR μαζί στην παραγωγή κυψελών μπαταριών

- Οι συμμαχίες μειώνουν χρόνο και κόστη στην εξέλιξη
- Θα εξελίξουν νέας τεχνολογίας μπαταρίες "LFP"
- Επενδύσεις 2-3 δις δολαρίων & νέα γραμμή παραγωγής
- Οι εταιρείες BYD και CATL κυριαρχούν στην παγκόσμια παραγωγή μπαταριών

Νέες μπαταρίες για πιο φθηνά ηλεκτρικά

Η ζήτηση για τεχνολογία μπαταριών λιθίου-σιδηρού-φωσφορικού (LFP) παραμένει ισχυρή από εταιρείες όπως η Tesla, η Toyota, η Ford και η Hyundai. Ο λόγος για την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση, είναι ο στόχος για μείωση επιστροφής των εξόδων και η περαιτέρω ώθηση για πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα.
 

Επένδυση δισεκατομμυρίων για τη δημιουργία εργοστασίου

Η Daimler Truck, η Accelera και η PACCAR θα κατέχουν το 30% της κοινοπραξίας, η οποία αρχικά θα επικεντρωθεί στην οικογένεια τεχνολογίας μπαταριών LFP για εμπορικά ηλεκτρικά φορτηγά. Οι εταιρείες αναμένουν να δουν αυξανόμενη ζήτηση για την τεχνολογία των μπαταριών τους σε βάθος δεκαετίας, ενώ πρόσθεσαν πως θα επενδύσουν μεταξύ 2 και 3 δισεκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία ενός εργοστασίου 21 GWh για την κατασκευή κυψελών μπαταριών LFP.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Νέες μπαταρίες «Made in USA»

«Αυτή η προγραμματισμένη κοινοπραξία επιτρέπει οικονομίες κλίμακας πέρα από την Daimler Truck», δήλωσε ο Martin Daum, Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler Truck. Βέβαια, οι παραπάνω εταιρείες δε θα είναι οι μόνες, αφού η εταιρεία κατασκευή κυψελών μπαταριών LFP EVE Energy θα είναι επίσης ένα από τους κορυφαίους τεχνολογικούς συνεργάτες, με ποσοστό ιδιοκτησίας στην κοινοπραξία 10%. Η νέας τεχνολογίας κυψέλες μπαταριών LFP αναπτύχθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείας, αλλά οι κινεζικές εταιρείες όπως η BYD και η CATL κυριαρχούν επί του παρόντος στην παγκόσμια παραγωγή.