Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
DAF: Με νέο σύστημα Ηλεκτρικής υδραυλικής διεύθυνσης (EHS)

DAF: Με νέο σύστημα Ηλεκτρικής υδραυλικής διεύθυνσης (EHS)

14.373 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2022)

Για ακόμα καλύτερη απόδοση καυσίμου, υψηλότερα ωφέλιμα φορτία και βελτιωμένη ευελιξία, η DAF εισάγει ένα σύστημα Ηλεκτρικής υδραυλικής διεύθυνσης (EHS) σε τράκτορες 6x2 και άκαμπτα οχήματα με κατευθυντήριο άξονα διαφορικού.

Το νέο σύστημα Ηλεκτρικής υδραυλικής διεύθυνσης (EHS)είναι διαθέσιμο για την πλήρη γκάμα φορτηγών DAF Νέας Γενιάς: τα XF, XG και XG⁺ καθώς και τα XD, τα «Διεθνή Φορτηγά της Χρονιάς 2022 και 2023».
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ηλεκτρικό υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης για τράκτορες & άκαμπτα νέας γενιάς 6x2

Ειδικά οι μεταφορές βαρέων γεωργικών υλικών και δομικών υλικών επωφελούνται σε μεγάλο βαθμό από τα πλεονεκτήματα ενός κατευθυντήριου άξονα διαφορικού, εφόσον γίνονται ευκολότερα και με ακρίβεια οι ελιγμοί, ακόμη και με υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο. Αυτό καθιστά τον κατευθυντήριο άξονα διαφορικού, επίσης μια εξαιρετική επιλογή για τη συλλογή απορριμμάτων και τη μεταφορά υγρών.
 

Χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου

Το νέο Ηλεκτρικό υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης της DAF διαδέχεται τη μηχανική παραλλαγή. Οι δύο βραχίονες διεύθυνσης και ο βοηθητικός βραχίονας πτώσης αντικαθίστανται από μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μονάδα αντλίας διεύθυνσης, η οποία έχει ως αποτέλεσμα 30 κιλά χαμηλότερο βάρος. Χάρη στη μειωμένη τριβή, το νέο σύστημα EHS έχει επίσης κέρδος 0,3% στην κατανάλωση καυσίμου.

Επιπλέον, τα εξαρτήματα του νέου συστήματος καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο στο πλαίσιο, επιτρέποντας έως και 40% μεγαλύτερες δεξαμενές καυσίμου στην έκδοση τράκτορα. Η χωρητικότητα μεταφοράς καυσίμου 900 λίτρων στα XD, XF, XG και XG⁺ επιτρέπει την περαιτέρω μείωση του λειτουργικού κόστους με ανεφοδιασμό όπου οι τιμές καυσίμου είναι χαμηλότερες.
 

Ακρίβεια στο τιμόνι

Το πρόσφατα αναπτυγμένο σύστημα Electric Hydraulic Steering υπολογίζει συνεχώς τη βέλτιστη γωνία διεύθυνσης για τον κατευθυνόμενο ωστικό άξονα με βάση την ταχύτητα και το μεταξόνιο, εξασφαλίζοντας πολύ ακριβή τιμόνι. Ο κύκλος στροφής των μοντέλων τράκτορα και άκαμπτου πλαισίου έχει μειωθεί περαιτέρω κατά 12%, με αποτέλεσμα τη βέλτιστη ευελιξία.

Σε ταχύτητες άνω των 45 km/h, ο νέος ηλεκτρικός υδραυλικός άξονας διαφορικού
κλειδώνει στην ευθεία θέση, εξασφαλίζοντας μέγιστη σταθερότητα του οχήματος. Η πλήρως επανασχεδιασμένη ανάρτηση, οδηγός και ανύψωση του νέου ηλεκτρικά-υδραυλικά κατευθυνόμενου ωστικού άξονα προσθέτουν την υψηλότερη άνεση του οδηγού.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε