Η DAF ζητά υποψήφιους σχεδιαστές για το εσωτερικό της καμπίνας της!
Για ακόμα καλύτερη απόδοση καυσίμου, υψηλότερα ωφέλιμα φορτία και βελτιωμένη ευελιξία, η DAF εισάγει ένα σύστημα Ηλεκτρικής υδραυλικής διεύθυνσης (EHS) σε τράκτορες 6x2 και άκαμπτα οχήματα με κατευθυντήριο άξονα διαφορικού.
Το νέο σύστημα Ηλεκτρικής υδραυλικής διεύθυνσης (EHS)είναι διαθέσιμο για την πλήρη γκάμα φορτηγών DAF Νέας Γενιάς: τα XF, XG και XG⁺ καθώς και τα XD, τα «Διεθνή Φορτηγά της Χρονιάς 2022 και 2023».
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ειδικά οι μεταφορές βαρέων γεωργικών υλικών και δομικών υλικών επωφελούνται σε μεγάλο βαθμό από τα πλεονεκτήματα ενός κατευθυντήριου άξονα διαφορικού, εφόσον γίνονται ευκολότερα και με ακρίβεια οι ελιγμοί, ακόμη και με υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο. Αυτό καθιστά τον κατευθυντήριο άξονα διαφορικού, επίσης μια εξαιρετική επιλογή για τη συλλογή απορριμμάτων και τη μεταφορά υγρών.
Το νέο Ηλεκτρικό υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης της DAF διαδέχεται τη μηχανική παραλλαγή. Οι δύο βραχίονες διεύθυνσης και ο βοηθητικός βραχίονας πτώσης αντικαθίστανται από μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μονάδα αντλίας διεύθυνσης, η οποία έχει ως αποτέλεσμα 30 κιλά χαμηλότερο βάρος. Χάρη στη μειωμένη τριβή, το νέο σύστημα EHS έχει επίσης κέρδος 0,3% στην κατανάλωση καυσίμου.
Επιπλέον, τα εξαρτήματα του νέου συστήματος καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο στο πλαίσιο, επιτρέποντας έως και 40% μεγαλύτερες δεξαμενές καυσίμου στην έκδοση τράκτορα. Η χωρητικότητα μεταφοράς καυσίμου 900 λίτρων στα XD, XF, XG και XG⁺ επιτρέπει την περαιτέρω μείωση του λειτουργικού κόστους με ανεφοδιασμό όπου οι τιμές καυσίμου είναι χαμηλότερες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr