Η Nissan κάνει… drifting με το Frontier στην SEMA 2024!
Χωρίς αμφιβολία, η χρήση της ηλεκτροκίνησης στα ελαφρά –και όχι μόνο- επαγγελματικά οχήματα, είναι σε θέση αν προσφέρει σημαντικές λύσεις κυρίως στις ενδοαστικές μεταφορές.
Οχήματα με μηδενικές εκπομπές
ρύπων και θορύβου, θα είναι σε θέση να επιχειρούν καθόλη τη διάρκεια του 24ώρου,
βελτιώνοντας σημαντικά τη ροή του οδικού δικτύου μιας σύγχρονης μεγαλούπολης
ενώ, την ίδια στιγμή, η ποιότητα ζωής των κατοίκων θα αναβαθμιστεί σημαντικά.
Επιπρόσθετα, οι μεταφορικές επιχειρήσεις θα εξοικονομήσουν μεγάλα κεφάλαια από
τη μείωση του λειτουργικού κόστους χρήσης των επαγγελματικών οχημάτων του
στόλου τους, από το κόστος καυσίμων.
Φυσικά, ένα από τα μεγαλύτερα
«αγκάθια» στην μέχρι τώρα ανάπτυξη των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτροκίνητων
οχημάτων δεν είναι άλλο από την περιορισμένη αυτονομία που αυτά εμφανίζουν σε
σχέση με τα αντίστοιχα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανεξάρτητα από
τον τύπο καυσίμου τους.
Αυτός είναι και ένας από τους
βασικότερους στόχους στον οποίο έχουν επικεντρωθεί οι προσπάθειες της ιαπωνικής
αυτοκινητοβιομηχανίας Nissan, με τον
επικεφαλής του τμήματος ηλεκτροκίνητων οχημάτων της εταιρείας, κ. Jean-
Pierre Diernaz να αναφέρει
σχετικά πως: «… Η επίτευξη αυτού του στόχου δεν είναι και τόσο πολύπλοκη
διαδικασία. Εξάλλου, έχουμε ήδη συγκεντρώσει εμπειρίες 10 ετών πάνω σε αυτό το
ζήτημα».
Ωστόσο, σε πρόσφατη
συνέντευξη του στον Τύπο, ο κ. Diernaz
προχώρησε ένα βήμα παραπέρα αναφέροντας
πως: «… η δυνατότητα διπλασιασμού της αυτονομίας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων
της Nissan, θα έλθει πολύ πιο σύντομα από όσο φαντάζεστε».
Στην παρούσα φάση αξίζει να
αναφέρουμε πως, ο εκπρόσωπος της Nissan
στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα ελαφρά
επαγγελματικά, το e-NV200, με δυνατότητα μεταφοράς φορτίων βάρους έως και
770 κιλών, εμφανίζει σύμφωνα με τον κατασκευαστή του, αυτονομία 170 χλμ.
ωστόσο, κάτω από πραγματικές συνθήκες χρήσης, το όριο των 112 χλμ. είναι ένας
πιο ρεαλιστικός στόχος.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr