Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δύο μεγάλα Vans που σου βγάζουν δουλειά!

21.295 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2019)

Αυτό που ζητάς από ένα μεγάλο van είναι να βγάζει τη δουλειά, χωρίς να ιδρώνεις. To Citroen Jumper και το συγγενές πλέον Opel Movano δείχνουν τον τρόπο.

Με ποιότητα, σχεδιαστική φινέτσα και προπάντων κατασκευαστική αρτιότητα που βασίζεται σε δοκιμασμένα μηχανικά μέρη, το Citroen Jumper αποτελεί μια από τις πιο ελκυστικές προτάσεις της κατηγορίας των Μεγάλων Vans και στην ελληνική αγορά. Οι εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης του ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες, αποτέλεσαν τη βάση πάνω στην οποία βασίστηκε η δημιουργία του νέου Citroen Jumper, ενός οχήματος που έχει ήδη καταφέρει να εδραιωθεί και στη συνείδηση των ελλήνων επαγγελματιών με την αποδοτικότητα και την αξιοπιστία του. Αντίστοιχα, το συγγενές Opel Movano, με (αναμενόμενες) ανταγωνιστικές τιμές αγοράς, μειωμένο κόστος χρήσης και συντήρησης και μεγάλη ποικιλία εκδόσεων τόσο ως προς το αμάξωμα όσο και στους κινητήρες, έχει καταφέρει να αποδείξει την αξιοπιστία και την αποδοτικότητα του σε βάθος χρόνου, και στην ελληνική αγορά.
 
Eσωτερικά-Εξοπλισμοί: Θυμίζουν επιβατικά
Ακόμη και οι πιο απαιτητικοί θα εκτιμήσουν από την πρώτη στιγμή τους εξαιρετικούς χώρους, την εντυπωσιακή εργονομία και φυσικά την αντοχή των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό της καμπίνας του Jumper ενώ, δεν μπορούν να παραβλέψουμε τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης / ασφάλειας που είναι διαθέσιμος, έστω και προαιρετικά, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων υδραυλικό τιμόνι, ABS με Brake Assist, ESP με ASR, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα (Hill Assist) και Load Adaptive Control.
Όπως και πλειοψηφία των εκπροσώπων της κατηγορίας, το Movano επιδεικνύει ένα εξαιρετικό σε παροχές, ανέσεις και ασφάλεια, περιβάλλον… εργασίας για τον οδηγό με εντυπωσιακές σε αριθμό και χωρητικότητα, αποθηκευτικές λύσεις εντός της καμπίνας των επιβατών. Η νέα γενιά του Movano εφοδιάζεται με πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας που βελτιώνουν τις συνθήκες… εργασίας του οδηγού και αναβαθμίζουν την οδική συμπεριφορά του γερμανικού Van. Το Σύστημα Σταθεροποίησης σε περίπτωση Πλευρικών Ανέμων (Side-Wind Assistant) διατίθεται για πρώτη φορά. Το ίδιο ισχύει και για τα φώτα ημέρας LED, τον τηλεχειρισμό, το σύστημα ήχου με Bluetooth και πρίζα USB, και το Sight Pack με αυτόματη μείωση έντασης φωτισμού προβολέων και αισθητήρα βροχής.

Αμφότερα με πολλές εκδόσεις
To Citroen Jumper είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με τέσσερα μήκη αμαξώματος (από 4,96 – 6,36μ.) και τρία ύψη οροφής (από 2,25 – 2,76μ.). Βάση αυτών είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία συνολικού μήκος από 2,67 – 4,07μ., πλάτους 1,87μ. (1,42μ. μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών) και ύψους από 1,62 – 2,17μ. Αντίστοιχα, στις εκδόσεις Van, με το μεικτό βάρος να κυμαίνεται από τους 3,0 – 3,5t., το Jumper είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία βάρους από 1.035 – 1.470 κιλά. Παράλληλα, το Jumper είναι διαθέσιμο, όπως είναι φυσικό και σε εκδόσεις με ανοικτή καρότσα (Pick-Up) με ωφέλιμο μήκος καρότσας από 3,25 – 4,26μ. και πλάτος 2,03μ. καθώς και σε εκδόσεις καμπίνας – σασί (Chassis) για την υποστήριξη πάσης φύσεως υπερκατασκευών.
 
Το νέο Opel Movano θα είναι διαθέσιμο με τέσσερα μήκη αμαξώματος και τρεις επιλογές ως προς το ύψος του, διασφαλίζοντας ωφέλιμο εσωτερικό μήκος στις εκδόσεις Van, της τάξης των 4,38μ. και ωφέλιμο όγκο έως 17κ.μ., με το μέγιστο εσωτερικό ύψος να ορίζεται στα 2,14μ.  Εντός των κορυφαίων σε διαστάσεις εκδόσεων του, θα μπορούν να φιλοξενηθούν ακόμη και πέντε ευρωπαλέτες ενώ το μέγιστο μεικτό βάρος του θα ανέρχεται στους 4,5t. (ελκτική ικανότητα έως 3,5t.). Τέλος, η Opel ανακοινώνει πως συνολικά 150 διαφορετικές εκδόσεις (και ειδικές μετατροπές) του οχήματος θα είναι διαθέσιμες απευθείας από τη γραμμή παραγωγής.

Με ροπάτους και αποδοτικούς diesel κινητήρες
Στο Citroen Jumper συναντάμε έναν νέο  BlueHDi  turbodiesel κινητήρα των 2,2λτ. που καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 6.2, και αποδίδει (για τα μοντέλα της ελληνικής αγοράς) ισχύ 140 ίππων με μέγιστη ροπή 340 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Χάρη στο σύστημα S&S και στη συνεργασία του με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, το εν λόγω μηχανικό σύνολο επιτυγχάνει μέση κατανάλωση από 5,8λτ./100χλμ. για τις εκδόσεις Van (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) και εκπομπές CO2 από 153 g/km.
Στο Opel Movano χρησιμοποιείται η νεότερη εκδοχή του biturbo 2,3 λτ. turbodiesel κινητήρα με απόδοση από 131-180 ίππους και ροπή από 330-400 Nm. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο επιτυγχάνει μέση κατανάλωση από 5,8λτ./100χλμ. για τις εκδόσεις Van (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) και εκπομπές CO2 από 154 g/km.

Από 25.448 ευρώ το Citroen Jumper Van
Εν αναμονή του κόστους αγοράς των διαφόρων εκδόσεων του Opel Movano, αυτό του νέου Citroen Jumper (χωρίς ΦΠΑ) διαμορφώνεται ως εξής:
  • Jumper Van L1H1 2,2 BlueHDi 140hp από 25.448 ευρώ
  • Jumper Van L1H2 2,2 BlueHDi 140hp από 25.858 ευρώ
  • Jumper Van L1H2 2,2 BlueHDi 140hp από 26.269 ευρώ
  • Jumper Van L2H1 2,2 BlueHDi 140hp από 26.269 ευρώ
  • Jumper Van L2H2 2,2 BlueHDi 140hp από 27.007 ευρώ
  • Jumper Van L2H2 2,2 BlueHDi 140hp από 27.336 ευρώ
  • Jumper Van L3H2 2,2 BlueHDi 140hp από 27.910 ευρώ
  • Jumper Van L3H3 2,2 BlueHDi 140hp από 28.321 ευρώ
  • Jumper Van L4H3 2,2 BlueHDi 140hp από 28.978 ευρώ
  • Jumper Pick Up 35 L2 2,2 BlueHDi 140hp από 26.591 ευρώ
  • Jumper Pick Up 35 L3 2,2 BlueHDi 140hp από 27.245 ευρώ
  • Jumper Pick Up 35 L4 2,2 BlueHDi 140hp από 27.818 ευρώ
  • Jumper Chassis 35 L2S 2,2 BlueHDi 140hp από 24.744 ευρώ
  • Jumper Chassis 35 L3 2,2 BlueHDi 140hp από 25.070 ευρώ