Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ειδικό φορτηγό… πολύ βαριάς χρήσης κατασκεύασε η Mercedes

Ειδικό φορτηγό… πολύ βαριάς χρήσης κατασκεύασε η Mercedes

Ειδικό φορτηγό… πολύ βαριάς χρήσης κατασκεύασε η Mercedes

  • Ειδικό φορτηγό… πολύ βαριάς χρήσης κατασκεύασε η Mercedes
  • Ειδικό φορτηγό… πολύ βαριάς χρήσης κατασκεύασε η Mercedes
  • Ειδικό φορτηγό… πολύ βαριάς χρήσης κατασκεύασε η Mercedes

Ειδικό φορτηγό… πολύ βαριάς χρήσης κατασκεύασε η Mercedes

17.061 Επισκέψεις στο άρθρο

- Μπορεί να σύρει ως και… 1000 τόνους!
- Το πρώτο Mercedes Arocs με φαρδιά καμπίνα και κίνηση σε όλους τους τροχούς για καλύτερη μεταφορά ισχύος.
- Η φαρδιά καμπίνα επιτρέπει να το χειρίζονται 2 άτομα, μοιράζοντας έτσι τον φόρτο εργασίας.
- Θα χρειάζεται περί τα 1.600 ευρώ για να φουλάρει!

Η Mercedes – Benz Trucks κατασκεύασε το πρώτο τροποποιημένο φορτηγό για μεταφορές βαρέως τύπου. Το πλήρες φορτίο που μπορεί να ρυμουλκήσει αγγίζει τους 1000 τόνους, νούμερο πραγματικά εντυπωσιακό.  Είναι το πρώτο Mercedes Arocs με φαρδιά καμπίνα και κίνηση σε όλους τους τροχούς, επιτρέποντας έτσι καλύτερη μεταφορά ισχύος, επιτρέποντας την ρυμούλκηση φορτίων μεγάλου βάρους. Ο χειρισμός του οχήματος είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, ωστόσο χάρη στην φαρδιά καμπίνα μπορούν να το χειριστούν δύο άτομα, μειώνοντας σημαντικά τον φόρτο εργασίας. Ένα γιγάντιο φορτηγό έχει και γιγάντιες καταναλώσεις και αν ερχόταν Ελλάδα θα χρειαζόταν περί τα 1.600 ευρώ για να γεμίσει!
 

Μπορεί να σύρει ως και… 1000 τόνους!

Το θηριώδες φορτηγό της Mercedes Benz Trucks ακούει στο όνομα Arocs SLT 4463 AS 8x6.  Έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά για μεταφορές βαρέων φορτίων. Και όταν λέμε «βαρέων» το εννοούμε: Μιλάμε για περίπου 1000 τόνους φορτίου, τους οποίους μπορεί να τους ρυμουλκήσει με «άνεση».
 
Προφανώς όταν μιλάμε για μεταφορές τόσο μεγάλων φορτίων, ένα μόνο φορτηγό δεν μπορεί να τα μεταφέρει με 100% ασφάλεια. Επομένως, το Arocs θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με αρκετά άλλα φορτηγά, αυξάνοντας το ρυμουλκούμενο βάρος πάνω από τους 1000 τόνους (ανάλογα και με τα συνδεδεμένα φορτηγά.)
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Το πρώτο Mercedes Arocs με φαρδιά καμπίνα και κίνηση σε όλους τους τροχούς για καλύτερη μεταφορά ισχύος.

Προφανώς, για να μπορέσει να ρυμουλκήσει όλο αυτό το βάρος, το φορτηγό χρειάζεται σωστό «πάτημα» στον δρόμο. Είναι μάλιστα το μοναδικό Arocs με φαρδιά καμπίνα το οποίο διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς, επιτρέποντας έτσι την καλύτερη μεταφορά ισχύος στο έδαφος.
 
Η φαρδιά καμπίνα του Arocs μπορεί να έχει έως και δύο χειριστές για ευκολία στην χρήση και για διαμοιρασμό του απαιτητικού φόρτου εργασίας που απαιτείται για να χειριστούν το όχημα. Το όχημα θα μεταφέρει κυρίως βαριά φορτία τα οποία είναι δύσκολο να διαχωριστούν, όπως για παράδειγμα εναλλάκτες θερμότητας ή μετασχηματιστές ρεύματος.
 

Θα χρειάζεται περί τα 1.600 ευρώ για να φουλάρει!

Όλη η κατασκευή του φορτηγού απαρτίζεται από μεγάλα κομμάτια. Χρειάζεται έναν επιπρόσθετο άξονα για να αποκτήσει 8 συνολικά τροχούς, ενώ διαθέτει συνδέσμους μεγάλης αντοχής για ρυμούλκηση. Το σύστημα ψύξης βρίσκεται πίσω από την καμπίνα και, φυσικά, είναι και αυτό ενισχυμένο. Χρειάστηκαν 14 εβδομάδες μετατροπών μέχρι να ολοκληρωθεί το φορτηγό.
 
Φυσικά ένα γιγάντιο φορτηγό δεν μπορεί παρά να έχει γιγάντιες απαιτήσεις σε καύσιμο. Πίσω από την καμπίνα βρίσκεται ένα ρεζερβουάρ 900 λίτρων καυσίμου. Αυτό σημαίνει πως, εάν το συγκεκριμένο φορτηγό ερχόταν στην Ελλάδα, θα χρειαζόταν πάνω από 1.600 ευρώ για να «φουλάρει» με ντίζελ! (μέση τιμή πετρελαίου κίνησης: 1,79 ευρώ/λίτρο).