Διαθέσιμο σε επιβατικές και επαγγελματικές εκδόσεις με κανονικό ή μακρύ (Maxi) μήκος αμαξώματος, το νέο VW Caddy TGI BlueMotion, εφοδιάζεται με ένα μηχανικό σύνολο 1,4λτ. που αποδίδει ισχύ 110 ίππων από τις 4.800 – 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 200 Nm από τις 1.500 – 3.500 σ.α.λ.
Η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου (CNG) ορίζεται στα 4,1 kg/100χλμ. (4,3kg/100χλμ. στις εκδόσεις Caddy Maxi) και οι εκπομπές CO2 στα 112 g/km (από 123 g/km για τις εκδόσεις με κιβώτιο DSG). Κατά την εκκίνηση του και μέχρι να «ζεσταθεί» σε θερμοκρασίες κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου, το εν λόγω μηχανικό σύνολο κάνει χρήση της αμόλυβδης βενζίνης ως καύσιμο (από μια δεξαμενή 13λτ. που φέρουν όλες οι εκδόσεις) ωστόσο, από εκεί και πέρα λειτουργεί με αποκλειστική χρήση του φυσικού αερίου.
Οι δεξαμενές του FISIKON εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης. Στην περίπτωση του Caddy είναι τέσσερις, με συνολική χωρητικότητα 26 κιλών, ενώ στο Caddy Maxi είναι πέντε με χωρητικότητα 37 κιλών. Με βάση τη μέση κατανάλωση φυσικού αερίου που προαναφέραμε, το Caddy TGI BlueMotion επιδεικνύει αυτονομία έως 630 χλμ. (860 χλμ. στις εκδόσεις Maxi) ,την ίδια στιγμή που ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης παραμένει αναλλοίωτος στα 3.200 λτ. (Caddy Van) ή στα 4.130 λτ. (Caddy Maxi Van) αντίστοιχα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr