Απόδοση, αντοχή, αξιοπιστία και κατανάλωση από 7,3λτ./100χλμ.
Το 4κύλινδρο, σε σειρά, μηχανικό σύνολο με το διπλό υπερτροφοδότη (twin-turbo) που κινεί το Isuzu D-Max, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της τεχνογνωσίας που η Isuzu έχει αναπτύξει επί σειρά 10ετιών, στην εξέλιξη και κατασκευή, κορυφαίων τεχνολογικά, πετρελαιοκινητήρων.
Με ισχύ 163 ίππων και μέγιστη ροπή της τάξης των 400 Nm που είναι διαθέσιμη σταθερά από 1.400 – 2.000 σ.α.λ., το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την… βελούδινη λειτουργία του και τη «μεστή» και χωρίς… τρύπες απόδοση του από χαμηλά.
Είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, είτε με το αυτόματο των 5 σχέσεων, ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του για να επιταχύνει σε γρήγορους ρυθμούς τόσο από στάση όσο και εν κίνησει το ιαπωνικό Pick-Up, ακόμη και με πλήρες φορτίο.
Παράλληλα όμως, η μέση κατανάλωση καυσίμου του διατηρείται χαμηλά ενώ η δεξαμενή των 69 λτ., διασφαλίζει μεγάλα περιθώρια αυτονομίας.