Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέσα στο 2ο 6μηνο του 2020, η Peugeot θα λανσάρει σε πανευρωπαϊκό επίπεδο το αμιγώς ηλεκτροκίνητο «e-Traveller» με έως και 9 επιβάτες.

Αμιγώς ηλεκτροκίνητο και με μέγιστη αυτονομία έως 330 χλμ., το νέο e-Traveller διακρίνεται για τους εξαιρετικούς χώρους και τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Όπως είναι φυσικό, ο πίνακας οργάνων είναι σημαντικά τροποποιημένος σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου…

… και το ίδιο ισχύει για την κεντρική κονσόλα ενώ…

… νέο είναι και το αυτόματο κιβώτιο «e-Toggle».

Ερχεται το ηλεκτρικό Peugeot e-Traveller

6.331 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2020)

Με αυτονομία έως και 330 χλμ., πολυτελή χαρακτήρα και δυνατότητα μεταφοράς έως και 9 επιβατών, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο e-Traveller αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία του.

H Peugeot ανακοίνωσε πως μέσα στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους αναμένεται να λανσάρει σε πανευρωπαϊκό επίπεδο τη νέα, αμιγώς ηλεκτροκίνητη, έκδοση «e-Traveller» του πολυθέσιου μοντέλου της που βασίζεται στη νέα γενιά του Expert.
To νέο e-Traveller θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδοχές με την ονομασία «Shuttle» και «Combispace».
Η πρώτη θα είναι διαθέσιμη με τα πακέτα εξοπλισμού Business (5 – 9 θέσεις) και Business VIP (6 – 7 θέσεις) και θα προορίζεται για χρήση από επαγγελματίες στη μεταφορά ατόμων όπως π.χ. ως Taxi, Λιμουζίνα κ.ο.κ.).
Οι επιλογές «Combispace» θα προσφέρονται στα επίπεδα εξοπλισμού «Active» και «Allure» (αμφότερες με 5 – 8 θέσεις) και θα προορίζονται ως Ι.Χ. οχήματα π.χ. για πολυμελείς οικογένειες που αναζητούν ένα πληρέστατο επίπεδο άνεσης, ασφάλειας και πολυτέλειας σε συνδυασμό με ιδιαίτερα μεγάλους χώρους και ευμετάβλητη χωροταξική διαρρύθμιση του εσωτερικού.
Σε αντιστοιχία με τις συμβατικές εκδόσεις του Traveller, η ηλεκτροκίνηση εκδοχή του θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (Compact= 4,6m, Standard= 4,95m & Long=5,3m) με μέγιστο ύψος 1,9m και κύκλο στροφής της τάξης των 11,3m, που αποτελούν εχέγγυα για την εξαιρετική του ευελιξία. Παράλληλα, το e-Traveller είναι σε θέση να υποστηρίξει έως και εννέα επιβάτες στο εσωτερικό του παράλληλα με 1.500λτ. χώρο για τις αποσκευές τους ή αντίστοιχα έως πέντε επιβάτες με 3.000λτ. αποσκευών. Στην περίπτωση δε που η 2η και η 3η σειρά καθισμάτων αφαιρεθούν, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης που απελευθερώνεται ανέρχεται στα 4.900 λτ.(!) χωρίς να παραβλέπουμε τα 74λτ. που είναι η συνολική χωρητικότητα των χώρων για μικροαντικείμενα εντός της καμπίνας για τον οδηγό και τον συνοδηγό.
Την ίδια στιγμή, η μέγιστη ελκτική ικανότητα του οχήματος για trailers με φρένα ανέρχεται στα 1.000 κιλά.
 
Αρκετές τροποποιήσεις στο εσωτερικό και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης
 
Όπως είναι φυσικό, το e-Traveller εμφανίζει αρκετές διαφοροποιήσεις έναντι των συμβατικών εκδόσεων του μοντέλου στο εσωτερικό προκειμένου να υιοθετηθούν μια σειρά νέων στοιχείων όπως:
  • Το νέο «e-Toggle» κιβώτιο με τον επιλογέα που προσφέρει τις λειτουργίες Park, Reverse, Neutral, Drive και Brake.
  • Τον επιλογέα για τα τρία μοτίβα οδήγησης
  • Ο νέος χώρος για μικροαντικείμενα στο πάνω μέρος του ταμπλό.
Σε ότι αφορά δε στις λειτουργίες που είναι διαθέσιμες στον οδηγό ως προς την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του ηλεκτροκινητήρα, το e-Traveller θα προσφέρει τις επιλογές:
  • Eco: Με γνώμονα την μέγιστη αυτονομία (60kW/82hp και 180Nm)
  • Normal: Με γνώμονα την βέλτιστη καθημερινή χρήση (80kW/109hp και 210Nm)
  • Power: Με γνώμονα την βέλτιστη απόδοση (100kW/136hp και 260Nm)
Παράλληλα, ο οδηγός θα έχει στη διάθεση του δύο επιλογές ως προς το πρόγραμμα ανάκτησης ενέργειας, με την 2η (και ισχυρότερη) να προσφέρει αυξημένη επιβράδυνση όταν δεν ελέγχεται το πεντάλ του γκαζιού, επιφέροντας τη δυνατότητα οδήγησης «… με ένα πεντάλ».
Στον βασικό εξοπλισμό θα προσφέρεται επίσης και ηλεκτρικό χειρόφρενο ενώ, στον πίνακα οργάνων του οχήματος, ο οδηγός θα μπορεί, εύκολα και άμεσα, να πληροφορηθεί σχετικά με παραμέτρους όπως:
  • Η κατανάλωση ενέργειας του συστήματος μετάδοσης της κίνησης
  • Η κατανάλωση ενέργειας των επιμέρους συστημάτων (κλιματισμός, θέρμανση)
  • Τα επίπεδα ενέργειας των μπαταριών
  • Δεδομένα μέσω του υπολογιστή ταξιδιού κ.ά.
Επιπρόσθετα, μέσω της μεγάλης οθόνης αφής στην κεντρική κονσόλα, προβάλλονται πληροφορίες αναφορικά με το τρισδιάστατο σύστημα πλοήγησης της TomTom αλλά και πλήθος στατιστικών στοιχείων αναφορικά με το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης του οχήματος, σε βάθος χρόνου.
 
Μέγιστη αυτονομία έως και 330 χλμ. και τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα
 
Ο ηλεκτροκινητήρας του Peugeot e-Traveller αποδίδει μέγιστη ισχύ 100kW (136 ίππων) και έως 260 Nm ροπής, που φυσικά είναι διαθέσιμα άμεσα.
Η μέγιστη ταχύτητα που το όχημα μπορεί να αναπτύξει περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 130 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 13,1 δλ.
Η επιλογή μεταξύ δύο συστοιχιών μπαταριών ιόντων λιθίου, με χωρητικότητα 50kWh ή 75kWh αντίστοιχα οι οποίες διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 230 ή 330 χλμ., σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Σε ότι αφορά στους χρόνους φόρτισης, η Peugeot ανακοινώνει πως διαμορφώνονται ως εξής:
  • Σε παροχή 8A: η πλήρης φόρτιση επιτυγχάνεται σε 31 ώρες (50kWh) ή σε 47 ώρες (75kWh).
  • Σε παροχή 16A:  σε 15 ώρες (50kWh) ή σε 23 ώρες (75kWh)
  • Σε φορτιστή «Wallbox» 7,4kW: σε 7 ώρες και 30 λεπτά (50kWh) ή σε 11 ώρες και 20 λεπτά (75kWh)
  • Σε φορτιστή «Wallbox» 11kW: σε 5 ώρες (50kWh) ή σε 7 ώρες και 30 λεπτά (75kWh)
  • Σε δημόσιους φορτιστές απόδοσης 100 kW: φόρτιση στο 80% σε 30 λεπτά (50kWh) ή σε 34 λεπτά (75kWh)