Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Έρχονται κανονισμοί υποχρεωτικής ξεκούρασης για τους οδηγούς πούλμαν

Έρχονται κανονισμοί υποχρεωτικής ξεκούρασης για τους οδηγούς πούλμαν

3.170 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2024)

- Ένας κουρασμένος οδηγός είναι εξίσου επικίνδυνος με έναν μεθυσμένο οδηγό
- Οι οδηγοί θα πρέπει υποχρεωτικά να δηλώνουν ώρες εργασίας και ξεκούρασης από το 2027
- Το έντυπο διαδρομής θα είναι πλήρως ψηφιακό και θα βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας.

Ένας κουρασμένος οδηγός είναι εξίσου επικίνδυνος με έναν μεθυσμένο οδηγό

Η στέρηση ύπνου είναι μια ιδιαίτερα σημαντική αιτία πρόκλησης ατυχημάτων με μηχανοκίνητα οχήματα και μπορεί να βλάψει τον ανθρώπινο εγκέφαλο όσο και η μέθη. Σύμφωνα με έρευνα του 1998, το 23% των ενηλίκων έχει αποκοιμηθεί κατά την οδήγηση, ενώ σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών, διπλάσιοι άνδρες οδηγοί από ό,τι γυναίκες παραδέχονται ότι έχουν αποκοιμηθεί δύο φορές κατά την οδήγηση.

Οι οδηγοί θα πρέπει υποχρεωτικά να δηλώνουν ώρες εργασίας και ξεκούρασης από το 2027

Η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να βάλει και επίσημα ένα τέλος στην εργασία πίσω από το τιμόνι ενώ ο οδηγός είναι κουρασμένος.  Οι ευρωπαίοι κοινωνικοί εταίροι στον τομέα των οδικών μεταφορών, IRU και ETF, αναγνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες των επιχειρήσεων επιβατικών μεταφορών και επιβεβαιώνουν την κοινή τους βούληση να συνεργαστούν και να συμβάλουν στην εφαρμογή και την επιβολή ειδικών κανόνων οδήγησης και χρόνου ανάπαυσης για τους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων.

Η IRU και η ETF εξέφρασαν επίσης την ετοιμότητά τους να συνεργαστούν με τους φορείς επιβολής του νόμου, καθώς και με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την ψηφιοποίηση του εντύπου ταξιδιού μόλις εγκριθούν οι κανόνες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Το έντυπο διαδρομής θα είναι πλήρως ψηφιακό και θα βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας.

Η Raluca Marian, ως εκπρόσωπος του IRU δήλωσε σχετικά: «Εκτός από την υποστήριξη των νέων κανόνων για τους οδηγούς πούλμαν, οι οποίοι έχουν καθυστερήσει πολύ, χαιρετίζουμε την ψηφιοποίηση του εντύπου διαδρομής ταξιδιού, αλλά και τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας έως το 2027, όπως προτείνεται από την επιτροπή μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Οι νέοι κανόνες οδήγησης και χρόνου ανάπαυσης για τους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων δεν θα βελτιώσουν μόνο τις συνθήκες εργασίας των οδηγών, δίνοντάς τους κανόνες που προορίζονται για το επάγγελμά τους, αλλά θα βελτιώσουν και την οδική ασφάλεια συνολικά.»