Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Expert Tips by (Car Tech Experts)

- Ο έλεγχος φρένων πρέπει να πραγματοποιείται σε κάθε προγραμματισμένη συντήρηση (η προγραμματισμένη συντήρηση συνήθως ορίζεται με βάση το έτος ή βάσει του χιλιομετρικού ορίου που έχει θέσει ο κάθε κατασκευαστής – όποιο έρθει πρώτο).
- Στους δίσκους και τα τακάκια, ο έλεγχος μπορεί να πραγματοποιείται σε όλες τις διελεύσεις του οχήματος στο συνεργείο λόγω ευκολίας πρόσβασης στα συγκεκριμένα ανταλλακτικά. Φυσικά, οποιαδήποτε παρατήρηση του πελάτη σχετικά με θόρυβο κατά την διάρκεια πέδησης θα πρέπει να οδηγεί σε διεξοδικό έλεγχο του συστήματος πέδησης συνολικά.
- Επειδή η φθορά των φρένων δεν συμπίπτει υποχρεωτικά με την προγραμματισμένη συντήρηση, είναι ευθύνη του συνεργείου να ενημερώσει τον πελάτη για το επίπεδο φθοράς των φρένων και να τον προτρέψει να περνά ανά τακτά χρονικά διαστήματα για ένα οπτικό έλεγχο. Ο λόγος μιας τέτοιας διαχείρισης είναι η αποφυγή να αλλάζουμε ανταλλακτικά που έχουν ακόμα ‘ζωή’. Κάτι, που επιβαρύνει τον πελάτη σε επίπεδο κόστους και όλους μας όσον αφορά τα επίπεδα ρύπανσης.
- Όλοι οι τύποι φρένων έχουν τυποποιημένες ενδείξεις μέγιστης φθοράς έτσι ώστε να διευκολύνουν τους μηχανικούς κατά τη διάρκεια του service. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι τόσο το τακάκι όσο ο δίσκος και οι σιαγώνες έχουν ένα ελάχιστο πάχος υλικού τριβής κάτω του οποίου δεν είναι εγγυημένη η απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος πέδησης.
- Στους δίσκους τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Συγκεκριμένα, αρκετές πληροφορίες μπορεί να παρέχει ο οπτικός έλεγχος (ένας δίσκος που έχει υποστεί μεγάλα θερμοκρασιακά φορτία είναι μια πρώτη ένδειξη προβλήματος στο σύστημα πέδησης – κολλημένη δαγκάνα, λάθος τύπος τακάκι κ.τ.λ.).
- Μην ξεχνάτε να κάνετε πιθανές παρατηρήσεις που μπορεί να υποδεικνύουν πρόβλημα στους δίσκους. Το ‘κλασικό’ τρέμουλο κατά τη διάρκεια πέδησης είναι ενδεικτικό στραβωμένων δίσκων (συνήθως από απότομη ψύξη έπειτα από φρενάρισμα – π.χ. νερά από το δρόμο που έφτασαν στους δίσκους). Σε μια τέτοια περίπτωση μια μέτρηση με μικρόμετρο στην περιοχή τριβής του δίσκου θα καταδείξει αμέσως το πρόβλημα.
- Κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης συντήρησης δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για τον έλεγχο των φρένων αφού η συγκεκριμένη διαδικασία εντάσσεται στη χρονοχρέωση του service. Το κόστος ελέγχου φρένων γενικά εξαρτάται από την λογική λειτουργίας του εκάστοτε συνεργείου. 

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ