Αλεξανδρούπολη-Πειραιάς: Πλάνο για δωρεάν ακτοπλοϊκή μεταφορά φορτηγών
«Φορτίζω Παντού»: Παράταση στις αιτήσεις μέχρι το τέλος του έτους!
Μέχρι το 2028 ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου!
- «Έκαιγε» βενζίνη από το... φαρμακείο για να λειτουργήσει
- Χρησιμοποιήθηκε από την εταιρία ύδρευσης του δήμου της Stuttgart
- Είχε σύστημα ψύξης του κινητήρα και σύστημα φρένων στους δύο πίσω τροχούς
- 2 ή 3κύλινδρος κινητήρας που προσέφερε έως 12 άλογα
Αυτό είναι το φορτηγό της Daimler από το 1899. Πρόκειται για την τρίτη έκδοση του πρώτου φορτηγού που κυκλοφόρησε ποτέ στην αγορά. Για να λειτουργήσει «έκαιγε» βενζίνη που παραγόταν σε... φαρμακείο. Την εποχή εκείνη φυσικά δεν υπήρχαν πολλά αυτοκίνητα στον δρόμο, πόσο μάλλον φορτηγά, ο κόσμος μετακινιόταν με άλογα και άμαξες, ενώ οι μεταφορές μεγάλων φορτίων γίνοταν με τραίνα ή πλοία. Το όχημα της Daimler βρίσκεται σήμερα στην συλλογή της Mercedes-Benz Trucks.
Σύμφωνα με τα συνοδευτικά χαρτιά του οχήματος, το φορτηγό παραδόθηκε το 1899 στην εταιρία ύδρευσης, "Stuttgart Municipal Water Works" όπου και χρησιμοποιήθηκε από το 1899 μέχρι και το 1923. Μια φωτογραφία της εποχής το δείχνει κοντά στον σιδηροδρομικό σταθμό του Cannstatt: Μπροστά κάθετε ο οδηγός και πίσω του, στην καρότσα, ένας εργάτης με ένα μηχάνημα που έκοβε τους σωλήνες ύδρευσης. Αυτά ήταν τότε τα απαραίτητα «εργαλεία» για την κατασκευή υποδομών υδροδότησης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Εμφανισιακά το φορτηγό της Daimler μοιάζει με άμαξα χωρίς τον μπροστινό στύλο για να δένονται στα άλογα. Έχει ξύλινους τροχούς και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα του οχήματος. Η μετάδοση της κίνησης γινόταν με την χρήση γραναζιών στον τροχό. Είχε κάποια ιδιαιτέρως «σύγχρονα» χαρακτηριστικά όπως ένα σύστημα ψύξης του κινητήρα με σωληνώσεις, και φρένα που λειτουργούσαν και στους δύο πίσω τροχούς.
Στο φυλλάδιο πώλησης του αναγράφεται πως το φορτηγό προσφερόταν με δύο επιλογές στον κινητήρα, έναν 2κυλινδρο ή ένα 4κύλινδρο με «ηλεκτρική ανάφλεξη». Οι κινητήρες προσέφεραν από 4, 6, 8, 10 έως και 12 ίππους ισχύς, ενώ το όχημα είχε δυνατότητα να «αντέξει» από 1.550 έως και 5.000 κιλά φορτίου. «Οι τροχοί είναι εφοδιασμένοι με σιδερένια ελαστικά», αναφέρει το φυλλάδιο, πράγμα που σημαίνει πως ο θόρυβος που θα παρήγαγαν θα ήταν τεράστιος.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr