Thor: Φέρνει plug-in υβριδικό τροχόσπιτο με αυτονομία 805 χλμ!
Αποδοτικότητα, ADAS & ενεργειακή μετάβαση σε πρώτο πλάνο για την DAF!
Τα οικονομικά δεδομένα των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, επιδεινώθηκε ακόμη περισσότερο από τη μείωση της τιμής των εισιτηρίων.
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε
μέχρι στιγμής, έως το τέλος του 2016, το 22% του στόλου των λεωφορείων (415
οχήματα) και το 38% του στόλου των τρόλεϊ (134 οχήματα) θα πρέπει να αποσυρθούν
λόγω παλαιότητας καθώς, εκτός των άλλων δεν πληρούν τις τελευταίες
περιβαλλοντικές προδιαγραφές.
Πολλά από τα οχήματα
βρίσκονται ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια ενώ η εταιρεία αδυνατεί να
προμηθευτεί ανταλλακτικά. Με τον μέσο όσο του στόλου οχημάτων να υπερβαίνει τα
12,5 έτη, οι βλάβες αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο.
Σε αυτή τη φάση, απαιτείται η
αντικατάσταση συνολικά 300 λεωφορείων με το κόστος τους να έχει υπολογιστεί σε
περίπου 80 εκ. ευρώ.
Εξ αυτών, τα 180 οχήματα θα
είναι μήκους 12μ., 120 θα είναι αρθρωτά αστικά λεωφορεία με μήκος 18μ. ενώ, 45
οχήματα θα είναι ηλεκτροκίνητα τρόλεϊ 12μ.
Ωστόσο, η πρόταση της
διοίκησης της ΟΣΥ να ενταχθεί η εν λόγω δαπάνη στο ΕΣΠΑ 2014 – 2020 δεν έχει
εγκριθεί προς το παρόν και εκτιμάται πως δεν θα εγκριθεί ούτε στο άμεσο μέλλον.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι
οι σοβαρές δυσλειτουργίες στο έργο της ΟΣΥ με τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια
να είναι μεγάλες. Παράλληλα υπάρχουν συνεχείς τροποποιήσεις δρομολογίων με
δεκάδες καταργήσεις γραμμών.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr