Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Σημαντικά είναι τα προβλήματα της ΟΣΥ καθώς εκτός των άλλων, μέχρι το τέλος του 2016 επιβάλλεται να αποσύρει συνολικά 549 λεωφορεία και τρόλεϊ.

Γερασμένος ο στόλος των λεωφορείων και τρόλεϊ

1.561 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2015)

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΟΣΥ, ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου οχημάτων της υπερβαίνει τα 12,5 έτη ενώ, μέχρι το τέλος του 2016 επιβάλλεται να αποσυρθούν λόγω παλαιότητας 549 οχήματα.

Τα οικονομικά δεδομένα των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) δεν είναι και στην καλύτερη κατάσταση ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, επιδεινώθηκε ακόμη περισσότερο από τη μείωση της τιμής των εισιτηρίων.

Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, έως το τέλος του 2016, το 22% του στόλου των λεωφορείων (415 οχήματα) και το 38% του στόλου των τρόλεϊ (134 οχήματα) θα πρέπει να αποσυρθούν λόγω παλαιότητας καθώς, εκτός των άλλων δεν πληρούν τις τελευταίες περιβαλλοντικές προδιαγραφές.

Πολλά από τα οχήματα βρίσκονται ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια ενώ η εταιρεία αδυνατεί να προμηθευτεί ανταλλακτικά. Με τον μέσο όσο του στόλου οχημάτων να υπερβαίνει τα 12,5 έτη, οι βλάβες αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο.

Σε αυτή τη φάση, απαιτείται η αντικατάσταση συνολικά 300 λεωφορείων με το κόστος τους να έχει υπολογιστεί σε περίπου 80 εκ. ευρώ.

Εξ αυτών, τα 180 οχήματα θα είναι μήκους 12μ., 120 θα είναι αρθρωτά αστικά λεωφορεία με μήκος 18μ. ενώ, 45 οχήματα θα είναι ηλεκτροκίνητα τρόλεϊ 12μ.

Ωστόσο, η πρόταση της διοίκησης της ΟΣΥ να ενταχθεί η εν λόγω δαπάνη στο ΕΣΠΑ 2014 – 2020 δεν έχει εγκριθεί προς το παρόν και εκτιμάται πως δεν θα εγκριθεί ούτε στο άμεσο μέλλον.

Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι οι σοβαρές δυσλειτουργίες στο έργο της ΟΣΥ με τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια να είναι μεγάλες. Παράλληλα υπάρχουν συνεχείς τροποποιήσεις δρομολογίων με δεκάδες καταργήσεις γραμμών.