ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Ο κινητήρας των 2,0λτ. αποδίδει ισχύ 180 ίππων και 400 Nm ροπής από της 2.000 σ.α.λ.

Ο κινητήρας των 2,0λτ. αποδίδει ισχύ 180 ίππων και 400 Nm ροπής από της 2.000 σ.α.λ.

Το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη.

Το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη.

Το κιβώτιο διαθέτει χειροκίνητη –σειριακή- λειτουργία, μέσω ειδικών paddles στην κολώνα του τιμονιού.

Το κιβώτιο διαθέτει χειροκίνητη –σειριακή- λειτουργία, μέσω ειδικών paddles στην κολώνα του τιμονιού.

  • Ο κινητήρας των 2,0λτ. αποδίδει ισχύ 180 ίππων και 400 Nm ροπής από της 2.000 σ.α.λ.
  • Το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη.
  • Το κιβώτιο διαθέτει χειροκίνητη –σειριακή- λειτουργία, μέσω ειδικών paddles στην κολώνα του τιμονιού.

Εξαιρετικός σε απόδοση κινητήρας και γρήγορο -8άρι- αυτόματο κιβώτιο

20.375 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2019)

Η έκδοση των 180 ίππων για τον 2,0λιτρο BlueHDi πετρελαιοκινητήρα που κινούσε το όχημα που είχαμε στη διάθεση μας είναι η ισχυρότερη στη γκάμα του Traveller και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο «EAT8», είναι σε θέση να προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και μεγάλη άνεση στην ευκολία χειρισμού του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες.


Το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη.

Το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

Με μέγιστη ροπή 400 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. και μέση κατανάλωση από 5,5λτ./100 χλμ. (σύμφωνα με τον κατασκευαστή), το εν λόγω μηχανικό σύνολο εντυπωσιάζει με την γραμμικότητα της λειτουργίας του και το ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο θορύβου που παράγει ακόμη και κατά την κίνηση σε έντονους ρυθμούς.

Το κιβώτιο διαθέτει χειροκίνητη –σειριακή- λειτουργία, μέσω ειδικών paddles στην κολώνα του τιμονιού.

Το κιβώτιο διαθέτει χειροκίνητη –σειριακή- λειτουργία, μέσω ειδικών paddles στην κολώνα του τιμονιού.

Παράλληλα, το σύστημα «S&S» είναι απαραίτητο και για την κάλυψη των προδιαγραφών της Euro 6.2 ως προς τις εκπομπές ρύπων που για μεικτό κύκλο κίνησης περιορίζονται έως και στα 144 γρ./χλμ.

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »