Δυναμικό παρόν από το νέο Ford Ranger
Πολλαπλές και σημαντικές είναι οι σχεδιαστικές τροποποιήσεις του νέου Ford Ranger που πραγματοποίησε το πανευρωπαϊκό του ντεμπούτο στην ΙΑΑ 2015.
Παράλληλα, τα προηγμένα τεχνολογικά συστήματα που ενσωματώνει, οι πλήρως αναβαθμισμένοι πετρελαιοκινητήρες του κ.ο.κ., το καθιστούν ένα από τα «έξυπνα» και πληρέστατα Pick-Up σε παγκόσμιο επίπεδο αυτήν την στιγμή.
Διεκδικώντας σημαντικές διακρίσεις
Από το τέλος του 2011 όταν και ξεκίνησε την εμπορική της πορεία, η υπάρχουσα γενιά του Ranger έχει να επιδείξει μια πολύ καλή εμπορική πορεία με τις πωλήσεις του 2014 να είναι υπερδιπλάσιες σε σχέση με τα δεδομένα του 2012.
Παράλληλα, το Ranger έχει ήδη αποσπάσει τον τίτλο του «International Pick-Up of the Year» για το 2013 και, η νέα γενιά του που θα λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ προς το τέλος του έτους, αναμένεται να διεκδικήσει και την πρωτιά στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, εκ νέου για το 2016.
Ανανεωμένη σχεδίαση μέσα - έξω
Οι σημαντικότερες σχεδιαστικές διαφορές του νέου Ford Ranger εστιάζονται στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος με τη νέα –τραπεζοειδή- μάσκα, τα τροποποιημένα φωτιστικά σώματα και τους επίσης επανασχεδιασμένους προβολείς ομίχλης να κερδίζουν άμεσα τις εντυπώσεις.
Στο εσωτερικό, οι πρώτες εικόνες φανερώνουν επενδύσεις πορτοκαλί απόχρωσης για τα καθίσματα στις –κορυφαίες- εκδόσεις Wildtrak, ενώ ο εσωτερικός διάκοσμος (ταμπλό, κεντρική κονσόλα, εσωτερικό θυρών κ.ο.κ.) διαχωρίζονται από ένα οριζόντιο «αυλάκι» που εκτός του ότι συμβάλλει στην δημιουργία μιας αίσθησης ευρυχωρίας, προσδίδει και έναν ξεκάθαρο χαρακτήρα επιβατικού οχήματος στο δυναμικό Pick-Up.
Πέραν του νέου πίνακα οργάνων, αξίζει να εστιάσουμε στη νέα κεντρική κονσόλα με την οθόνη αφής των οκτώ ιντσών.
Πετρελαιοκινητήρες με ισχύ 160 ή 200 ίππων
Το νέο Ranger θα διατίθεται στις διάφορες αγορές της ΕΕ με έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα TDCi 2,2λτ. με απόδοση 160 ίππων που αντικαθιστά τις εκδόσεις των 125 και 150 ίππων της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου.
Οι τεχνολογικές καινοτομίες που ενσωματώνονται στο νέο Ranger όπως τα συστήματα Auto-Start-Stop και Electric Power Assisted Steering (EPAS) σε συνδυασμό με τις αναβαθμίσεις του εν λόγω πετρελαιοκινητήρα, έχουν μειώσει τη μέση κατανάλωση καυσίμου του κατά 17%. Με αυτόν τον τρόπο, η μέση κατανάλωση έχει μειωθεί έως και στα 6,5λτ./100χλμ. (από 7,8λτ./100χλμ. για το προηγούμενο μοντέλο) και οι εκπομπές ρύπων έως και στα 171g/km (από 206g/km).
Παράλληλα, για όσους επιθυμούν το… κάτι παραπάνω, η γκάμα των κινητήρων του Ford Ranger θα εξακολουθήσει να περιλαμβάνει τον 5κύλινδρο TDCiκινητήρα των 3,2λτ. με μέγιστη απόδοση 200 ίππων.
Αμφότεροι οι κινητήρες θα μπορούν να συνδυαστούν με χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια έξι (6) σχέσεων ενώ φυσικά, θα είναι διαθέσιμες εκδόσεις 4x2 ή 4x4.
Εξαιρετικό τεχνολογικό υπόβαθρο και εκτός δρόμου ικανότητες
Σημαντικό ατού του Ford Ranger είναι φυσικά οι εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες του καθώς, αξίζει να αναφέρουμε πως είναι σε θέση να υπερβεί υδάτινα εμπόδια με βάθος έως 800 χλστ. την ίδια στιγμή που η ελάχιστη απόσταση του οχήματος από το έδαφος ανέρχεται στα 299χλστ. Αντίστοιχα, η γωνία προσέγγισης του αμαξώματος ανέρχεται στις 28 μοίρες και η γωνία αποχώρησης στις 25 μοίρες. Τέλος, το Ranger θα είναι σε θέση να έλξει φορτία με φρένα βάρος έως και 3.500 κιλών, αν και δεν γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του.
Πέραν αυτού, μια μεγάλη ποικιλία προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς κάτω από όλες τις συνθήκες όπως τα Lane Keeping Alert, Lane Keeping Aid, Adaptive Cruise Control,Forward Alert, Front & Rear Park Assist, Rear View Camera, ElectronicStability Control, Hill Launch Assist, Hill Descent Control, Adaptive Load Control, Emergency Brake Assistance κ.ο.κ. θα προσφέρουν σημαντικές διευκολύνσεις στον οδηγό κατά τον έλεγχο του οχήματος ακόμη και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες ταχύτητας, οδοστρώματος ή φορτίου.