Το (νέο) Van με την ονομασία R1 θα τελεί χρέη ταξί στην Κορέα.
Καλύπτονται τόσο τα άτομα σε αναπηρικό αμαξίδιο, όσο κι εκείνα με προβλήματα όρασης ή ακοής.
Συνδυαστικά με την εφαρμογή Shucle, θα επιτρέπεται στους χρήστες να καλούν οχήματα κατά παραγγελία.
Διαρκείς οι πρωτοβουλίες της εταιρείας για τους συνανθρώπους μας με προβλήματα κινητικότητας.
Καλύπτονται τόσο τα άτομα σε αναπηρικό αμαξίδιο, όσο κι εκείνα με προβλήματα όρασης ή ακοής
Πιο αναλυτικά, στην προκειμένη περίπτωση, η επιβίβαση των
ατόμων που χρησιμοποιούν αναπηρικό αμαξίδιο θα πραγματοποιείται, χάρη στο βελτιωμένο σχεδιασμό του οχήματος, από τις πλαϊνές πόρτες, επιτρέποντας έτσι να συμπεριλαμβάνονται στα ταξίδια άνετα έως και δύο συνοδοί.
Κάτι τέτοιο προφανώς βελτιώνει τις παραδοσιακές λύσεις που απαιτούσαν την επιβίβαση να γίνεται από το πίσω μέρος, με τα καθίσματα να είναι απομονωμένα – φαινόμενα που αμφότερα μπορούσαν να οδηγήσουν σε δυσφορία και σε κοινωνικό αποκλεισμό.
Εντούτοις η προσβασιμότητα εδώ δεν περιορίζεται μόνο στα άτομα σε αναπηρικό αμαξίδιο. Κι αυτό, διότι για τους επιβάτες με απώλεια όρασης ή ακοής, έχει επίσης προβλεφτεί τα οχήματα να είναι εξοπλισμένα με μια διεπαφή με λειτουργία υψηλής αντίθεσης, αλλά και ένα tablet στο πίσω κάθισμα για να είναι πιο απρόσκοπτη η επικοινωνία με τον οδηγό.
Κατά αυτόν τον τρόπο, συνεπώς, οι επιβάτες θα μπορούν να ανταλλάσσουν μέσω της οθόνης μηνύματα με τους οδηγούς, γεγονός που αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία της μετακίνησής τους.
Συνδυαστικά με την εφαρμογή Shucle, θα επιτρέπεται στους χρήστες να καλούν οχήματα κατά παραγγελία
Αν υπάρχει, εντούτοις, κάτι που καθιστά το συγκεκριμένο εγχείρημα ακόμα πιο αξιομνημόνευτο, αυτό είναι φυσικά το app, Shucle, μια εφαρμογή κοινώς που επιτρέπει στους χρήστες να αιτούνται οχήματα κατά παραγγελία, μειώνοντας έτσι τους χρόνους αναμονής και με ακριβείς πληροφορίες άφιξης σε πραγματικό χρόνο.
Συγκεκριμένα, το Shucle είναι μια υπηρεσία κινητικότητας της
Hyundai Motor που αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για την παροχή αποτελεσματικών και ευέλικτων λύσεων μεταφοράς, προσαρμόζοντας δυναμικά τις διαδρομές και εξασφαλίζοντας μια πιο προσιτή & άνετη ταξιδιωτική εμπειρία για τους επιβάτες.
Συν τοις άλλοις, στην εν λόγω πρωτοβουλία συγκαταλέγεται μια υπηρεσία που είναι διαθέσιμη στους υφιστάμενους χρήστες ταξί με κουπόνι (voucher), επιτρέποντάς τους να ταξιδεύουν έως και δύο φορές την ημέρα δωρεάν. Το σύστημα αυτό, μάλιστα, απλοποιεί τη διαδικασία για τους χρήστες, οι οποίοι μπορούν πλέον να εκδώσουν ένα ηλεκτρονικό κουπόνι απευθείας μέσω της εφαρμογής Shucle και να αρχίσουν να το χρησιμοποιούν αμέσως, εξαλείφοντας την προηγούμενη ανάγκη επικοινωνίας με ένα κέντρο υποστήριξης κινητικότητας για την πιστοποίηση.
Διαρκείς οι πρωτοβουλίες της εταιρείας για τους συνανθρώπους μας με προβλήματα κινητικότητας
Σε κάθε περίπτωση, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έρχεται να υπογραμμίσει τη δέσμευση της Hyundai Motor για την προώθηση μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς, μέσα από την υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων κινητικότητας.
Υπενθυμίζεται, άλλωστε, πως στο παρελθόν η εταιρεία είχε εγκαινιάσει το «EnableLA» για άτομα με ζητήματα κινητικότητας στο Los Angeles, με τον αντιπρόεδρο & επικεφαλής του Mobility Business Group της Hyundai Motor Group, Sooyoung Kim, να τονίζει αναφορικά με το τωρινό project πως:
«Αυτό το έργο έχει νόημα, καθώς αποδεικνύει την υπηρεσία που συνδυάζει τις καθορισμένες συσκευές κινητικότητας με τον καθολικό σχεδιασμό και τις πλατφόρμες για την παροχή μιας ακόμη καλύτερης εμπειρίας κινητικότητας για όσους δυσκολεύονται να ταξιδέψουν. Θα συνεχίσουμε τις ανθρωποκεντρικές καινοτομίες για την ελευθερία μετακίνησης για όλους, ανοίγοντας το δρόμο για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς».