Ξεκινούν οι παραδόσεις του MAN eTruck!
Νέες ψηφιακές υπηρεσίες για το eTruck της MAN!
D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!
- Ανακοίνωσε νέα συμφωνία με την Plus που ειδικεύεται στην τεχνολογία
- Στόχος μας να επιταχύνουμε την εφαρμογή της αυτόνομης οδήγησης στις μεταφορές, λέει ηγετικό στέλεχος της MAN
- H MAN δοκιμάζει την τεχνολογία από το 2018
- Η Γερμανία ψήφισε υπέρ της αυτόνομης οδήγησης σε καθορισμένες διαδρομές
Η MAN συνεχίζει να αναπτύσσει την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης στα φορτηγά μεταφορών, μεταξύ σημείου παραλαβής και παράδοσης. Σύμφωνα με την εταιρία η τεχνολογία έχει την δυνατότητα να μειώσει τα ατυχήματα λόγω κόπωσης, να δώσει λύσει στην έλλειψη οδηγών που υπάρχει αυτή τη στιγμή στον κλάδο καθώς και να καταστήσει τις μεταφορές πιο φιλικές προς το περιβάλλον. Για να συνεχίσει την ανάπτυξη της τεχνολογίας η MΑΝ ανακοίνωσε την νέα συμφωνία συνεργασίας με την αμερικάνικη εταιρία «Plus», που ειδικεύεται στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης.
«Με την Plus στην ομάδα μας, έχουμε αποκτήσει έναν συνεργάτη αποδεδειγμένα ειδικό στα συστήματα της αυτόνομης οδήγησης και ειδικά στις εφαρμογές της στον κάδο των επαγγελματικών οχημάτων. Στόχος μας είναι να ενσωματώνουμε όλο και περισσότερο την αυτόνομη οδήγηση σε πρακτικές μεταφορές μεταξύ αποστολέα και παραλήπτη και έτσι να επιταχύνουμε σταδιακά την εφαρμογή των αυτόνομων συστημάτων οδήγησης στον τομέα.», είπε ο επικεφαλής πωλήσεων της MAN, Lukas Walter.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
Η εταιρία έχει ξεκινήσει την έρευνα και την ανάπτυξη της τεχνολογίας για την αυτόνομη οδήγηση εδώ και αρκετά χρόνια. Από το 2018 έως το 2020, η MAN, δοκίμασε την αυτόνομη οδήγηση σε φορτηγό χωρίς οδηγό για την μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Αμβούργου. Από το 2019 έως το 2023 σε συνεργασία με την Deutsche Bahn, την Hochschule Fresenius, το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών και την Götting KG έκανε έρευνα για το πως μπορεί να ενσωματωθούν ψηφιακά οι μεταφορές χωρίς οδηγούς στα διαδικαστικά της μεταφοράς φορτίων μεταξύ οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου. Ενώ από το 2022 έως σήμερα, η MAN συνεργάζεται με δώδεκα διαφορετικές εταιρίες του επιστημονικού κλάδου, για την ανάπτυξη ενός αυτόνομου φορτηγού που θα φέρει εις πέρας μεταφορές σε αυτοκινητόδρομους μεταξύ δύο κέντρων.
Το 2021, η Γερμανία ψήφισε υπέρ στο να επιτραπεί η αυτόνομη οδήγηση σε καθορισμένες διαδρομές με τεχνική επίβλεψη. Η MΑΝ ετοιμάζεται να κάνει δοκιμές σε αυτοκινητόδρομο με επιβλέποντα-οδηγό πάνω στο όχημα σε περίπτωση ανάγκης. Από το 2025 η MAN ετοιμάζεται να πειραματιστεί και με την μετακίνηση ατόμων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr