Πρόκειται για μια τεράστια παραγγελία, αποτελούμενη από μοντέλα eSprinter & eVito - σε παραλλαγή Panel Van.
Τα Vans θα δραστηριοποιούνται συνολικά σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες.
Σε αμφότερα τα οχήματα, αντικρίζουμε το καινοτόμο σύστημα πολυμέσων, MBUX, για προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες.
Μέγιστη ισχύς από 115 έως 204 ίππους για το eVito & αυτονομία 480 χλμ.
Στα 14 κ.μ. ο όγκος φόρτωσης του eSprinter, με τα μικτό του βάρος να τερματίζει στους 4,25 τόνους.
Τα Vans θα δραστηριοποιούνται συνολικά σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες
Τοιουτοτρόπως, τα Vans θα δραστηριοποιούνται σε πέντε διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, με περισσότερα από τα μισά πάντως να προβλέπεται ότι θα έχουν την έδρα τους στη Γερμανία.
Όπως δήλωσε εξάλλου σχετικά η επικεφαλής πωλήσεων & μάρκετινγκ των Mercedes-Benz Vans, Sagree Sardien:
«Χαίρομαι που εντείνουμε περαιτέρω τη μακροχρόνια σχέση μας με την Amazon και συνεργαζόμαστε μαζί για το πλήρως ηλεκτρικό μέλλον των μεταφορών. Ο κλάδος των ταχυμεταφορών και των υπηρεσιών δεμάτων αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης. Τα eVito και eSprinter μας είναι τέλεια προσαρμοσμένα για να ικανοποιούν τις απαιτήσεις των εμπορικών πελατών μας όσον αφορά στην αποδοτικότητα και στην εμβέλεια. Αποδεικνύουν ότι η οδήγηση χωρίς εκπομπές CO₂ σε τοπικό επίπεδο, οι εντυπωσιακές επιδόσεις, η άνεση και το χαμηλό λειτουργικό κόστος μπορούν να συνδυαστούν τέλεια».
Σε αμφότερα τα οχήματα, αντικρίζουμε το καινοτόμο σύστημα πολυμέσων, MBUX, για προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες
Από εκεί και πέρα, αξίζει να τονιστεί εδώ πως αμφότερα τα μοντέλα διατίθενται
με το καινοτόμο σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience), που με τη σειρά του αποτελεί τη βάση τόσο για την ψηφιακή δικτύωση των οχημάτων, όσο και για τα συμπληρωματικά Digital Extras, όπως π.χ. η αυτόματη ενσωμάτωση των στάσεων φόρτισης - μέσω της πλοήγησης με το Electric Intelligence - και η ενσωματωμένη υπηρεσία φόρτισης της Mercedes-Benz MB. CHARGE Public.
Ομοίως, η τοποθέτηση της μπαταρίας στο κάτω μέρος του αμαξώματος του οχήματος δημιουργεί ένα «γενναιόδωρο» εσωτερικό χώρο δίχως περιορισμούς στον όγκο φόρτωσης (σε σύγκριση με τα συμβατικά οχήματα), την ίδια ώρα που
τα συστήματα ασφάλειας & υποβοήθησης έχουν εξοπλιστεί με νέες και βελτιωμένες λειτουργίες.
Μέγιστη ισχύς από 115 έως 204 ίππους για το eVito & αυτονομία 480 χλμ.
Όσον αφορά στα οχήματα αυτά καθαυτά τώρα, για αρχή, η σειρά eVito (σ.σ. για last mile διανομές) κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στη Βιτόρια της Ισπανίας, ενώ παρέχεται με δυο επιλογές μπαταρίας - 90kWh ή 60 kWh – και με απόδοση μέγιστης ισχύος από 115 έως 204 ίππους.
Επιπλέον, η αυτονομία του μοντέλου φτάνει τα 480 χλμ., ενώ εκτός από την παραλλαγή Panel Van, διατίθεται και ως e
Vito Tourer για την εμπορική μεταφορά επιβατών.
Στα 14 κ.μ. ο όγκος φόρτωσης του eSprinter, με τα μικτό του βάρος να τερματίζει στους 4,25 τόνους
Στην αντίπερα όχθη δε, το
Mercedes Benz eSprinter διατίθεται σε δύο μήκη και με τρία διαφορετικά μεγέθη χωρητικότητας μπαταρίας, προσφέροντας έτσι εμβέλεια έως και 484 χλμ.
Με όγκο φόρτωσης 14 κ.μ. και επιτρεπόμενο μικτό βάρος μέχρι 4,25 τόνους, άλλωστε, η συγκεκριμένη σειρά – που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Ντίσελντορφ - επιδεικνύει υψηλά επίπεδα πρακτικότητας, απόδειξη ο extra εξοπλισμός από πιστοποιημένο διασκευαστή, που περιλαμβάνει ειδικά κατασκευασμένα ράφια για την οργάνωση των δεμάτων, καθώς κι έναν διαχωριστικό τοίχο με συρόμενη πόρτα στην καμπίνα του οδηγού.