Η Daimler εξοπλίζει με υπηρεσίες AI τα στρατιωτικά φορτηγά της!
To Mercedes-Benz Citan θα σταματήσει να παράγεται από το 2026
Το υδρογονοκίνητο Mercedes-Benz GenH2 πέρασε από τις Άλπεις!
Σε μια προσπάθεια να ισχυροποιήσει την παρουσία της στις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Ανατολικής Ευρώπης, η Daimler Buses παρουσίασε και επίσημα τη νέα γενιά της «οικογένειας» αστικών λεωφορείων «Connecto» που διακρίνεται για το ιδιαίτερα περιορισμένο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας.
Το εν λόγω μοντέλο θα είναι διαθέσιμο
και σε αρθρωτές εκδόσεις οχημάτων ενώ πέραν των αλλαγών στη σχεδίαση του αμαξώματος
του, εφοδιάζεται πλέον και με κινητήρες τεχνολογίας Euro6.
Μόλις μια 10ετία από την πρώτη
παρουσίαση του, το Mercedes-Benz Connecto
έχει καταφέρει να επιδείξει περισσότερες από
3.000 πωλήσεις, μια επίδοση που το καθιστά μεταξύ των πιο εμπορικών στις αγορές
που διατίθεται ενώ η νέα γενιά του αναμένεται να εδραιώσει ακόμη περισσότερο
την πολύ καλή εμπορική του πορεία δεδομένου ότι, στα βασικότερα γνωρίσματα της συγκαταλέγεται
το ιδιαίτερα περιορισμένο «Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας», τόσο σε σχέση με το
παρελθόν όσο και –κυρίως- σε σχέση με τις εκδόσεις του Citaro.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση
της Mercedes-Benz Buses, το νέο Connecto θα εφοδιάζεται πλέον
με την τελευταία γενιά του πετρελαιοκινητήρα OM 470 ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως θα είναι διαθέσιμες
και εκδόσεις με καύσιμο το φυσικό αέριο.
Πέραν αυτού, στον εξοπλισμό
του νέου Connecto θα είναι διαθέσιμες και πολλαπλές επιλογές αναφορικά
με τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας όπως π.χ. το ESP στα οχήματα με δύο
άξονες ή το σύστημα «ATC» (Articulation Turntable Controller) για τις
αρθρωτές εκδόσεις του.
Σε ότι αφορά στη γκάμα των εκδόσεων
του, αξίζει να αναφέρουμε την επιλογή με μήκος αμαξώματος στα 12,13μ. (δύο άξονες
και τρεις πλευρικές θύρες) καθώς και το αρθρωτό Connecto G
με μήκος 18,12μ. και τέσσερις πλευρικές
θύρες.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr