Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με καμπίνα χαμηλής εισόδου διατίθεται πλέον το μεγάλο ηλεκτρικό της Renault Trucks, το D Wide Z.E. των 26 τόνων.

Η είσοδος στην καμπίνα είναι χαμηλότερη κατά 200 χλστ. και πραγματοποιείται μέσω ενός και μόνο σκαλοπατιού, με την πόρτα να ανοίγει κατά 90ο, ώστε να διευκολύνεται περεταίρω η είσοδος στο εσωτερικό.

Για ακόμα καλύτερη ορατότητα, υπάρχει η προαιρετική επιλογή για επιπλέον πλευρικά παράθυρα στο πίσω τμήμα της καμπίνας.

Ηλεκτρικό αστικό φορτηγό η Renault

3.417 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2021)

Έχοντας κατά νου κυρίως την αποκομιδή απορριμμάτων, η Renault Trucks δημιούργησε το D Wide Z.E. Low Entry Cab, ένα πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό η είσοδος στην καμπίνα του οποίου, είναι χαμηλότερη κατά 200 χλστ. από τα τυπικά απορριμματοφόρα.

Τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων διευρύνει η Renault Trucks με το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του D Wide Z.E. Low Entry Cab, ενός φορτηγού του οποίου η καμπίνα χαμηλής εισόδου το καθιστά ιδανικό για την αστική χρήση, ενώ έχει σχεδιαστεί ειδικά για την αποκομιδή απορριμμάτων.


Η είσοδος στην καμπίνα είναι χαμηλότερη κατά 200 χλστ. και πραγματοποιείται μέσω ενός και μόνο σκαλοπατιού, με την πόρτα να ανοίγει κατά 90ο, ώστε να διευκολύνεται περεταίρω η είσοδος στο εσωτερικό.

Η είσοδος στην καμπίνα είναι χαμηλότερη κατά 200 χλστ. και πραγματοποιείται μέσω ενός και μόνο σκαλοπατιού, με την πόρτα να ανοίγει κατά 90ο, ώστε να διευκολύνεται περεταίρω η είσοδος στο εσωτερικό.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Η νέα ηλεκτρική γκάμα της Renault Trucks 

Για ακόμα καλύτερη ορατότητα, υπάρχει η προαιρετική επιλογή για επιπλέον πλευρικά παράθυρα στο πίσω τμήμα της καμπίνας.

Για ακόμα καλύτερη ορατότητα, υπάρχει η προαιρετική επιλογή για επιπλέον πλευρικά παράθυρα στο πίσω τμήμα της καμπίνας.


Την ίδια στιγμή, η άνετη είσοδος-έξοδος από την καμπίνα καθιστά εύκολη τη ζωή του οδηγού, ο οποίος χαίρει καλύτερης ορατότητας ώστε να βλέπει καλύτερα τους πιο ευάλωτους χρήστες του οδικού δικτύου, που δεν είναι άλλοι από τους πεζούς και τους ποδηλάτες. Για ακόμα καλύτερη ορατότητα, υπάρχει η προαιρετική επιλογή για επιπλέον πλευρικά παράθυρα στο πίσω τμήμα της καμπίνας.

Πλήρης αναβάθμιση για τα Renault Trucks

Σημειώνεται, πως το Renault Trucks D Wide Z.E. LEC (Low Entry Cab) έχει εξελιχθεί σε στενή συνεργασία με την αμαξοποιό εταιρεία Estepe. Διατίθεται πανευρωπαϊκά προς παραγγελία, σε μία έκδοση 6x2 με «τιμόνι» στον πίσω άξονα. Η είσοδος στην καμπίνα είναι χαμηλότερη κατά 200 χλστ. και πραγματοποιείται μέσω ενός και μόνο σκαλοπατιού, με την πόρτα να ανοίγει κατά 90ο, ώστε να διευκολύνεται περεταίρω η είσοδος στο εσωτερικό.
 
Η καμπίνα μπορεί να παραγγελθεί και με τελείως επίπεδο πάτωμα για ακόμα πιο εύκολη κίνηση στο εσωτερικό, όπου εκτός του οδηγού, μπορούν να μεταφερθούν έως και τρία ακόμα άτομα.
 

Με μεικτό 26 τόνων και αυτονομία 180 χλμ.

Υπενθυμίζεται, κλείνοντας, πως το Renault Trucks D Wide Z.E. έχει μεικτό βάρος 26 τόνων και λανσάρεται με μεταξόνιο 3.900 χλστ., ενώ δίνεται και η δυνατότητα άλλης έκδοσης κατά παραγγελία του πελάτη. Εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής απόδοσης 370 kW (496 hp), η συνεχής ισχύς των οποίων διαμορφώνεται στα 260 kW (348 hp).

Η μέγιστη ροπή των ηλεκτρικών μοτέρ είναι στα 850 Nm και η μέγιστη τιμή της ροπής που φτάνει στον πίσω άξονα μέσω κιβωτίου δύο σχέσεων, αγγίζει τα 28 kNm. Η χωρητικότητα των μπαταριών είναι 200 - 265 kWh και η πραγματική αυτονομία φτάνει στα 180 χλμ., κατόπιν φόρτισης σε σταθμούς AC των 20 kW ή DC των 150 kW.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »