Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το 1992, ο ιταλικός οίκος Italdesign παρουσίασε το πρωτότυπο Columbus, προν τιμήν των 500 χρόνων από την ανακάλυψη της Αμερικής.

Το 1992, ο ιταλικός οίκος Italdesign παρουσίασε το πρωτότυπο Columbus, προν τιμήν των 500 χρόνων από την ανακάλυψη της Αμερικής.

Μοναδικής σχεδίασης αμάξωμα για το κεντρομήχανο όχημα που διέθετε το 5λιτρο V12 σύνολο της BMW που απέδιδε 300 ίππους.

Μοναδικής σχεδίασης αμάξωμα για το κεντρομήχανο όχημα που διέθετε το 5λιτρο V12 σύνολο της BMW που απέδιδε 300 ίππους.

Μήκος 5.997 χλστ., πλάτος 2.190 χλστ., ύψος 2.060 χλστ. και μεταξόνιο 3.820 χλστ. για το Columbus που διέθετε δύο επιπέδων αμάξωμα από ανθρακονήματα.

Μήκος 5.997 χλστ., πλάτος 2.190 χλστ., ύψος 2.060 χλστ. και μεταξόνιο 3.820 χλστ. για το Columbus που διέθετε δύο επιπέδων αμάξωμα από ανθρακονήματα.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και τετραδιεύθυνσης, με το τελευταίο να επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν σε χαμηλές ταχύτητες κατά 15 μοίρες.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και τετραδιεύθυνσης, με το τελευταίο να επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν σε χαμηλές ταχύτητες κατά 15 μοίρες.

Κεντρικά τοποθετημένο κάθισμα οδηγού, ο οποίος κάθεται πιο ψηλά για να έχει καλύτερη ορατότητα. Πρωτόγνωρες για την εποχή ήταν οι ανέσεις.

Κεντρικά τοποθετημένο κάθισμα οδηγού, ο οποίος κάθεται πιο ψηλά για να έχει καλύτερη ορατότητα. Πρωτόγνωρες για την εποχή ήταν οι ανέσεις.

Οι περιστρεφόμενες πολυθρόνες μπορούν να αφαιρεθούν, ώστε το Colombus να μετατραπεί από MPV 7 ή 9 θέσεων σε Van.

Οι περιστρεφόμενες πολυθρόνες μπορούν να αφαιρεθούν, ώστε το Colombus να μετατραπεί από MPV 7 ή 9 θέσεων σε Van.

  • Το 1992, ο ιταλικός οίκος Italdesign παρουσίασε το πρωτότυπο Columbus, προν τιμήν των 500 χρόνων από την ανακάλυψη της Αμερικής.
  • Μοναδικής σχεδίασης αμάξωμα για το κεντρομήχανο όχημα που διέθετε το 5λιτρο V12 σύνολο της BMW που απέδιδε 300 ίππους.
  • Μήκος 5.997 χλστ., πλάτος 2.190 χλστ., ύψος 2.060 χλστ. και μεταξόνιο 3.820 χλστ. για το Columbus που διέθετε δύο επιπέδων αμάξωμα από ανθρακονήματα.
  • Ο κινητήρας συνεργάζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και τετραδιεύθυνσης, με το τελευταίο να επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν σε χαμηλές ταχύτητες κατά 15 μοίρες.
  • Κεντρικά τοποθετημένο κάθισμα οδηγού, ο οποίος κάθεται πιο ψηλά για να έχει καλύτερη ορατότητα. Πρωτόγνωρες για την εποχή ήταν οι ανέσεις.
  • Οι περιστρεφόμενες πολυθρόνες μπορούν να αφαιρεθούν, ώστε το Colombus να μετατραπεί από MPV 7 ή 9 θέσεων σε Van.

Columbus: το πιο παράξενο 9θέσιο Van της ιστορίας!

6.272 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2022)

Με ένα άκρως αντισυμβατικό αμάξωμα δια χειρός Giugiaro, το πρωτότυπο Italdesign Columbus του 1992 ήταν ένα MPV με 7 ή 9 θέσεις που μπορούσε εύκολα να μετατραπεί σε Van, ένα εκκεντρικό κεντρομήχανο όχημα 300 ίππων με το 5λιτρο V12 σύνολο της BMW.

Ό,τι πιο εκκεντρικό & αντισυμβατικό είδαμε ποτέ!

  • Το ξεχασμένο πρωτότυπο Italdesign Columbus του 1992
  • Με ιδιαίτερο αμάξωμα 6 μέτρων σχεδίασης Giugiaro
  • Με 7 ή 9 θέσεις και εύκολη μετατροπή σε Van
  • Κεντρικά τοποθετημένο 5λιτρο BMW V12 σύνολο 300 ίππων
 
Το 1992, με αφορμή τα 500 χρόνια ανακάλυψης της Αμερικής από τον Χριστόφορο Κολόμβο, ο περίφημος σχεδιαστικός οίκος Italdesign είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο «Colombus», το οποίο φέρει την υπογραφή του θρυλικού Giorgetto Giugiaro και αποτελεί το πιο παράξενο ίσως πολυθέσιο επιβατικό όχημα που είδε ποτέ ο πλανήτης.

Ήταν τόσο αντισυμβατικό που δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή...


Μοναδικής σχεδίασης αμάξωμα για το κεντρομήχανο όχημα που διέθετε το 5λιτρο V12 σύνολο της BMW που απέδιδε 300 ίππους.

Μοναδικής σχεδίασης αμάξωμα για το κεντρομήχανο όχημα που διέθετε το 5λιτρο V12 σύνολο της BMW που απέδιδε 300 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το «ιστιοφόρο πλοίο για την ξηρά»!

Αναλυτικότερα, το Columbus υιοθέτησε μια τελείως εκκεντρική προσέγγιση και σύμφωνα με τους δημιουργούς του αποτελούσε ένα «ιστιοφόρο πλοίο για την ξηρά». Το σχήμα του από μόνο του ήταν αρκετό για να προκαλέσει μια κάποια αμηχανία, μιας και τα δύο τμήματα του οχήματος είναι τοποθετημένα σε διαφορετικά επίπεδα, με το μπροστινό μέρος να προεξέχει προς τα πάνω για να προσφέρει στον οδηγό καλύτερη θέαση του δρόμου.

Με πρωτόγνωρες ανέσεις 30 χρόνια πριν

Με μήκος 5.997 χλστ., το Columbus διέθετε ένα ατσάλινο σασί και αμάξωμα από ανθρακονήματα. Ήταν ένα κεντρομήχανο όχημα με τετρακίνηση και σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο μπορούσε εύκολα να μετατραπεί από 7θέσιο σε 9θέσιο. Το περιστρεφόμενο κάθισμα του οδηγού βρισκόταν κεντρικά τοποθετημένο στο κόκπιτ. Πίσω του βρίσκονταν τρεις σειρές με δύο δερμάτινες πολυθρόνες, επίσης περιστρεφόμενες, οι οποίες μάλιστα μπορούσαν να αφαιρεθούν ώστε το MPV να μετατρέπεται σε Van!
 
Πρωτόγνωρες για τα μέτρα της εποχής ήταν οι ανέσεις για τους επιβάτες, οι οποίοι είχαν στη διάθεσή τους από μια ατομική τηλεόραση, αλλά και πρόσβαση σε καλωδιακά δίκτυα. Σε περίπτωση που το τηλεοπτικό πρόγραμμα δεν τους ικανοποιούσε, οι επιβάτες μπορούσαν να παρακολουθήσουν μια ταινία στο βίντεο, στο VHS System για όσους το θυμούνται…

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »